Wachttijden
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Re: Wachttijden
Ik ben hier nog wel even, volgende afspraak is pas om 2 uur. Ga zometeen denk ik gewoon op poli K in de wachtkamer zitten, en ook consulten houden in de hoek van de wachtkamer 
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
-
moonlight89
Heb bericht ontvangen van het UMCG. De wachttijd daar is langer dan een jaar, dus nog ff erger als bij het VU.....
-
MarloesIsWeg
en ook hier is de vraag of dat de wachtlijst vanaf aanmelding is, of vanaf screening, toch ?moonlight89 schreef:Heb bericht ontvangen van het UMCG. De wachttijd daar is langer dan een jaar, dus nog ff erger als bij het VU.....
-
moonlight89
Dit is de wachttijd voor de intake, Martine.
-
MarloesIsWeg
huh ? bedoel je nou de wachttijd tot dat allereerste gesprek met die psychiater die geen genderpsych is, maar een van 'gewone' psychen ? Dan is de wachtlijst nog veel langer geworden, dat is echt hartstikke erg ! Toen ik er kwam hadden ze Pronk erbij gehaald, die was er eigenlijk mee gestopt, maar dat was om de wachtlijst dan eindelijk eens in te lopen. Ik vraag me dan gelijk af of dit te maken heeft met de patiëntenstop in Amsterdam. Als het zo is als ik nu denk dan tenminste, als de intake inderdaad dat allereerste gesprek is met die testen op de computer.... Want de wachtlijst die daarna komt, was althans toen nog eens 3 keer zo lang, dus dat zou nu 3 jaar dan zijn (als het evenredig langer is geworden)
-
moonlight89
Mij werd idd vertelt dat de wachtlijsten extreem lang zijn, maar de ze wel bezig zijn dit in te lopen. Alleen weten ze niet hoelang dit gaat duren.
Er werd mij niet vertelt wat ze precies doen tijdens die intake, heb ik niet gevraagd. Dus na aanmelding mag je dus idd meer dan een jaar wachten voordat je voor de allereerste keer mag langskomen. Wat bij het VU dus 'maar' 14 weken is, is bij het UMCG langer dan een jaar.....
Er werd mij niet vertelt wat ze precies doen tijdens die intake, heb ik niet gevraagd. Dus na aanmelding mag je dus idd meer dan een jaar wachten voordat je voor de allereerste keer mag langskomen. Wat bij het VU dus 'maar' 14 weken is, is bij het UMCG langer dan een jaar.....
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Hm, dat was geslaagd, EmmaEmma schreef:Ik ben hier nog wel even, volgende afspraak is pas om 2 uur. Ga zometeen denk ik gewoon op poli K in de wachtkamer zitten, en ook consulten houden in de hoek van de wachtkamer
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
Niek68
ik heb het nagevraagd net, volgens de dame is het zo dat ik nu 27 weken moet wachten, niet 25 weken maar als de wachttijden nog verder uitlopen het kon zijn dat ik langer moest wachten. Ze zijn echter wel bezig met het zoeken van mensen dus kan zijn dat de wachttijden ook weer korter worden als de functies ingevuld zijn.
There's only one way of life and that's your own
-
moonlight89
Bedankt voor het vragen Niek. Hopelijk is voor jou de rest ook goed verlopen tijdens het gesprek
Het is nu dus gewoon afwachten hoe het verder allemaal gaat lopen. Er maar van uit gaan dat het 27 weken is, en is het eerder dan is het altijd mooi meegenomen. Krijg je nu vanzelf te horen wanneer je eerste diagnostische gesprek is?
-
Niek68
ja ik word vanzelf opgeroepen zal eind oktober zijn (rond mijn verjaardag)
There's only one way of life and that's your own