Leukste genderteam medewerker

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Cait

Re: Leukste genderteam medewerker

Bericht door Cait »

Immelie is goed en heel aardig, kunt er goed mee praten en ze snapt je. ze zit ook al aardig lang in het vak :)
daarnaast vind ik Margriet ook wel een schat hoor! een 'tikkeltje' chaotisch.
Jos vind ik vaak bot. maar dat ben ik dan misschien.
Susanna

Bericht door Susanna »

Hahaha ik heb ook geen goede klik met Jos maar volgens mij is het best een goeie vent.
MarloesIsWeg

Bericht door MarloesIsWeg »

ik ben een van de mensen die altijd negatief over de VU praat. Sorry, ik kan het vaak niet laten. Maar ook ik heb een hart. Ik ken ze niet allemaal bij het VU, maar ik vond Jos Megens een leuke grappige man inderdaad. (En hij noemde me gelijk mevrouw) Ik was er alleen voor die intake, niet veel later ben ik op eigen houtje verder gegaan, niet vanwege de mensen van het genderteam dus.Toen was er ook een uitzendkracht, die was heel lief, en Jos zat hem steeds te plagen. :lol:
Emma
Beheerder
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Emma »

Ja, wat zal ik zeggen. Toen ik begin augustus Jos vriendelijk vroeg of hij mijn gegevens in het systeem meteen even wilde aanpassen, en ik hem mijn nieuwe paspoort overhandigde, bitste hij me meteen toe, 'waar heb jij die deskundigenverklaring vandaan?'. Hij heeft het aangepast maar het elkaar aardig vinden was er meteen van af.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Veronica

Bericht door Veronica »

Jos eigenlijk, maar ik denk dat het puur aan de persoon ligt wie hem wel of niet aardig vindt ik had 2 jaar terug in de klas iemand die mij heel gemeen en oneerlijk vond omdat ik eerlijk was en niet loog in iemands zijn of haar gezicht maar gewoon eerlijk was hoe hard ook (just wtf why? :fpalm: ).

Zo ook met Jos, ik vind hem wel aardig en bot vind ik hem niet, hij weet altijd mijn naam direct zonder achter de PC te zitten, maar zoals ik al net een voorbeeld gaf de een zal hem bot vinden de ander niet.

Geldt voor iedereen op deze wereld, er zijn op school vroeger ook mensen geweest die ik niet mocht.
Afbeelding
intrans

Bericht door intrans »

Jos, bah, mag hem niet. Ik heb gesprekken met n vrouw en dat is wel een schat. Wortel heet ze volgensmij van dr achternaam.
Emma
Beheerder
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Emma »

Oh, Anita. Niet iedereen vindt haar aardig maar ook dat is menselijk he :-) ik vond haar ook wel aardig al schoot het allemaal niet zo heel hard op. Maar goed dat is achter de rug...
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
intrans

Bericht door intrans »

ohh tegen mij is het echt een schat, maarja verschilt per persoon ja!
Susanna

Bericht door Susanna »

Jos doet wel heel aardig tegen mij maar ik kan er niet goed mee om gaan. Het is een beetje vreemd. Het zal wel aan mij liggen. Ik kan niet echt spontaan zijn met hem. :roll:
Fay

Bericht door Fay »

Het gaat toch niet om aardig vinden of niet? het gaat erom of je je fatsoenlijk behandeld voelt, of je fatsoenlijk behandeld wordt

De laatste keer aan de balie zei Jos vanuit het niets: jij wilt toch geen operatie toch?

Daar stonden een hoop mensen bij, clienten bezoekers etc
Wederom was ik perplex door zoveel, laat ik het mild uitdrukken: onhandigheid (lompigheid)

Dat soort zaken bespreek je niet even tussendoor aan de balie en al helemaal niet waar iedereen bij is

Komt nog bij dat het een conclusie is die nergens op gebaseerd is, uit de lucht gegrepen
Ik heb geantwoord met, daar ben ik op dit moment even niet mee bezig, wat ook zo was, en ben aangelopen

De zoveelste amateuristische actie op rij, nee, Jos het vu en ik, dat komt niet meer goed

Fay