Transen mishandeld met stenen bekogeld enz

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Anon20210626

Re: Transen mishandeld met stenen bekogeld enz

Bericht door Anon20210626 »

Juist , run like hell. ........

Trek aandacht door heel hard brand te roepen , niet ' help ' want daar luistert niemand naar , integendeel iedereen zal juist omdraaien en wegwezen .........En anders heb je pech ..........
Wapens zullen je niet helpen.
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Veronica

Bericht door Veronica »

Ben zelf ook tegen wapens maar, rennen helpt niet, slaan mag niet, wapens mag niet, nee hoor laat zo iemand mij maar lekker mishandelen en proberen te verkrachten.

Toch?

Heb ik al gezegd wat zo iemand mij aandoet als die achterkomt wat er tussen mijn benen zit? Misschien ben ik dood dan, komt het in de krant, komt er tijdelijk heleboel aandacht ervoor en daarna gaat het in de doofpot, en de dader komt misschien na 2 jaar vrij...

Nee, ik draag geen wapen bij mij, maar een pepperspray moet absoluut kunnen of je nou een MtF bent of een bio-vrouw, die mannen zullen nooit stoppen en de celstraffen in Nederland zijn een lachertje, dan is dit de enige oplossing in deze maatschappij.

Triëst maar waar.
Afbeelding
LunaWeisse

Bericht door LunaWeisse »

Goed. Zoals al eerder uitgelegd is wegrennen voor sommige geen optie. Vertrouwen dat andere mensen je bij zullen staan is een zeer slechte strategie, want iedereen is bang om zelf slachtoffer worden. Nee, je moet jezelf redden, en als je dat niet kan door weg te rennen of op de vuist te gaan, moet het simpelweg mogenlijk dat je legaal een equalizer te voorschijn haalt en daarmee zeer zware schade aan je aanvaller toe brengt. Sorry dat ik het zeg, maar wapens helpen wel degelijk, anders zou niemand ze gebruiken.

Maargoed, ieder voor zich, als wegrennen voor jou werkt is dat prima en allerminst laf, maar niet voor iedereen een optie.
Ik zal nooit m'n leven zomaar opgeven, al kom ik daarna in de cel.
Horizons that host no scenery
Starless, unending skies
Then wakes the beastly void
...Starless unending skies
The dance of stardust stills
Drapes the mountains...

Winter Thrice!
Emma
Beheerder
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Emma »

Laten we trouwens niet vergeten dat de figuren die nu het hardst roepen op allerlei haatsites ook niet bepaald aan onze kant staan he. Dat zijn dezelfden waar we lastig door worden gevallen als er even geen Noord-Afrikaan voorhanden is.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Amy

Bericht door Amy »

Emma schreef:Laten we trouwens niet vergeten dat de figuren die nu het hardst roepen op allerlei haatsites ook niet bepaald aan onze kant staan he. Dat zijn dezelfden waar we lastig door worden gevallen als er even geen Noord-Afrikaan voorhanden is.
Klopt maar je ziet ze ook al roepen van ja dat heb je nu met je gedoe van laat iedereen binnen. Ze gaan er direct van uit dat wij als transen heel liberaal zijn over immigranten en dat het onze eigen schuld is. Ik ben er zelf heel erg tegen op tegen om die barbaarse mensen hier heen te halen en dat ben ik altijd geweest. Die mensen passen zich toch niet aan en leven nog met hun middeleeuwse cultuur die gestuurd wordt door dat domme geloof van ze.
Hier in het dorp ook al zo lang ik leef, in de wijk waar veel van die mensen wonen heb ik nog nooit durven komen of me veilig gevoeld als ik er doorheen moest. Het werkt gewoon niet.

Ik heb altijd een mes in mijn handtas wat me waarschijnlijk helemaal niet gaat helpen mocht er zoiets gebeuren maar ik heb het uit protest omdat ze ons eigen land niet eens veilig kunnen houden voor ons.
Veronica

Bericht door Veronica »

Amy schreef:
Emma schreef:Laten we trouwens niet vergeten dat de figuren die nu het hardst roepen op allerlei haatsites ook niet bepaald aan onze kant staan he. Dat zijn dezelfden waar we lastig door worden gevallen als er even geen Noord-Afrikaan voorhanden is.
Klopt maar je ziet ze ook al roepen van ja dat heb je nu met je gedoe van laat iedereen binnen. Ze gaan er direct van uit dat wij als transen heel liberaal zijn over immigranten en dat het onze eigen schuld is. Ik ben er zelf heel erg tegen op tegen om die barbaarse mensen hier heen te halen en dat ben ik altijd geweest. Die mensen passen zich toch niet aan en leven nog met hun middeleeuwse cultuur die gestuurd wordt door dat domme geloof van ze.
Hier in het dorp ook al zo lang ik leef, in de wijk waar veel van die mensen wonen heb ik nog nooit durven komen of me veilig gevoeld als ik er doorheen moest. Het werkt gewoon niet.

Ik heb altijd een mes in mijn handtas wat me waarschijnlijk helemaal niet gaat helpen mocht er zoiets gebeuren maar ik heb het uit protest omdat ze ons eigen land niet eens veilig kunnen houden voor ons.
Ik ben het met je eens Amy, maar je vergeet 1 ding, hoewel een katholiek of christen in de meeste gevallen ons niet gaat mishandelen om geloof, ook hun kunnen er wat van en zijn geen haar beter dan "dat andere geloof" (ja ik bedoel islam, maar de laatste tijd lijkt het wel alsof mensen meteen een racist zijn wanneer je die naam hardop zegt...)
Afbeelding
Amy

Bericht door Amy »

Veronica schreef:
Ik ben het met je eens Amy, maar je vergeet 1 ding, hoewel een katholiek of christen in de meeste gevallen ons niet gaat mishandelen om geloof, ook hun kunnen er wat van en zijn geen haar beter dan "dat andere geloof" (ja ik bedoel islam, maar de laatste tijd lijkt het wel alsof mensen meteen een racist zijn wanneer je die naam hardop zegt...)
Helemaal mee eens alleen zijn die tegenwoordig ietsje meer civiel heb ik het idee. 400 jaar geleden of zo waren die precies hetzelfde. Aan de andere kant... nu proberen ze ons gewoon op een andere manier te mishandelen. Ik kan er nog altijd niet bij waarom mensen een geloof volgen wat zo gebaseerd is op haat en mensen doodmaken die niet in hetzelfde geloven of niet passen binnen de beelden van die domme boeken. Ik zal wel gek zijn. :P
Anon20190122

Bericht door Anon20190122 »

Renée schreef:Probleem is , je wint het niet .........
Reken maar dat dit soort hufters aangifte doen.....
Weet je het zeker? ik heb zelfs eentje aangereden met de auto en die heeft ook nooit aangifte gedaan!

De enige aangifte die niet tegen me ingetrokken is hebben zich voor de rechter mogen verantwoorden omdat ik tegen aangifte deed van mishandeling van een vrouw de aangifte tegen mij was geseponeerd!
Veronica

Bericht door Veronica »

Amy schreef:
Veronica schreef:
Helemaal mee eens alleen zijn die tegenwoordig ietsje meer civiel heb ik het idee. 400 jaar geleden of zo waren die precies hetzelfde. Aan de andere kant... nu proberen ze ons gewoon op een andere manier te mishandelen. Ik kan er nog altijd niet bij waarom mensen een geloof volgen wat zo gebaseerd is op haat en mensen doodmaken die niet in hetzelfde geloven of niet passen binnen de beelden van die domme boeken. Ik zal wel gek zijn. :P
Civiel, valt tegen hoor het is redelijk civiel in nederland maar als ik even oost europa als voorbeeld pak dan veranderd dat civiele helaas in fysieke, ze slaan jouw in elkaar omdat je voor hun in het rijtje van "pedo" en "flikker" valt (excuus voor het taalgebruik, echter is dat helaas wel letterlijk zo).

Zolang ze het niet doorhebben is het prima, op het moment dat de kat uit de mouw komt ben je er geweest.
Afbeelding
LunaWeisse

Bericht door LunaWeisse »

In elke religieuse groep zijn helaas fanatici die menen iemand anders af te moeten maken omdat diegene niet in hun bekrompen wereldbeeld passen. Heb zelfs wel gehoord van self-proclaimed boeddhisten die een moslim dorp platbrandde met iedereen er in. Het enige wat je kan doen is zo vel mogelijk die mensen te mijden.
Horizons that host no scenery
Starless, unending skies
Then wakes the beastly void
...Starless unending skies
The dance of stardust stills
Drapes the mountains...

Winter Thrice!