Compliment of euhhh..
-
Anon20190516
Re: Compliment of euhhh..
Aangezien ik bi ben,daar kwam ik achter toen ik eindelijk er voor koos mezelf te zijn(voor die tijd was ik overtuigd dat ik alleen op vrouwen viel)is voor mij een vrouw of man aantrekkelijk.met mijn 47 jaren ben ik nog nooit met een man intiem geweest,het verlangen ernaar word wel steeds groter.aan 1 kant denk ik:beter wachten tot mijn lichaam beter aansluit met mijn identiteit,ben ook onzeker over de rest.heb een beetje een buikje(ben wel met sport bezig daar aan te werken)voor de juiste vent wil ik er graag zo goed mogelijk uitzien en er zijn zoveel jongere en strakkere meiden,waar ik tegen moet concureren op mijn 47.aan de andere kant ben ik wel erg nieuwsgierig hoe het zal zijn met een man.voor mijn part alleen een friend with benefits,als ik maar met respect word behandeld en niet gereduceerd word tot een soort exotisch hapje met een extraatje.overigens vergat je nog een categorie:transmannen
-
Anon20190122
Zo'n man loop je vanzelf tegen aan hoor zo heb ik een affaire met een getrouwde man gehad hij is BI en er was veel aantrekkingskracht over en weer.
We leerde elkaar kennen via een hobby situatie we kwamen in gesprek en dat ging verder via whatsapp van het een kwam het ander!
Ik ben zelf pansexueel en redelijk open en vrij op sexueel gebied ik zou jou inderdaad de tip willen geven om te wachten tot je alles achter de rug hebt sex als vrouw met een man gaat zeker wat met je doen vergis je daar niet in het zet in ieder geval geestelijk een knop om.
Wat mijn affaire betreft die heb ik beëindigd toen ik mijn lieve vriendin ontmoete en zij weet er ook van ik ben zelf namelijk altijd eerlijk over dat soort dingen dat maakt het leven een stuk minder gecompliceerd!
We leerde elkaar kennen via een hobby situatie we kwamen in gesprek en dat ging verder via whatsapp van het een kwam het ander!
Ik ben zelf pansexueel en redelijk open en vrij op sexueel gebied ik zou jou inderdaad de tip willen geven om te wachten tot je alles achter de rug hebt sex als vrouw met een man gaat zeker wat met je doen vergis je daar niet in het zet in ieder geval geestelijk een knop om.
Wat mijn affaire betreft die heb ik beëindigd toen ik mijn lieve vriendin ontmoete en zij weet er ook van ik ben zelf namelijk altijd eerlijk over dat soort dingen dat maakt het leven een stuk minder gecompliceerd!
-
Anon20190122
Tja transvrouwen die transmannen afwijzen omdat ze trans zijn moeten gewoon even goed gaan nadenken waar ze mee bezig zijn en eens goed naar zichzelf gaan kijken!
-
Suikerklontje
Dat is onzin, alsof je elke transman maar moet accepteren omdat je zelf trans bent. Er komt meer bij kijken dan alleen dat.tanisha schreef:Tja transvrouwen die transmannen afwijzen omdat ze trans zijn moeten gewoon even goed gaan nadenken waar ze mee bezig zijn en eens goed naar zichzelf gaan kijken!
En net als dat een transman mij misschien te lang kan vinden, kan een pre-op transman voor mij ook een issue zijn. Of een transman die enorm van zijn lichaamsbeharing is gaan houden en voor mijn gevoel te harig is.
-
Anon20190122
-
Anon20180501
Kunnen we het niet beter over smaken hebben.?? iedereen heeft zo zijn/haar eigen voorkeuren, ik zou dat niet zo snel willen bestempelen als vooroordelen en non-acceptatie of intolerantie... 
-
Anon20180501
Over smaken gesproken, ik ben bi en eigenlijk zou een shemale nog het best bij me passen besefte ik laatst, en dat was een prettige gewaarwording moet ik zeggen... 
-
Anon20190122
Een andere transdame klikt ook heel mooi ben ik achter gekomen :romance-heartsmiley:
-
Anon20190516
Nou qua mannen heb ik ook liever een volledig glad geschoren man dan al dat haar overal,dat vind ik echt niet sexy.
En het zou wel fijn zijn als hij een beetje gespierd is
En het zou wel fijn zijn als hij een beetje gespierd is
-
Amy
Oh nee geef mij maar een flinke viking met wat haar op zijn lichaam.
Misschien onder bij zijn dinges wat minder maar dat is alleen voor praktische redenen.
Als hij het niet heeft van zichzelf oke maar mannen die hun hele lichaam scheren dat lijkt me ook zo'n raar iets, dat klikt zo ijdel of niet mannelijk naar mijn idee of toch in ieder geval niet het type waar ik op val.
Misschien onder bij zijn dinges wat minder maar dat is alleen voor praktische redenen.
Als hij het niet heeft van zichzelf oke maar mannen die hun hele lichaam scheren dat lijkt me ook zo'n raar iets, dat klikt zo ijdel of niet mannelijk naar mijn idee of toch in ieder geval niet het type waar ik op val.