beenhaar

Make-up, kleding, en zo voort
yasmin

beenhaar

Bericht door yasmin »

hallo alemaal.
waarschijnlijk is dit onderwerp al vaker voorgekomen maar dit is echt een probleem voor mij.
ben ong 3 maanden aan de hormonen heb nu een van een niew merk ik metk dat de beharing niet minder is geworden dat is voor mij echt vreselijk ik heb een epilady gekocht en dat doet ten eerste veel pijn en ten tweede geen resultaat heb trouwens een die goed zou moeten zijn.
zijn er niet andere oplossingen om van dat haar af te komen dan scheren en harsen
ik heb van alles geprobeert en de haren groeien snel trug ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Veronica

Re: beenhaar

Bericht door Veronica »

Vermindering van beharing kan maanden tot jaren duren, sowieso niet binnen 3 maanden.

Ook is een eventuele vermindering niet gegarandeerd.
Afbeelding
Emma
Beheerder
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Emma »

Mijn persoonlijke ervaring is dat de haren het in combinatie met de hormonen wel eerder opgeven als je epileert of wax. Ik was behoorlijk behaard voor de HRT en dat ging niet vanzelf over, maar ze hebben het met epileren wel opgegeven.

Die pijn is trouwens alleen de eerste paar keer. Gewoon doorbijten ;)
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Irene_de_Vreede
Moderator
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Irene_de_Vreede »

Ik heb de indruk dat het zelfs zonder hormonen op den duur minder wordt als je regelmatig epileert en wat Emma zegt, die pijn wordt op den duur minder (of je went eraan, dat zou ook kunnen)
Irene
SophiaW

Bericht door SophiaW »

Je zou eventueel ook een groupon kunnen kopen voor een jaar lang ipl op de benen. Je hebt dan niet de beste kliniek, maar waar ik zit nemen ze echt goed de tijd voor je en komen ze eigenlijk toch best wel goed over. Ik heb nou 1 behandeling gehad en ik merkte dat veel van de haren uitvielen. Ik weet niet of het op de lange duur werkt, maar ik heb er wel vertrouwen in. Het is nu al merkbaar minder.