Tja ook ik ben jaloers op die lengtes. Gaat bij mij ook maar langzaam iets meer dan schouderlang. Bij mijn vorige kapper heb ik wel eens gezegd dat het maar niet langer werd en die zei toen ook iets van max lengte. Maar of dat ook was door het model dat hij steeds deed weet ik niet. Omdat ik het van voren kort wil moest het volgens hem wel aansluiten met de zijkant. Wel zo'n 25 jaar toch tevreden geweest; maar om te zien hoe een ander het doet een paar jaar terug naar een kapster gegaan die een klein eeenpersoonszaakje heeft. Nu groeit het wel opzij langer. Ben ook zeer tevreden met haar.
Zij rekent het heren tarief dat een paar euro lager is. Heb de eerste keer wel een opmerking gemaakt dat het van mij toch ook lang is. Niet erg om straks iets meer te betalen
In verleden durfde ik niet te zeggen dat het best wat vrouwelijker mocht zijn. Beschreef het wel of gaf aan maar werd dan toch anders (mannelijk).
Dat lijkt me zo zonde. Ik zou proberen je niet te schamen en het gewoon te zeggen. Dan kunnen ze meedenken over je kapsel.
Ik ben inmiddels geweest. Super spannend. Het zit nu mooi in laagjes en als het los hangt staat het heel mooi in krul. Ik ben er best blij mee. Maar er is niemand (op mijn vrouw na natuurlijk) die gezegd heeft dat het kapsel mooi is bij mij, dus misschien was het toch geen succes. Ik wacht het nog maar heel even af.
Over Kinki ben ik wel tevreden. Ze waren vriendelijk en dachten mee. Ze waren wel heel lang bezig met fohnen en toen was het ineens klaar terwijl ik dacht: hoe gaan we nu zorgen dat mijn gezicht er goed uit ziet. Dat ook gewoon gezegd en toen nog een beetje bijgeschaafd. Wat kan ik nog veel leren over het stijlen van je haar.
Bregje schreef:
Ik ben inmiddels geweest. Super spannend. Het zit nu mooi in laagjes en als het los hangt staat het heel mooi in krul. Ik ben er best blij mee. Maar er is niemand (op mijn vrouw na natuurlijk) die gezegd heeft dat het kapsel mooi is bij mij, dus misschien was het toch geen succes. Ik wacht het nog maar heel even af.
Mooi toch dat je er zelf zo blij en tevreden mee bent. Merk dat anderen vaak niet op dit soort veranderingen reageren. Deed het zelf ook niet vaak; let er de laatste jaren wel meer op en geef nu aan als ik wat zie. Belangrijkste is toch dat je partner er positief over is.
En dat je het beste eerlijk kan zijn bij kapper ben ik volledig met je eens. Maar het is wel lastig als je nog niet echt uit de kast ben om er dan zo over te praten. Maar ik heb bij mijn huidige het al wel meer kunnen aangeven en zoals zij het doet is nu top en zoals ik het wil.
Ja dat klopt. Ben erg blij dat zij het mooi vindt. En vandaag zei er zomaar iemand mooi toen ik het niet met verwachtte
Die reacties zijn echt wel belangrijk. Ik probeert er zelf ook op te letten altijd. Wel denk ik steeds vaker: ze reageerden niet op mij dus ik nu ook niet op hen... jammer maar zo gaat het wel.
Hoi Bregje, ik zag een foto van je op fb waarop je een ander kapsel had dan ik tot nu toe gezien had bij je en dat vond ik je heel goed staan, zeer vrouwelijk ook. Ik heb al vaker van kapsel gewisseld en ook al zegt men dan het me goed staat, ikzelf moet er altijd eerst even aan wennen voordat ik me er pas echt prettig bij ga voelen en de mooiigheid ervan ga inzien...