Hallo allemaal,
Het heeft mij even gekost om met mijn vraag hier naartoe te komen. Ik word 13 april opgeroepen voor groepsconsult vaginaplastiek en doe mijn best om zo gezond mogelijk te blijven. Onder andere gestopt met roken. Maar het valt zwaar tegen. Sinds ik gestopt ben met roken ben ik agressief en geïrriteerd. Ik herken mezelf niet. Ik heb vroeger ongeveer 10 sigaretten per dag gerookt en 3-4 joints. Nou vroeg ik mij af waarom je gestopt moet zijn met roken voor de operatie, m.a.w. als ik sigaretten links laat liggen kan ik dan zonder zorgen te maken toch een jointje draaien van puur wiet? Mijn zorg is namelijk dat ik iemand vermoord (figuurlijk? lol) nog voor de operatie. Ik kijk nu al uit naar mijn eerste sigaret na de operatie.
SRS komt eraan maar ik draai door van niet roken
-
Aliss
SRS komt eraan maar ik draai door van niet roken
-
Anon20180311
Re: SRS komt eraan maar ik draai door van niet roken
Hoi Aliss,
Nicotine en teer , vernauwen de bloedvaten ! Mannen/jongens die een phallo/meta operatie willen weten dat ! Bij het roken of verder roken, is de kans op o.a. afsterven van weefsel en bloedvaten/dergelijke, groot, zeer groot ! Vandaar !
Grtz Nick
Nicotine en teer , vernauwen de bloedvaten ! Mannen/jongens die een phallo/meta operatie willen weten dat ! Bij het roken of verder roken, is de kans op o.a. afsterven van weefsel en bloedvaten/dergelijke, groot, zeer groot ! Vandaar !
Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick
.
-
Aliss
dus als ik het goed begrijp een puur jointje met wiet kan ik gerust roken?Nick schreef:Hoi Aliss,
Grtz Nick
Groetjes
-
Anon20180311
Beter niet Aliss ! teer, enz,.... ! Beter even door bijten ! Je krijgt er zoveel voor terug.
Grtz Nick
Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
.
-
Aliss
yup....heb zelf net gegoogld ik wist niet dat er ook teer zat in wiet!Nick schreef:Beter niet Aliss ! teer, enz,.... ! Beter even door bijten ! Je krijgt er zoveel voor terug.
Grtz Nick
dank voor je antwoord, Nick.
-
Cait
Ik rookte zelf ook enorm veel . Ik heb de srs 17 februari gehad en controleer elke dag de genezing. Geloof mij dat je per direct moet stoppen , je bent eigenlijk al veel te laat , de doorbloeding word heftig geremd door het roken en hebben gerookt . Je zult zien dat het genezen van hechtingen en de kleine schaamlippen het enorm zwaar gaan hebben en wellicht afsterven. Ik zeg dit niet om je bang te maken maar om te vertellen waarom je het doet zodat je de sigaretten kan laten liggen . Ik ben zelf ook een persoon die denkt , Ow wat maakt het uit als ik iets langer door rook etc, " het zal wel niet veel invloed hebben " . Wel dus.
Je wilt niet na de operatie van alles mis zien gaan en dat je achteraf denkt " was ik maar eerder gestopt, dan was dit misschien niet gebeurd " ... En dat je de rest van je leven ermee zit .
Wakker worden , het is niet een kleine operatie . Het is aan jou wat je met deze info doet .
Je wilt niet na de operatie van alles mis zien gaan en dat je achteraf denkt " was ik maar eerder gestopt, dan was dit misschien niet gebeurd " ... En dat je de rest van je leven ermee zit .
Wakker worden , het is niet een kleine operatie . Het is aan jou wat je met deze info doet .
-
Aliss
bedankt. hoop alleen dat mijn gemoedstoestand (agressie, depressie, schijt aan dingen, vreetlust etc) mijn gezondheid niet verder ver*******
-
Aliss
ik heb hersentumor gehad, mijn schedel werd opengemaakt. ik heb paar uur voor de operatie nog heftig gerookt maar mijn hersenen zijn niet afgestorven, ik leef nog. niet om in te gaan over wat je zei maar ik vind het...... laat maar.
-
Aliss
negeer aub wat ik zei.
-
Suikerklontje
Als je gaat blowen zal je alleen maar bozer worden en nog liever een sigaret willen.
Er zijn mensen die roken en 100+ worden en andere krijgen allerlei klachten. Wil je de kans nemen? Het is helemaal aan jou maar zoals Caitlyn al zegt, wil je als het wel fout gaat er voor altijd op terug kijken?
Denk dat je na de operatie ook niet meteen moet gaan roken, als je besluit het vol te houden ten goede van de operatie en de resultaten.
Ik denk eerlijk gezegd ook dat de hersenen iets anders werken. No idea tho! Maar als ik zo denk over hoe het eruit zag na de operatie, zo blauw en gezwollen.. ik denk niet dat de hersenen het als zo'n enorme klap ontvangen :/.
Er zijn mensen die roken en 100+ worden en andere krijgen allerlei klachten. Wil je de kans nemen? Het is helemaal aan jou maar zoals Caitlyn al zegt, wil je als het wel fout gaat er voor altijd op terug kijken?
Denk dat je na de operatie ook niet meteen moet gaan roken, als je besluit het vol te houden ten goede van de operatie en de resultaten.
Ik denk eerlijk gezegd ook dat de hersenen iets anders werken. No idea tho! Maar als ik zo denk over hoe het eruit zag na de operatie, zo blauw en gezwollen.. ik denk niet dat de hersenen het als zo'n enorme klap ontvangen :/.