nerveus
-
Robin26
nerveus
morgen is er in het ziekenhuis zo een informatie bijeenkomst ik ben echt ontzettend nerveus en weet ff niet goed wat ik ermee moet... ik heb ontzettend veel moeite om mensen te ontmoeten enzo.. het houdt me nog net niet tegen omdat ik weet dat het goed voor me is.. maar toch het is moeilijk.. iemand misschien tips? dat ik de nacht door kom enzo..
If you truely own who you are, no one can use you against you
-
fenna
Re: nerveus
Hallo Robin,
is dat in het VU morgen?
Je hoeft alleen maar jezelf te zijn en daar wordt verteld wat voor route er mogelijk is via het VU
Fenna
is dat in het VU morgen?
Je hoeft alleen maar jezelf te zijn en daar wordt verteld wat voor route er mogelijk is via het VU
Fenna
-
Robin26
-
Jason
Bij zo'n bijeenkomst zullen wel meer mensen voor het eerst zijn en waarschijnlijk zijn er daar best wel een aantal zenuwachtig van, je bent zeker niet de enige. Ik denk ook dat een bijeenkomst bij het VU juist een plek is (of zou moeten zijn) waar je het meest jezelf kan zijn. Het is, vermoed ik, ook een bijeenkomst waar je alleen maar hoeft te luisteren en zelf geen inbreng hoeft te geven. Misschien dat socializen met de mensen daar wel kan, maar dat hoeft zeker niet en is je eigen keuze.
-
fenna
Een goede vriend van me gaat er ook heen Robin en ook hij zal nerveus zijn (anders vroeg hij me niet om voor morele steun mee te gaan
)
-
Robin26
haha oke.. trouwens hoe laat was dat ook alweer half 6 toch? en ik weet ook niet meer waar ik me moet melden wat erg zeg haha
-
dy984
Hallo robinRobin26 schreef:morgen is er in het ziekenhuis zo een informatie bijeenkomst ik ben echt ontzettend nerveus en weet ff niet goed wat ik ermee moet... ik heb ontzettend veel moeite om mensen te ontmoeten enzo.. het houdt me nog net niet tegen omdat ik weet dat het goed voor me is.. maar toch het is moeilijk.. iemand misschien tips? dat ik de nacht door kom enzo..
Ik ga vandaag ook daarnaartoe om wat meer info te horen .
Als je wilt kunnen we mekaar tegenkomen en dan samen daar naartoe .
Of mekaar daar ontmoeten voor de morale steun.
Groetjes
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
Robin26
hoi hoi ik had je bericht helaas te laat gezien... ik weet niet of je me toch nog herkend hebt misschien?dy984 schreef:Hallo robinRobin26 schreef:morgen is er in het ziekenhuis zo een informatie bijeenkomst ik ben echt ontzettend nerveus en weet ff niet goed wat ik ermee moet... ik heb ontzettend veel moeite om mensen te ontmoeten enzo.. het houdt me nog net niet tegen omdat ik weet dat het goed voor me is.. maar toch het is moeilijk.. iemand misschien tips? dat ik de nacht door kom enzo..
Ik ga vandaag ook daarnaartoe om wat meer info te horen .
Als je wilt kunnen we mekaar tegenkomen en dan samen daar naartoe .
Of mekaar daar ontmoeten voor de morale steun.
Groetjes
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
groetjes