Adamsappelverkleining ervaringen?
-
Cait
Re: Adamsappelverkleining ervaringen?
Ui t nieuws gierigheid , zou je een foto van rechte nek en kin omhoog naar mij kunnen pm en een detail van litteken plek ? Kan ook in dit topic als je dat wil . Dit omdat ik zelf een adamsappel reductie laat doen
-
doll89
daar zou je mij ook een plezier mee doen ben wel benieuwd.. maar hoe was de pijn verder? en wanneer kon je er make up op doen?
en had je ook last van je keel of stem na de ingreep?
en had je ook last van je keel of stem na de ingreep?
-
Sarah
Pijn heb ik eigenlijk helemaal niet gehad. Tijdens het genezen is het wel een beetje gaan jeuken maar verder niets.
Make-up is een goede vraag. Dit heb ik ook meteen aan de KNO Arts gevraagd en die rade me af dit het eerste half jaar na de operatie te doen. Dit zou de genezing in de weg zitten. Op het moment doe ik het ook niet. Zoals gezegd zie je er niet veel van.
Last van mijn stem of keel heb ik gelukkig niet gehad.
Make-up is een goede vraag. Dit heb ik ook meteen aan de KNO Arts gevraagd en die rade me af dit het eerste half jaar na de operatie te doen. Dit zou de genezing in de weg zitten. Op het moment doe ik het ook niet. Zoals gezegd zie je er niet veel van.
Last van mijn stem of keel heb ik gelukkig niet gehad.
-
Cait
was er nog een afspraak wbt.. niet praten voor zo lang etc?
-
Sarah
Nee daar is niks over gezegd. Ik ging daar wel vanuit maar ik had helemaal geen last van mijn stem of keel dus was het niet aan de orde 
-
doll89
ze zeggen tegen mij dat ik een maand van te voren moet stoppen met hormonen voor de ingreep,, ik snap dat echt niet??
-
Sarah
Wat gek? Ik heb het toen nog speciaal gevraagd aan Dr. Rinkel (Kno Arts) en die vertelde me dat omdat je voor deze operatie niet lang in bed hoeft te liggen ik gewoon mijn hormonen mocht blijven nemen...
-
Fay
Volgens mij verward iemand dat met een srs
Fay
Fay
-
Cait
en is het inderdaad nog steeds bij de adamsappel (de snee) of is het ook onder de kin zoals in belgie bijv
-
doll89
ja echt vervelend. heb het tijdens gesprek gevraagd en toen zei de dokter dat en via email nogmaals bevestigd gekregen.
toen ik een correctie kreeg van SRS waarbij ik ook maar 1 nachtje hoefde te blijven moest ik ook stoppen met hormonen vooraf.
ze zijn misschien gewoon erg voorzichtig in umcg?
toen ik een correctie kreeg van SRS waarbij ik ook maar 1 nachtje hoefde te blijven moest ik ook stoppen met hormonen vooraf.
ze zijn misschien gewoon erg voorzichtig in umcg?