Project social work, beroepsproduct

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Anon20190712

Re: Project social work, beroepsproduct

Bericht door Anon20190712 »

elke schreef:
Ook wel apart dat volgens mij de meeste transen een gewoon leven willen leiden en dat zoiets als transtinder dat in feite onmogelijk maakt dus je moet er maar van houden...
Inderdaad...
Komt bij dat fetishisten zo een heel mooi platform hebben om ons op te zoeken/lastig te vallen.

Als homoseksuele transman heb ik overigens op de gay-apps totaal geen probleem gehad met daten en zelfs m'n huidige partner gevonden.
Juist dat geeft vertrouwen, dat je geen apart iets nodig hebt omdat je toevallig trans bent.

't Is ook nog zo dat zowel qua social media als via organisaties er heel veel mogelijkheden zijn voor transgenders om specifiek met elkaar in contact te komen.
Stephen

Bericht door Stephen »

ik schijn niet interessant genoeg te zijn volgens leden van datingsites jammer genoeg
Eva
Beheerder
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Eva »

Lucas schreef:... Komt bij dat fetishisten zo een heel mooi platform hebben om ons op te zoeken/lastig te vallen ...
Weet je, Lucas, zo'n dating systeem zou een soort ballotage moeten kennen, zoals ook hier op het forum. Honderd procent waterdicht is helaas niet mogelijk, maar als er iemand loopt te trollen wordt dat gewoonlijk wel redelijk snel duidelijk. In dat geval volgt er een exit.
Wel van belang is dat ballotage en eventueel moderatie stabiel is en blijft. Ik vermoed dat er daarvoor tzt wel een beroep op een van ons zal worden gedaan.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Eva
Beheerder
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Eva »

Alischa schreef:ik schijn niet interessant genoeg te zijn volgens leden van datingsites jammer genoeg
Niet zo defaitistisch, Alischa ;)
Iedereen heeft kansen. Die moet je wel (willen) zien en dan ook grijpen :)
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Stephen

Bericht door Stephen »

ja, als je al meer dan 7 jaar alleen bent en zoekt en niemand vind zou je wel moedeloos worden, maar ik snap wat je wilt zeggen... :)
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Eva schreef...
Ik vermoed dat er daarvoor tzt wel een beroep op een van ons zal worden gedaan.
Ik ben het helemaal met Eva en Lucas eens dat er bepaalde risico's aan vast zitten en dat daarom een gedegen 'ervaren' stabiele moderatie nodig is.
Ik denk behalve aan getrol en naïviteit ook aan kwetsbaarheid...

Echter ikzelf zou zo'n grote verantwoordelijkheid niet op me durven nemen. Het kan soms heel snel gaan op dergelijk datingsites en apps, en ook al zou je nooit verantwoordelijk geacht kunnen worden, ...

Ik hoop wel dat jullie (Annaatje en co...) er in zullen slagen een gedegen veilige app te ontwikkelingen, ook vanwege de beoordeling van jullie beroepsproduct. ;) Succes..

grts Daniéla
Maria_G

Bericht door Maria_G »

Alischa schreef:ja, als je al meer dan 7 jaar alleen bent en zoekt en niemand vind zou je wel moedeloos worden, maar ik snap wat je wilt zeggen... :)
I do not know about finding boys but finding a girl being a TS at age around 25 is easierthan being a cis boy. Later being age 30-45 it is even more easier.
There are many lonely persons in the world and transsexuality is not a problem at all, because it means some problems and some benefits at the same time.
Transsexuality is a tricky thing and everything depends on using benefits and avoiding problems

Having a male body and female soul is the best combination for finding a female partner or friend but not the best combination for finding male partner/friend.
Alice

Bericht door Alice »

Modereren, nee liever niet. Het is juist de bedoeling dat ieder die zich aangemeld heeft kan reageren. Ja daar komen transen lovers op af en het is aan je zelf om er mee om te gaan, bijvoorbeeld
http://www.theguardian.com/commentisfre ... ucket-list

Je mocht haar Googlen schreef ze,
http://averyedison.com/
http://blog.averyedison.com/
Leuk :)
Laatst gewijzigd door Alice op 29 apr 2015, 22:11, 2 keer totaal gewijzigd.
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

...en het is aan je zelf om er mee om te gaan
Daar komt het uiteindelijk wel op neer Alice, een goede voorlichting incl. waarschuwingen is het enige wat je kan doen...
Jannet V

Bericht door Jannet V »

Misschien heb ik het altijd wel te gemakkelijk gehad. Maar er voor open staan is een goed begin, op welke manier je dan ook op zoek gaat.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.