Hallo
Ik krijg veel aandacht van jongens.
Hoe moet ik daar mee om gaan.
Liefs kim
Boys
-
Kimmiex
Re: Boys
Hoi veronica.
Het is dat jongens op me af komen enzo beetje vergelijkbaar wat cis meisjes ook mee maken.
Soms vragen ze of je wil chillen of ze benaderen je
In het traject ben ik vrij ver word binnenkort geopereerd omdat ik net 18 ben.
Qua jongens zijn het van allerlei types jongens van vluchtelingen tot autochtonen en allochtonen.
Liefs kim
Het is dat jongens op me af komen enzo beetje vergelijkbaar wat cis meisjes ook mee maken.
Soms vragen ze of je wil chillen of ze benaderen je
In het traject ben ik vrij ver word binnenkort geopereerd omdat ik net 18 ben.
Qua jongens zijn het van allerlei types jongens van vluchtelingen tot autochtonen en allochtonen.
Liefs kim
-
Veronica
De laatste regels zeggen het al, ik zou die typetjes met flinke boog ontwijken, die zijn op 1 ding af ook al hebben ze mooie praatjes.
Gewoon uit de buurt blijven, ken paar mensen die dat niet deden omdat ze in die praatjes trapten, voor je het weet kom je gauw achter wat ze meestal willen, sex en wegwezen...
Gewoon uit de buurt blijven, ken paar mensen die dat niet deden omdat ze in die praatjes trapten, voor je het weet kom je gauw achter wat ze meestal willen, sex en wegwezen...
-
Veronica
Sounds logicJanice schreef:Sorry dat ik het moet zeggen maar t' zelfde persoon in een ander jasje......
Zoals ik al zei, ontwijken, weg lopen van hun en niet erop reageren.Kimmiex schreef:Dank je veronica.
Maar wou weten wat ik het beste kan doen in die situaties.