Fay
T-Breda
-
Fay
Re: T-Breda in augustus
Nou, als ik niet welkom ben in mun stoeipakje haak ik sowieso af
Fay
Fay
-
Yentl
Daar vindt ik wat van te zeggen, maar ik participeer net zoveel met Fay. Ik weet het dus ook nog niet. Twijfel twijfel twijfelIrene schreef:'t lijkt me ook leuk eens naar Breda toe te komen, dan zie 'k opnieuw 'n paar mensen van het forum en dat is ook beter dan elkaar alleen maar kennen van wat lapjes tekst
Sweet kiss of goodbey
-
Ilse
zoooooooooooooooooooooooooooooo herkenbaar, maar echt ik heb afgelopen keer ook voor het eerst gedaan.Yentl schreef:Daar vindt ik wat van te zeggen, maar ik participeer net zoveel met Fay. Ik weet het dus ook nog niet. Twijfel twijfel twijfelIrene schreef:'t lijkt me ook leuk eens naar Breda toe te komen, dan zie 'k opnieuw 'n paar mensen van het forum en dat is ook beter dan elkaar alleen maar kennen van wat lapjes tekst
Het koste mij om heel eerlijk te zijn best wel veel moeite en om 3uur in de middag twijfelde ik nog steeds hoor, zo zag ik er tegenop, maar ik wilde sommige personen waar je al zolang goed en fijn contact mee hebt een keer face-to-face spreken. Achteraf ben ik zeker wel blij dat ik ben gegaan.
Eveliene en Sandy stonden ook zeker op het lijstje om even(mag ook lang hoor)
Dus de twijfel is heel herkenbaar, maar als je echt eens iemand face-to-face wilt spreken, doen!!!
Groetjes,
Ilse
Ilse
-
Eveliene
De laatste avond was ook wel heel erd druk hoor Ilse, normaal kom je wel aan elkaar toe. Trouwens, zelf zat ik ook op mijn stoel vastgelijmd en zou ook wel eens wat meer mogen rouleren. Het was in ieder geval super dat je geweest bent en hebt kunnen zien hoe toegankelijk de avonden zijn. 
-
Amy
Lijkt mij ook wel leuk maar is wel een eind rijden zeg.Irene schreef:'t lijkt me ook leuk eens naar Breda toe te komen, dan zie 'k opnieuw 'n paar mensen van het forum en dat is ook beter dan elkaar alleen maar kennen van wat lapjes tekst
-
Yentl
-
Amy
Ik kom vanaf 0413.
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Emma en ik zitten nu in café SamSam. Gevlucht voor het barre weer na een avondje heerlijk shoppen. Het is druk, er zijn er meer naar binnen gevlucht. Onverwacht voeren we eigenlijk ook een test uit: het geluidsniveau van de achtergrondmuziek. Die muziek is er duidelijk aanwezig, zoals je ook verwacht in een tent als deze, maar we kunnen op normale wijze communiceren. Toch wel heel prettig!
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
En als er mensen lelijk doen lossen we dat gewoon op. Goedschiks of kwaadschiksIrene schreef:'t lijkt me ook leuk eens naar Breda toe te komen, dan zie 'k opnieuw 'n paar mensen van het forum en dat is ook beter dan elkaar alleen maar kennen van wat lapjes tekst
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
-
Butterflyflaps
Zo dat is niet zo ver.
Is dat cafe in de buurt van Majestik :p? Even lezen, eer ik weer verdwaal
Is dat cafe in de buurt van Majestik :p? Even lezen, eer ik weer verdwaal
Sway all day, Butterfly flaps all the way !
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
Dance the pain away :>
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
Dance the pain away :>