Pesterijen.

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Barbarella

Re: Pesterijen.

Bericht door Barbarella »

Rachel and the works heeft te lang geduurd.
Melany heeft veel te lang haar gang kunnen gaan.
Naomi heeft te lang haar gang kennen gaan

Het ,, Geen opratie. is een vent legioen. heeft te lang door kunnen gaan.

En alles dat nog komen gaat zal te lang door kunne gaan.

Sinds de stijl wisselin door LisaM is het hier daadwerkelijk geen stijl geworden.

Barbarella
Na mij de zondvloed!
Anon20190122

Bericht door Anon20190122 »

Barbarella begin er a.u.b eens mee om je punten te onderbouwen in plaats van wederom loze critiek te plaatsen!
Ylse
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Ylse »

Ik moet zeggen dat ik die losse flodders van Barbarella ook wel wat ergerlijk begin te vinden.

Kom met een verhaal, onderbouwing of wat dan ook maar laat het niet allemaal zo in het luchtledige hangen. Daar schiet niemand wat mee op.

En ik weet dat ik me met bovengenoemde opmerkingen niet geliefd maak maar so be it.

Mijn motto is als je niks aardigs te zeggen hebt zeg dan niks.
All changes;
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.

Anatole France
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Hi Ylse en Tanisha..,

Het betreft een zeer lange geschiedenis en dat allemaal uitleggen duurt nog veel langer. Je moet er eigenlijk ook bij geweest zijn om het een en ander te kunnen volgen/begrijpen. Barbarella heeft ergens wel een beetje gelijk en ze bedoelt het in mijn ogen beslist niet kwaad.

Ik wil verder niets aansturen hoor maar ik hoop dat jullie het met me eens zijn dat doorgaan eigenlijk weinig zin heeft en daarom beter terug on-topic kunnen gaan..??

grts Daniéla
Anon20190122

Bericht door Anon20190122 »

Ik zie nu wat andere topic's waar barbarella prima onderbouwd! :handgestures-thumbupleft:
Veronica

Bericht door Veronica »

Sinds dat ik hier lid ben heb ik inmiddels vele uurtjes verspild aan het lezen van topics... ik weet dus precies wat barbarella bedoelt, even begrijpend allerei topics van vroeger lezen legt haar punt uit, je kan dat niet in 1 bericht uitleggen...

Inderdaad, terug on-topic is een beter idee aangezien mensen de moeite niet nemen om topics goed na te lezen en liever hun roze bril aan houden...

Mijn roze bril ligt al jaren in de prullenbak, wereld is lelijker zonder, maar wel realistischer en vooral eerlijker.
Afbeelding
Anon20190516

Bericht door Anon20190516 »

De enige waar ik me echt aan stoorde was die naomi met haar beledigende termen(shemale!)en haar anale obsessie en hoeveel kerels ze bevredigde.....en werd ze daar op aangesproken werd ze ook nog ronduit vijandig en uiteindelijk nog schelden ook...jaa zij was echt some piece of work...die anderen????ach beetje onzinnig gebrabbel wat ik niet eens meer helemaal las,na paar zinnen al klaar mee