Pesterijen.

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Butterflyflaps

Re: Pesterijen.

Bericht door Butterflyflaps »

Veronica schreef:
yasmin schreef:Pesterijen vallen wel mee met transgenders het is hier in alle hoeken van Nederland tolerant
Ehm, nee.

Het is in Nederland niet zo erg als in VS, maar de tolerantie in Nederland is vaak niks meer dan wat de mensen tolerant vinden, zo lang het maar in HUN comfort zone valt.

Nederland is dus geen haar beter hoor.
Toch maar blaffer kopen me dunkt :roll:
horrorverhalen uit de VS... Echt, echt, echt horrorverhalen >.<

@OP, ik ook joh, kleed me nu iets meer naargelang men gevoel:

Totnogtoe is het flikker, homo, hippie, prinses, in de brandnetels geduwt worden, op de grond geduwt worden omdat je op een bepaalde manier danst, "schandalig". "omdat je zo en zo doet ga je nooit een vriendin vinden"

Pre-HRT wel. Sterke dames jullie...

Overigens zijn meisjes veel opener tegen me. Yay.
Sway all day, Butterfly flaps all the way !
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
Dance the pain away :>
yasmin

Bericht door yasmin »

Heb nog nooit problemen gehad met jongens.
Ik vind meiden achterbaks ook al ben ik er zelf een.
Btw niet alle meiden lang verhaal
Bellydancer

Bericht door Bellydancer »

Wel eens met yasmin meiden kunnen heel flauw zijn.
Jongens zijn daar anders in
Kimmiex

Bericht door Kimmiex »

Ik vind wel vreemd dat we zeggen we moeten wat aan de acceptatie doen maar als het over het onderwerp pesten gaat lees je hier helemaal geen nare verhalen.
Is de acceptatie goed of wil niemand er over praten of ziet iedereen het door een roze bril.
Alle transen die ik ken hebben ook nooit last van pesterijen maar het rare is dat we wel ergens voor strijden.
Want wij transgenders worden tog zo gehaat en gediscrimineerd war om lezen wij dat niet in dit forum terug het lijkt soms hier of we het niet moeilijk op straat hebben.
Er zijn hier ook mensen die nog moeten beginnen met hun transitie hun krijgen dan de indruk dat het geen reet uitmaakt als je trans bent.
Ik schrijf dit omdat ik het raar vind dat we strijden voor acceptatie terwijl het lijkt of iedereen hier qua het transgender zijn en discriminatie geen last van hebben.
Liefs kim xx
micheal-richard

Bericht door micheal-richard »

Hoi Kim
Zelf heb ik geen last van pesterij of iets in die zin. Heb zoiets van als je het niet bevalt is dat jouw probleem niet de mijne( doel hier niet op jouw als persoon maar mijn omgeving) en ja dat is voor sommige best lastig omdat ze een vast omlijnt idee hebben van hoe je er uit moet zien of gedragen.
Je schrijft:
" Ik schrijf dit omdat ik het raar vind dat we strijden voor acceptatie terwijl het lijkt of iedereen hier qua het transgender zijn en discriminatie geen last van hebben."

Hier wil ik wel op reageren.
Wat de strijd voor acceptatie betreft is dat in mijn ogen meer een strijd om ons zelf te mogen zijn en heeft het voor mij niks met transgender te maken, mijn interpretatie van de strijd he, maar de maatschappij laten zien dat wij mensen geen van alle hokjes zijn maar individuen.
Deze bloem is zich er niet van bewust dat de tijd verstrijkt. Zij bestaat alleen in het heden, gewoon zoals ze is.
Anon20190209

Bericht door Anon20190209 »

Yasmin, Bellydancer, Kimmiex.......! Ook in een ander topic. Voor mij overduidelijk....
Barbarella

Bericht door Barbarella »

Cher schreef:Yasmin, Bellydancer, Kimmiex.......! Ook in een ander topic. Voor mij overduidelijk....
Ja het is weer overduidelijk.

Rachel, Yasmin Oceangolf, belledancer enzovoort.

Deze persoon heeft al meer dan 300 berichten kunnen plaatsen op het forum en de sfeer al vaak genoeg bepaald EN heeft toegang tot de besloten gedeelten en dat gaat niet stoppen.

Barbarella
Na mij de zondvloed!
Amy

Bericht door Amy »

Barbarella schreef:
Cher schreef:Yasmin, Bellydancer, Kimmiex.......! Ook in een ander topic. Voor mij overduidelijk....
Ja het is weer overduidelijk.

Rachel, Yasmin Oceangolf, belledancer enzovoort.

Deze persoon heeft al meer dan 300 berichten kunnen plaatsen op het forum en de sfeer al vaak genoeg bepaald EN heeft toegang tot de besloten gedeelten en dat gaat niet stoppen.

Barbarella
Een admin kan dit vast controleren of in de gaten houden?
Barbarella

Bericht door Barbarella »

Vast

Bailey was vrij snel stil.

Maar het duurt al maanden en er is geen zicht op verbetering.

Barbarella *die haar buikje vol heeft"
Na mij de zondvloed!
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Ik denk met jullie mee maar 'mocht' het inderdaad zo zijn, op welke grond denken jullie dan een verwijdering momenteel te kunnen rechtvaardigen..? Dat baseren op alleen vermoedens (als leden kunnen Wij het in iig niet harder maken) zal niet gaan/geaccepteerd worden door iedereen en bovendien, mochten we er allemaal naast zitten, wat zegt dat dan over ons en hoe teleurstellend verdrietig en vijandig moet dit alles dan wel niet overkomen bij de betrokkene..?

Maar oke, al is de leugen nog zo snel... ;)