Hoi,
Ik zit dus een beetje met een probleem. Ik ben dit jaar begonnen met een nieuwe opleiding en op mijn school dacht iedereen gewoon dat ik een jongen was, ondanks mijn stem en lengte en stiekem vond ik dat geweldig dus ik heb hier niks van gezegd. Ook heb ik het geluk dat mijn (geboorte)naam soms voorkomt bij jongens. Maar het probleem is dat ik het mijn omgeving nog niet heb verteld en nu ben ik dus bang dat de mensen van mijn school in contact komen met de mensen die mij als meisje kennen. Ik heb hier wel met mijn mentor over gepraat en zij heeft er voor gezorgd dat de leraren geen zij/haar meer zeggen wat zorgde voor ongemakkelijke situaties.. Maar ik ben dus heel bang dat dit snel mis gaat en dat mijn klasgenoten achter mij komen en dan zou ik een probleem hebben. Heeft iemand misschien tips hoe ik dit het beste kan doen? Want ik wil niet dat ze me anders gaan behandelen want ik voel me net zo op mijn gemak tussen alle jongens. In ieder geval bedankt!
-Sven
school
-
Irene_de_Vreede
- Moderator
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Re: school
Hoe lastig het ook kan zijn zou ik toch adviseren om langzaam de mensen in je omgeving te gaan informeren. De wereld is soms kleiner dan je denkt en ze kunnen het beter van jou horen dan van iemand anders.
Irene