I am Cait
-
Amy
Re: I am Cait
Misschien stelde ze het wel uit zodat ze rustig van de FFS kon genezen en misschien ook wel SRS?
-
Fay
Tenzij je haar persoonlijk kent is het niet meer dan speculatie, en wat dan nog... haar leven, haar beslissingen
Fay
Fay
-
athena1978
De kritiek komt voornamelijk omdat ze een voorbeeld functie wil zijn voor de transgender gemeenschap maar omdat ze nogal een bevoorrecht leven leid en er veel nadruk word gelegd op hoe mooi ze wel niet is en hoe belangrijk dat is komt de kritiek. En kan ze zich moeilijk in leven in andere mensen bv dat iemand koos voor de prostitutie om de operatie te bekostigen. Ik vind het leuk om te kijken maar de verlichting is echt verschrikkelijk.
( ik download het maandag altijd)
( ik download het maandag altijd)
-
Janice
Moet vermoeiend voor haar zijn, al die haters en die jaloezie uit haar eigen "community", is het programma trouwens ergens online terug te zien?
-
Ilse
Ik kreeg dit te zien toen ik het in Google zocht, misschien heb je er iets aanJanice schreef:Moet vermoeiend voor haar zijn, al die haters en die jaloezie uit haar eigen "community", is het programma trouwens ergens online terug te zien?
http://www.sidereel.com/i_am_cait/season-1/episode-1
Ik heb het wel thuis op de ziggo-recorder maar dat kun je niet delen dacht ik.
Groetjes,
Ilse
Ilse
-
elke
Het uitstellen van je ware ik een levenlang en met vlag en wimpel erin slagen.Veronica schreef:YupDaniéla schreef:Voor wat het waard is Fay, Veronica had deze al zien aankomen.(en enig fatsoen in je donder)
(sorry, ben erg op dat gebied)![]()
grts Daniéla
Dat heb ik inderdaad gedaan, namelijk Fay dat had ik al gedaan, en ik blijf erbij wat ik zei dat zij het sowieso ook voor het geld deed, uitstellen van je ware ik om voor geld op TV te komen is 1 (als je geld zat hebt, het is anders als je GEEN geld hebt), maar wat erger is dat mensen werkelijk geloven dat zij het niet deed ervoor.
Voor mij is ze volkomen ongeloofwaardig.
-
Claire
[/quote]
Het uitstellen van je ware ik een levenlang en met vlag en wimpel erin slagen.
Voor mij is ze volkomen ongeloofwaardig.[/quote]
Ik ken wel meer mensen die dat gelukt is. Zijn niet zo beroemd maar hebben het wel voor elkaar gekregen om "normaal" te leven tot hun transitie. Maakt dat ze ook ongeloofwaardig?
Het uitstellen van je ware ik een levenlang en met vlag en wimpel erin slagen.
Voor mij is ze volkomen ongeloofwaardig.[/quote]
Ik ken wel meer mensen die dat gelukt is. Zijn niet zo beroemd maar hebben het wel voor elkaar gekregen om "normaal" te leven tot hun transitie. Maakt dat ze ook ongeloofwaardig?
Er komt een ogenblik in het leven
dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.

dat de pijn
groter is
dan de angst
een bloem te worden.
-
elke
Ja ik vind van wel. Maar mijn mening doet er niet toe (gelukkig maar). Het komt voort vanuit mijn unieke perspectief... en veranderen van mening zal ik niet snel. Misschien ook wel nooit. Wat niet willen zeggen dat ik niet iedereen respecteer zoals ie is.Claire schreef: Ik ken wel meer mensen die dat gelukt is. Zijn niet zo beroemd maar hebben het wel voor elkaar gekregen om "normaal" te leven tot hun transitie. Maakt dat ze ook ongeloofwaardig?
Maar ik zie ze niet als lotgenootjes.
-
Claire
Je respect heeft voor mij niet veel waarde als je me ongeloofwaardig vind.
Heel jammer
Heel jammer
Er komt een ogenblik in het leven
dat de pijn
groter is
dan de angst
een bloem te worden.

dat de pijn
groter is
dan de angst
een bloem te worden.
-
elke
Ik geloof je best maar zie je niet als iemand die hetzelfde probleem (of dezelfde problemen) heeft (gehad) als ik.Claire schreef:Je respect heeft voor mij niet veel waarde als je me ongeloofwaardig vind.
Heel jammer
Bovendien is er geen 1 definitie van wat een vrouw zou moeten zijn (of man).