Compliment of euhhh..

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Anon20190516

Compliment of euhhh..

Bericht door Anon20190516 »

Eigenlijk weet ik zelf wel het antwoord,maar wat vinden jullie????loop ik vanmorgen hier door het centrum.ik passeer 2 kerels op een bankje..hoor ik duidelijk die ene tegen de andere zeggen:::owwww ,die zou ik wel doen!!!moet ik dit nou als compliment opvatten???het is wel behoorlijk sexistisch..... :roll:
Anon20190122

Re: Compliment of euhhh..

Bericht door Anon20190122 »

Als die leuk is mee naar huis nemen en anders gauw doorlopen! :P
Anouk

Bericht door Anouk »

Dat is absoluut een compliment !! En ja, van ons uit gezien sexsistisch, maar voor een man volkomen normaal. (macho onderling)
Het betekent dat je dus en als vrouw wordt gezien en als aantrekkelijk. Dus big smile op je gezicht en ervan genieten, meis!! :dance:
Nothing changes as everything changes
Anon20190516

Nou,de mannen waren niet bijster aantrekkelijk,van middelbare leeftijd en ze leken me een beetje simpel.dus ben snel doorgelopen.het voelde toch alsof ik als een stuk vlees gekeurd werd.ik was ook nogal verbaasd,ik was niet opgemaakt,had een simpele jeans aan,simpele sneakers met bloemetjes erop en een simpele jas.ik had wel mijn lange haren los,maar zag er verder niet bepaald sexy uit ofzo
Anon20180311

Bericht door Anon20180311 »

Dat denk jij Rikki ;)

grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20190516

Nouw,zonder oestrogeen in mijn lichaam en nog niet geopereerd ga ik zeker niet iemand mee naar huis nemen.ik voel me nu nog een soort van vlees nog vis en zeker niet aantrekkelijk of sexy.waarschijnlijk moesten die heren even langs de opticien :geek:
Anon20190122

Vergis je er niet in hoeveel heren een transdame ook een lekker snoepje vinden!
Anon20180311

Bericht door Anon20180311 »

Rikki, je avatar spreekt voor zich, je mag er gewoon wezen, punt.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20190516

Hihi,dank je wel voor het compliment,Nick!(foto is wel door een professionele fotografe,in een professionele studio,met een ton make-up en mijn haar mooi gemaakt door de kapster),maar wel lief van je dat je het zegt.Tanisha.die mannen die transvrouwen wel een lekker hapje vinden,zoals jij het noemt.je bedoelt toch geen chasers he?ik zit echt niet te wachten op een vent die opgewonden raakt van een lichaamsdeel waar ik niets mee te maken wil hebben,niet wil zien en niet wil aanraken.Ik wil dus ook zeker niet dat een vent er naar kijkt,aanraakt of er zelfs maar aan denkt!!!!
Anon20190122

Rikki je hebt altijd mensen die op een experimentje met een transdame uit zijn en ik geloof dat je die met chasers bedoeld!?

Vanaf dat ik hier op dat forum zit lees ik enorme vooroordelen als chasers travo's en homo's nu kan ik je vertellen dat homo's enorm leuk zijn maar domweg niet op transvrouwen vallen en travo's als het klikt waarom zou je niet eens een poging wagen?

Naar mijn ervaring is het juist het type is ben niks anders als hetro wat de problemen gaat geven ze gaan op een gegeven moment zeuren wat naar hun mening nog manlijk aan je is wat natuurlijk een ontzettende domper is.
Als ik dan weer eens van menig transdame het vooroordeel ik wil een hetro man lees denk ik: succes er mee ik weet wat je te wachten staat!

De term chaser vindt ik een beetje gevaarlijk die zou je ook aan bijvoorbeeld een BI man kunnen hangen die zich juist heel sterk tot transvrouwen voelt aangetrokken maar verder oprecht is en een vaste relatie zoekt met een transdame.

Ik heb het al veel vaker geschreven een bi of pansexueel is als trans gewoon het meest interessante wat je tegen kunt komen omdat die echt 100% oprecht verliefd op jou kunnen worden en niet alleen op een deel! ;)