Boys

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Anon20180501

Re: Boys

Bericht door Anon20180501 »

(tot) Zolang alleen het onderwerp zelf lastig blijft zou ik het aankijken...
Kisamin

Bericht door Kisamin »

Hoi Kim,

Als ik zo jouw berichtje lees dan zie ik daar veel verwarring in,
maar volgens mij gaat het ook om allerlei jongens.
Veel zie ik jouw volgorde oppikken en denken dat het alleen om foute jongens gaat,
bedoelde jij dit ook of gaat het over jongens "Autochtonen en Allochtonen" in het algemeen?

Als het gaat om aandacht die jij in het algemeen onprettig vind en die jij niet fijn vindt,
dan zou ik ook voor negeren gaan, of als het nodig is aangegeven dat je geen interesse hebt.
In sommige groepen werkt het goed als je zegt dat je een vriendje / vriendinnetje hebt (leugentje om bestwil).

Of is het aandacht waarvan je gewoon niet weet hoe ermee om te gaan, maar wel prettig vind?
Heb je het voor jezelf al duidelijk waarop je valt, ben je er zelf al mee bezig?

Kisamin
Kimmiex

Bericht door Kimmiex »

Kisamin schreef:Hoi Kim,

Als ik zo jouw berichtje lees dan zie ik daar veel verwarring in,
maar volgens mij gaat het ook om allerlei jongens.
Veel zie ik jouw volgorde oppikken en denken dat het alleen om foute jongens gaat,
bedoelde jij dit ook of gaat het over jongens "Autochtonen en Allochtonen" in het algemeen?

Als het gaat om aandacht die jij in het algemeen onprettig vind en die jij niet fijn vindt,
dan zou ik ook voor negeren gaan, of als het nodig is aangegeven dat je geen interesse hebt.
In sommige groepen werkt het goed als je zegt dat je een vriendje / vriendinnetje hebt (leugentje om bestwil).

Of is het aandacht waarvan je gewoon niet weet hoe ermee om te gaan, maar wel prettig vind?
Heb je het voor jezelf al duidelijk waarop je valt, ben je er zelf al mee bezig?

Kisamin
dank je Kissamin.
Het zijn wel meerderdeel alochtone jongens,de aandacht is leuk maar soms weet ik niet meer wat ik dan moet doen zeggen dat je vriendje hebt is inderdaad een goed idee.
Soms is het te ver gegaan en durf ik geen nee te zeggen.
Heb laatst nog bericht gekregen voor een gesprek met een sexuoloog.
Liefs kim