Eindelijk iemand die het snapt.Eveliene schreef:Wat vandaag gezond is heeft morgen het predikaat ongezond en zo gaat dat al decennia. Er zijn vele voedingsdeskundigen die allemaal een andere mening hebben dan de anders. Je zou er haast van in de stress schieten, en dat is nog minder gezond.
hormonen, eten en gewicht.
-
Veronica
Re: hormonen, eten en gewicht.
-
Bregje
Maar met eten bezig zijn op een manier waarvan je denkt dat die gezond is, is wel leuk en daardoor dus gezond 
-
Anon20180501
Denk je niet dat dat eigenlijk voor jullie beide opgaat Veronica, laat het toch rusten aub...Ik zie al aan de manier hoe jij hierover discussieert dat jij heilig in datgene wat jij zegt gelooft, jouw tegenspreken heeft net zo veel zin als iemand die in god gelooft vertellen dat deze niet bestaat, het heeft geen nut omdat als iemand echt ergens in gelooft, wat het ook moge wezen je zijn of haar mening niet kunt veranderen, ongeacht met welk bewijs je ook komt.
Stress is niet goed las ik net...
-
LunaWeisse
Het is duidelijk dat wij niet tot enigheid hierover zullen komen dus de laten hier maar bij. Jij wenst niet met bewijs te komen voor jouw beweringen en blijft je nogal pessimistische visie handhaven dat het allemaal zinloos is en zelfs de lucht die in ademt volgespoten zit met gif. Prima. Ik kom hier niet om je mening aan te passen.
Trouwens wel heel ironisch dat je mij beschuldigt van ergens heilig van overtuigt zijn en niet open te staan, maar heb je al is je eigen posts terug gelezen?
Trouwens wel heel ironisch dat je mij beschuldigt van ergens heilig van overtuigt zijn en niet open te staan, maar heb je al is je eigen posts terug gelezen?
Horizons that host no scenery
Starless, unending skies
Then wakes the beastly void
...Starless unending skies
The dance of stardust stills
Drapes the mountains...
Winter Thrice!
Starless, unending skies
Drapes the mountains...
Winter Thrice!
-
Anon20180501
Ik zou zeggen geloof in je eigen ideeën, gedachten en visie's en ga respectvol om met die van een ander.
Wij pikken ons eigen dingen er wel uit...
Wij pikken ons eigen dingen er wel uit...
-
Veronica
En daarom zei ik ook net dat ik er niet heilig in geloof wat ik zeg, het beïnvloedt je mening.FullMoonSynch schreef:Trouwens wel heel ironisch dat je mij beschuldigt van ergens heilig van overtuigt zijn en niet open te staan, maar heb je al is je eigen posts terug gelezen?
Staat er tussen, als je het goed had gelezen
Had ik net al gedaanDaniéla schreef:
Denk je niet dat dat eigenlijk voor jullie beide opgaat Veronica, laat het toch rusten aub...
Stress is niet goed las ik net...
Laatst gewijzigd door Veronica op 18 feb 2016, 19:08, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Anon20180501
Dank je Veronica, eet ze... 
-
Veronica
-
LunaWeisse
Dat had je toegevoegd nadat ik je post had gelezen, dus niet gezien. Als je de mijne goed had gelezen had je geweten dat ik open sta voor nieuwe info, die ik op een wetenschappelijke manier zal benaderen.
Maargoed dat blijft vooralsnog weg, dus laten we het hier bij zitten wat betreft dat onderwerp.
Het enige wat ik wel nog kwijt wil is dat de argumentatie van 'je leeft maar een keer' juist extra rede zou moeten zijn omdat zo gezond mogelijk door te komen, zodat je makkelijk 90+ kan worden zonder kwaaltjes i.p.v. op je 40ste doodgaan aan een hartvervetting. Maargoed, das ook slechts mijn mening, de mening van iemand die al met beide voeten op de poort van Hades heeft gestaan.
Maargoed dat blijft vooralsnog weg, dus laten we het hier bij zitten wat betreft dat onderwerp.
Het enige wat ik wel nog kwijt wil is dat de argumentatie van 'je leeft maar een keer' juist extra rede zou moeten zijn omdat zo gezond mogelijk door te komen, zodat je makkelijk 90+ kan worden zonder kwaaltjes i.p.v. op je 40ste doodgaan aan een hartvervetting. Maargoed, das ook slechts mijn mening, de mening van iemand die al met beide voeten op de poort van Hades heeft gestaan.
Horizons that host no scenery
Starless, unending skies
Drapes the mountains...
Winter Thrice!
Starless, unending skies
Drapes the mountains...