hormonen, eten en gewicht.
-
Anon20210626
Re: hormonen, eten en gewicht.
Erdoor gaan is erger , we heten niet allemaal Orpheus ........
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
-
Anon20180501
Heeft dit allemaal nog met hormonen, eten en gewicht te maken..? vast wel in jullie ogen...
Kan het wat minder zweverig aub, ik wil het ook nog kunnen volgen...
-
Anon20210626
Even een rustmoment ......
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
-
Anon20180501
Dank je Renée, was ik wel aan toe.. 
-
LunaWeisse
Daniéla schreef:Heeft dit allemaal nog met hormonen, eten en gewicht te maken..? vast wel in jullie ogen...![]()
Zweverig? Ik vond het zelf eerder Poëtisch
Overigens had de discussie best veel met eten en gewicht te maken, en ook hormonen want hormoonbalans wordt ook beïnvloed door je voeding
hoewel het misschien een beetje uitschoot hier en daar
Horizons that host no scenery
Starless, unending skies
Then wakes the beastly void
...Starless unending skies
The dance of stardust stills
Drapes the mountains...
Winter Thrice!
Starless, unending skies
Drapes the mountains...
Winter Thrice!
-
Anon20180501
Ik was nog niet aan het poëtische toegekomen Luna,
was nog aan het Googlen...
was nog aan het Googlen...
-
Veronica
(slaat t-nl voor vandaag over na dit bericht, beter tegen "stress")FullMoonSynch schreef:Dat had je toegevoegd nadat ik je post had gelezen, dus niet gezien. Als je de mijne goed had gelezen had je geweten dat ik open sta voor nieuwe info, die ik op een wetenschappelijke manier zal benaderen.
Maargoed dat blijft vooralsnog weg, dus laten we het hier bij zitten wat betreft dat onderwerp.
Het enige wat ik wel nog kwijt wil is dat de argumentatie van 'je leeft maar een keer' juist extra rede zou moeten zijn omdat zo gezond mogelijk door te komen, zodat je makkelijk 90+ kan worden zonder kwaaltjes i.p.v. op je 40ste doodgaan aan een hartvervetting. Maargoed, das ook slechts mijn mening, de mening van iemand die al met beide voeten op de poort van Hades heeft gestaan.
Besef je wel hoe extreem ongezond je wel moet leven om op je 40ste dood te gaan door ongezond eten?
En daar helpt geen biologisch eten tegen trouwens.
Overigens, iedere lichaam is anders en net als met werking van de hormonen (want daar gaat deze topic over) heeft eten op iedereen ander effect, de een eet meer en ongezonder en sterft op z'n 80ste, de ander op eet gezond en valt erbij neer op z'n 50ste, iedere lichaam is anders (en dan doel ik op ongezond eten met mate, er zijn mensen die 1 handje chips per week extreem ongezond vinden...)
Trouwens, je gaat eerder dood aan het leven an sich dan eten, we zijn geen Amerikanen die de hele dag door snacks eten en later een bmi van 35+ hebben.
(Veronica gaat nu de vreselijk on-biologische en ongezonde chili con carne vol met bespoten on-biologische groenten eten met een ongezond kopje thee met maar liefst 1 kleine lepeltje suiker)
P.S. gezond leven kan sowieso moeilijk als trans, medicijnen zijn op ten duur ook ongezond, dat je het weet.
(en voor de rest, wie nog moet eten alvast eet smakelijk)
-
Amy
Ik krijg honger van jullie discussie.
Ik moet toch nog een kilo of 3 aankomen dus dat komt goed uit.
Ik moet toch nog een kilo of 3 aankomen dus dat komt goed uit.
-
Anon20180501
Waar staat de krappaal Veronica.. 
Smakelijk Amy
Smakelijk Amy
-
LunaWeisse
Veronica schreef:
(slaat t-nl voor vandaag over na dit bericht, beter tegen "stress")
Zo stressvol is een discussie toch niet?
Besef je wel hoe extreem ongezond je wel moet leven om op je 40ste dood te gaan door ongezond eten?
Besef jij je hoe ongezond eten je lichaam kan ruïneren? Uit een studie in NZ bleek dat mensen die alles vreten wat op hun pad komt op hun 35ste een biologische leeftijd van 65 hebben berijkt, terwijl de andere groep die wel aandacht schenkt aan gezondheid een bio-leeftijd hebben van 20. Zal de link opzoeken.
En daar helpt geen biologisch eten tegen trouwens.
In m'n eerste post zij ik al dat je ook nog moet bewegen en goed moet slapen, en stress vermijden.
Overigens, iedere lichaam is anders en net als met werking van de hormonen (want daar gaat deze topic over) heeft eten op iedereen ander effect, de een eet meer en ongezonder en sterft op z'n 80ste, de ander op eet gezond en valt erbij neer op z'n 50ste, iedere lichaam is anders (en dan doel ik op ongezond eten met mate, er zijn mensen die 1 handje chips per week extreem ongezond vinden...)
Als iemand dood gaat op zijn of haar 50ste maar toch gezond heeft gegeten is er een andere oorzaak.
Trouwens, je gaat eerder dood aan het leven an sich dan eten, we zijn geen Amerikanen die de hele dag door snacks eten en later een bmi van 35+ hebben.
Wij niet, maar als ik goed om me heen kijk...
(Veronica gaat nu de vreselijk on-biologische en ongezonde chili con carne vol met bespoten on-biologische groenten eten met een ongezond kopje thee met maar liefst 1 kleine lepeltje suiker)
Eetse en geniet ervan
P.S. gezond leven kan sowieso moeilijk als trans, medicijnen zijn op ten duur ook ongezond, dat je het weet.
Ja. van de adrocur ben je uiteindelijk af als je srs doet of iets anders om de testo af te kappen, en als het goed is is estro niet heel slecht ofzo. Als dat wel zo is, is dat niet goed, obviously en zou ik iets anders proberen. Je geeft al precies het punt aan waarom het *juist* voor transen belangrijk is om op gezondheid te letten. En als je dat doet, kan je lichaam best schade filteren. *verwijst terug naar post #1 van mij waarin ik zeg dat als 80% goed bezig bent je best kan zondigen
(en voor de rest, wie nog moet eten alvast eet smakelijk)
Ik kap er nu mee en ga wat nuttigs doen. Als ik later zin heb deponeer ik wel een zooitje links waar iemand misschien wat aan heeft.
***EDIT*** Hier alvast een. Zeer relevant, want het gaat over HRT. Hoewel het artikel verwijst naar cisvrouwen in de menopause is het ook relevant voor ons, dus pay attention
http://articles.mercola.com/sites/artic ... mones.aspx
Horizons that host no scenery
Starless, unending skies
Drapes the mountains...
Winter Thrice!
Starless, unending skies