Hallo allemaal, misschien begrijpen jullie al wel wat ik bedoel aangaande de titel van dit topic,
maar ik ben me toch zorgen aan het maken of ik ondanks ASS (autisme) toch het traject zou mogen doorlopen
of word ik gelijk naar huis gestuurd als ze dat weten!?
Misschien is het een domme vraag, misschien maak ik me zorgen om niks, maar ik heb wel eens het een en ander
gelezen en mijn indruk was eigenlijk dat het een NO-GO zou gaan worden.
Hopelijk weet een van jullie hier iets meer over te vertellen.
Groetjes,
Lorenzo
Transgender + ASS = Roodlicht?
-
Lorenzo
Transgender + ASS = Roodlicht?
You don't need someone to complete you, you only need someone to accept you completely
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Re: Transgender + ASS = Roodlicht?
Nee hoor, maak je geen zorgen. ASS en Genderdysforie is een veel voorkomende combinatie. Persoonlijk heb ik een vermoeden dat een aantal ASS diagnoses de prullenbak in mogen als er sprake blijkt te zijn van GD.
Maar ze houden er gewoon rekening mee, verder niet. Soms kan het betekenen dat je aan een aantal dingen moet gaan werken voor je groen krijgt, maar het kan net zo goed geen enkel probleem zijn.
Maar ze houden er gewoon rekening mee, verder niet. Soms kan het betekenen dat je aan een aantal dingen moet gaan werken voor je groen krijgt, maar het kan net zo goed geen enkel probleem zijn.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
-
vh-Forlove
Gewoon het traject starten. Eerlijk zijn en vooral jezelf blijven zou mijn advies zijn....
Je hebt nu ook al rood licht. dus het kan alleen maar groen worden. er valt niet veel te verliezen. Al is het idee wel beangstigend. Maar zoals Emma zegt komt het meer voor. Gewoon doorgaan en vooral je wil niet verliezen....
Je hebt nu ook al rood licht. dus het kan alleen maar groen worden. er valt niet veel te verliezen. Al is het idee wel beangstigend. Maar zoals Emma zegt komt het meer voor. Gewoon doorgaan en vooral je wil niet verliezen....
-
Lorenzo
Oh wat een enorme opluchting, dankjewel voor de duidelijke reactie beiden 
Goed om te lezen dat ze er dan rekening mee houden, al heb ik wel het idee wat Emma ook zegt
dat de ASS diagnose wel de prullenbak in mag.
Ik ben benieuwd hoe het allemaal lopen gaat
Goed om te lezen dat ze er dan rekening mee houden, al heb ik wel het idee wat Emma ook zegt
dat de ASS diagnose wel de prullenbak in mag.
Ik ben benieuwd hoe het allemaal lopen gaat
You don't need someone to complete you, you only need someone to accept you completely
-
Anon20180311
Hoi Lorenzo, sorry lees dit nu pas
Ik ken een vorm van ASS, en liep het volledige traject door ! Ik denk niet, dat, dat een groot probleem of een rood licht op zich zal/mag kennen ! ! Dat was zeker niet het geval, persoonlijk bij mij ! Maar ik ben geen Dokter hé !
Grtz Nick
Ik ken een vorm van ASS, en liep het volledige traject door ! Ik denk niet, dat, dat een groot probleem of een rood licht op zich zal/mag kennen ! ! Dat was zeker niet het geval, persoonlijk bij mij ! Maar ik ben geen Dokter hé !
Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick
.
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick
-
Lorenzo
Hoi Nick, Geeft niet, sowieso bedankt voor je reactie
Ik ben echt blij om te horen dat het geen rood licht oplevert.
Ik was best bezorgd daarover, tot bijna slapeloosheid aantoe, ook wel dom van me
om niet eerder aan de bel te trekken natuurlijk.
Ik ben echt blij om te horen dat het geen rood licht oplevert.
Ik was best bezorgd daarover, tot bijna slapeloosheid aantoe, ook wel dom van me
om niet eerder aan de bel te trekken natuurlijk.
-
Matt
Hey,
Ik heb ook autisme maar daar is niet moeilijk over gedaan.
Maak je dus geen zorgen.
Groetjes Sven
Ik heb ook autisme maar daar is niet moeilijk over gedaan.
Maak je dus geen zorgen.
Groetjes Sven
-
tanja1977
Er zijn geen psychische contra-indicaties. Alleen in het UMCG kom je er met schizofrenie niet door.
Zeer opmerkelijk ook. In het VU kom je er wel door.
Zeer opmerkelijk ook. In het VU kom je er wel door.
-
Lorenzo
Bedankt voor jullie reactie's, ben echt superblij dat ik me geen zorgen hoef te maken aangaande autisme.
Het lijkt er een beetje op dat ze in het VUmc best makkelijk/soepel zijn?
Het lijkt er een beetje op dat ze in het VUmc best makkelijk/soepel zijn?