I am Cait

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Emma
Beheerder
Voornaamwoorden: Zij/haar

Re: I am Cait

Bericht door Emma »

Soms heb je geen keus, elke. Soms belet je omgeving je om uit de kast te komen, en rol je in een leven dat eigenlijk niet het jouwe is. Het getuigt van moed en doorzettingsvermogen om je dan te verbijten en niet alles en iedereen in de steek te laten als je het even niet meer trekt, hoe veel pijn het ook doet.

Je hebt natuurlijk recht op je eigen mening, maar als discussie verzandt het al snel in een 'trannier than thou'-verhaal. En dat lijkt me uit respect voor veel mensen hier op het forum geen goed idee.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
elke

Bericht door elke »

Emma schreef:Soms heb je geen keus, elke. Soms belet je omgeving je om uit de kast te komen, en rol je in een leven dat eigenlijk niet het jouwe is. Het getuigt van moed en doorzettingsvermogen om je dan te verbijten en niet alles en iedereen in de steek te laten als je het even niet meer trekt, hoe veel pijn het ook doet.

Je hebt natuurlijk recht op je eigen mening, maar als discussie verzandt het al snel in een 'trannier than thou'-verhaal. En dat lijkt me uit respect voor veel mensen hier op het forum geen goed idee.
Ik heb tot mijn 28e geleefd als jongen en man. Dus ... I have tried and failed. En ik heb acteertalent.

Waar is mijn erkenning ?
Ik kon gewoon niet zo goed acteren toch?
Amy

Bericht door Amy »

elke schreef:
Emma schreef:Soms heb je geen keus, elke. Soms belet je omgeving je om uit de kast te komen, en rol je in een leven dat eigenlijk niet het jouwe is. Het getuigt van moed en doorzettingsvermogen om je dan te verbijten en niet alles en iedereen in de steek te laten als je het even niet meer trekt, hoe veel pijn het ook doet.

Ik heb tot mijn 28e geleefd als jongen en man. Dus ... I have tried and failed. En ik heb acteertalent.

Waar is mijn erkenning ?
Ik liep op mijn 25e vast en ook echt goed vast, dat had geen jaar meer geduurd als ik er niets aan had gedaan maar ik heb juist respect voor mensen die dat veel langer hebben volgehouden dan ik.
Je moet er denk ik ook nog rekening mee houden dat het vroeger moeilijker was om er voor uit te komen daar komt dan ook nog bij dat die mensen meestal meer opgebouwd hebben dus ook meer te verliezen hebben wat ook weer rede kan zijn om te proberen om het langer weg te stoppen. Zijn zij die er later voor uit komen dan minder geloofwaardig? Ik vind zelf van niet.
Fay

Bericht door Fay »

elke schreef:

Waar is mijn erkenning ?
Tot je 28 ste is toch niet veel anders dan Jenner, en vele anderen?

In jouw unieke perspectief kan je net zo goed de conclusie trekken dat je ongeloofwaardig bent omdat je het tot je 28ste 'hebt volgehouden'

zinloze discussie

Ken iemand die eea jarenlang verborgen heeft gehouden voor zijn/haar zieke vrouw.. om haar niet de laatste jaren van haar leven nog eens extra te belasten,na haar dood voor zichzelf gekozen, respect daarvoor, en zo genoeg andere voorbeelden en elk mens, trans, u name it, heeft eigen unieke ontwikkeling, kun je vanalles van vinden, en dan>?

Streelt hoogutit een ego, gevoed door onzekerheid

Fay
Laatst gewijzigd door Fay op 09 aug 2015, 22:29, 1 keer totaal gewijzigd.
elke

Bericht door elke »

Volgehouden is iets heel anders dan succesvol man zijn.

Zinvolle discussie dus.
Fay

Bericht door Fay »

Wie is er succesvol man geweest?

Fay
elke

Bericht door elke »

Bruce Jenner... en jij?
pauline

Bericht door pauline »

Nou Cait is een bloed mooie transgender,
maar zodra ze gaat praten??? dan moet ik toch wel 2x slikken...

niet wat ze zegt maar haar stem...
Fay

Bericht door Fay »

Waar meet je dat succes aan af? aan prestaties?

Bezit je de unieke gave in haar ziel te kijken en haar gevoelens te begrijpen?

Jij kunt haar verleden als man wellicht als een succes zien, ik heb het vermoeden dat zij er iets anders over denkt en dat is het enige wat telt, voor haar, jouw mening over haar is gebaseerd op wat je van haar denkt te weten en dat lijkt mij te verwaarlozen

Fay
Emma
Beheerder
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Emma »

Ik niet. Ik ken ze niet. Ik ken er wel die geprobeerd hebben man te worden. Het leger in, daar maken ze een man van je, dat soort dingen. En ik ken er die nog steeds bij defensie werken en daar hun transitie hebben doorgemaakt.

Sommigen lijkt het te lukken, maar we hebben geen idee wat er in hen omgaat. Datzelfde geldt voor Caitlyn Jenner. Ik heb ook mijn twijfels bij de manier waarop Jenner naar buiten is gekomen, en dat ze een legertje stylisten en visagisten en niet te vergeten plastisch chirurgen op de achtergond heeft om er een beetje uit te zien. Maar met deadnamen lossen we dat niet op.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]