Waarom??? Vu en herhaalrecepten, Mateloos geirriteerd!

Veronica

Re: Waarom??? Vu en herhaalrecepten, Mateloos geirriteerd!

Bericht door Veronica »

tanja1977 schreef:Hoe hebben ze dan in godsnaam Jos Megens een lintje voor zijn 'verdiensten' kunnnen geven????
De hulpvragers staan dus toch niet op de 1e plaats. Gaat meer om het ego van de behandelaars. Verdiensten kan je in dit geval dus op 2 manieren opvatten.
Zucht... (zegt verder niks)
Afbeelding
tanja1977

Bericht door tanja1977 »

Dan snap ik echt niet dat de zorgverzekeraars nog 15 miljoen euro neertellen voor het VU Genderteam.
Laten ze eerst de boel maar op orde maken. En ik geloof er niets van dat het genderteam verliesgevend zou zijn.
Dan hadden ze de tent allang dichtgegooid. 15 miljoen euro van de zorgverzekeringen krijgen, terwijl ze de boel niet eens op orde hebben. Als ze dit al niet in goede banen kunnen leiden, dan vraag ik me af hoe de gesprekken en onderzoeken gaan. Als dat net zo'n puinhoop is..,

Laten ze eerst maar eens een interim aanstellen die de boel eens even goed aanpakt. Jos en consorten maken zich toch nergens druk om, want die vangen hun vette maandsalaris wel. En de patienten zitten met de gebakken peren.
Fay

Bericht door Fay »

Punt is dat de meesten het er maar mee doen, de gebrekkige begeleiding, de structurele puinhoop, omdat er amper een alternatief is, en dus zal er niet veel veranderen, . mocht je dat gaan aankaarten bestaat de kans dat je er slechter vanaf komt, dat lijkt mij de hoofdreden dat velen denken, ik doe het er maar mee, uit angst dat behandeling stopt , tis simpelweg politiek mbt vu en jij

Fay
Emma
Beheerder
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Emma »

Nou, ik ga dus echt mijn mond niet houden. Ze bekijken het maar. "Dat doen wij hier niet" kreeg ik te horen toen ik vertelde dat mijn oestrogeenwaarde zo laag was dat ik een derde pleister systen 100 voorgeschreven had gekregen. Zonder iets van mijn medische geschiedenis of hormoonwaarden gezien te hebben! Volslagen belachelijk. Ook de gedwongen winkelnering, als je daar de behandeling van de endocrinoloog niet wilt, word je verder ook niet behandeld, is schandalig.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Fay

Bericht door Fay »

Same here, ik trok mijn mond open als het moet en dat is me herhaaldelijk niet in dank afgenomen maar heb daarmee wel bereikt wat ik wilde, en als het nodig is zal ik dat weer doen

Inmiddels is mijn situatie met het vu ene soort koude oorlog geworden, of een stilzwijgende overeenkomst, kiest u maar :)

Ik regel er wat ik er moet regelen en de rest regel ik elders en tot noch toe heeft niemand me weerhouden en dat moeten ze ook niet proberen

Niet iedereen is overigens in staat de mond te laten roeren als dat nodig is

Fay
Laatst gewijzigd door Fay op 03 jan 2015, 10:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Veronica

Bericht door Veronica »

Pfff, het ligt eraan hoe je ze het vraagt, hoe duidelijk je bent en vooral, wie je tegenkomt (die laatste zorgt juist vaak voor de slechte ervaringen).

En tanja, de genderpoli kan makkelijk verlies draaien, punt is als een andere afdeling bij het VU flinke winst draait wordt de verlies van andere afdeling zo opgevangen, simple as that.

Voordat ik virtuele stenen naar mij gegooid krijg, VU kan moeilijk doen maar op 1 ding na bewees ik hun dat ik iets vraag en dat ook gedaan gaat worden, op adamsappel reductie na, dat is dat ene ding dat niet gaat lukken (alhoewel, ik heb het overleefd, deze maand 1 jaar aan de rle dus nu kunnen ze niet omheen).

Oh ja, vette maandsalaris krijgt waarschijnlijk alleen de arts die de operaties uitvoert en de hoge pieten die niks doen (niet perce de gender artsen), daar zitten mensen als Jos, endocrinologen of psychologen niet bij.

En als iemand een vette maandsalaris wilt op een plek vol idioten, neem een bezoek aan de overheid, zit er vol mee.
Afbeelding
YS62

Bericht door YS62 »

Veronica schreef:Pfff, het ligt eraan hoe je ze het vraagt, hoe duidelijk je bent en vooral, wie je tegenkomt (die laatste zorgt juist vaak voor de slechte ervaringen).

En als iemand een vette maandsalaris wilt op een plek vol idioten, neem een bezoek aan de overheid, zit er vol mee.
De 1ste is al vooral dat de toon de melodie bepaalt en verder deel ik je opmerking.

De 2e is met een glimlach gelezen en er zijn veel te veel ervaringen op allerlei vlakken om dit als incidenten weg te moffelen.

Mijn 2 centen mbt het onderwerp.

Jos en gooren en verschoor en al die mensen van het 1ste uur hebben wel degelijk d'r credit's verdient in mijn optiek want anders had ik dit ook niet kunnen schrijven .....

Ze hebben om wat voor reden dan ook d'r nek uitgestoken voor een groep mensen die in de tijdgeest van toen als volkomen idioot bestempelt zijn en mede door genoemde mensen is dat beeld toch gedraaid en die credits mag je ze geven.

Dat neemt niet weg dat er genoeg zaken zijn die fout gaan en het welzijn / belang van de gender patiënt niet (meer) dienen en dat is meer dan jammer zeker omdat de alternatieven zo beperkt zijn.

Een mooie taak mi voor belangenorganisaties om dit eens politiek aan te kaarten want als individu ben je niet tegen de krachten van een monopolist opgewassen.

Kunnen ze gelijk eens het hormoon beleid van de vu bij schippers aankaarten ....
Emma
Beheerder
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Emma »

Ach ik heb recht op een second opinion dus ik ga echt niet weg bij Van Houten. Dat is geen avontuurlijke arts maar in míjn geval wel bereid tot nadenken.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Fay

Bericht door Fay »

Credits of niet, neemt niet weg dat men imo behoorlijk ondeskundig en respectloos omgaat met clienten, er structureel geblunderd wordt,en daar loop je elke keer tegenaan

Fay
Silvia

Bericht door Silvia »

op 29 -12 -2014 een mail gestuurd voor een herhaalrecept .
en vandaag een brief met een recept erin ontvangen in mijn post.
Everyone is Perfect in their Own Way

Afbeelding