Wildlands
-
Anon20190516
Wildlands
Is er toevallig heeeeeel toevallig morgen,maandag 23 mei,iemand van plan om naar wildlands te gaan?lijkt me gezellig samen door de dierentuin te gaan.ik ben om ongeveer 12.15 op station emmen(trein plus toegangkaartje van ns,mag pas na 9 uur reizen doordeweeks,anders ging ik vroeger weg)ik draag een kort donkerblauw spijkerjack en heb een lichtblauwe tas in jeanslook met lichtbruine hengsels en schouderband en de cijfers"96"........ik zal om 12.15 zodra ik opnhet station emmen aankom bij kiosk gaan staan,wacht 5 minuten,als ik dan niemand zie loop ik door.het is een gok,ik zie het wel.groetjes Rikki
-
Anon20190516
Re: Wildlands
Wat een teleurstellende dag zeg,gisteren!het weerbericht voorspelde dat het smiddags droger zou worden,nou het heeft de hele dag geregend en het was koud.ik had gewoon koude tenen.gelukkig kon ik op een gegeven momemt even opwarmen in de tropische vlinderkas.persoonlijk vind ik wildlands enorm tegenvallen en vond noorder dierenpark 10 keer leuker.het park voelt nogal"leeg"aan alsof ze nog niet klaar zijn met inrichten en de andere helft van de dieren nog moet worden gebracht.was er ook na 3,5 uur al weer klaar mee,terwijl ik normaal wel een hele dag zoet kan zijn volgende keer maar weer naar de apenheul waar ik me wel een hele dag vermaak
-
anne-nienke
Hebben ze wel mooie dieren om te zien?
Ik mag zelf graag naar chimpasee's kijken....of tijgers.
Ik mag zelf graag naar chimpasee's kijken....of tijgers.
-
Bregje
Ik had de opbouw van Wildlands gezien op tv. Was een serie van. Leek me wel een leuke dierentuin worden maar hij is natuurlijk nog erg nieuw.
-
Anon20180501
Hoi Rikki, jammer dat het je tegenviel en je niemand van het forum hebt getroffen. Als je wil en tijd hebt, vlak bij mij heb je het Safaripark de Beekse Bergen, daar zouden we samen een keer heen kunnen gaan. De laatste keer dat ik er was is nu alweer zo'n 20 geleden, lijkt me leuk om er nog eens heen te gaan. Je zou dan eventueel kunnen blijven slapen anders moet het allemaal zo gehaast en daar heeft deze slak geen zin in... 
-
Sophia
Ik was ook een tijdje geleden van plan om er naar toe te gaan, echter het viel mij op dat de entree nogal hoog was. Is 9 euro meer dan Blijdorp welke ik heel leuk vind. Na het lezen van wat Recenties toch maar besloten om niet te gaan. Wel jammer het Noorderdierenpark vond ik wel heel mooi en zeker voldoende om de dag te vullen.
-
Anon20190516
Hoi,Anne-nienke.ze hebben daar geen tijgers of chimpansees..wel een hele grote groep bavianen en wat ik dan wel bijzonder vond en je eigenlijk nergens anders ziet zijn nijlpaarden(ze stinken wel enorm)Daniela,lijkt me heel gezellig om es een keer heen te gaan,moet dan wel kijken of de ns een keer trein plus toegang kaartjes daar voor heeft of dat er goedkope treinkaartjes bij kruidvat,hema ofzo zijn,anders vind ik het nogal duur worden
-
Anon20190516
Bregje,ze hebben 3 werelden gecreeerd,daarbij hebben ze dieren daarin meer ruimte gegeven en dus minder dieren in de dierentuin.daardoor voelt het algemeen erg leeg aan.het weer werkte natuurlijk ook niet mee.Sophia,blijdorp vind ik ook heel mooi,wel jammer dat het als het ware doormidden wordt gesneden door een spoorbrug,waar je onderdoor moet naar het nieuwere gedeelte.en het feit dat er een drukke snelweg en trein langs lopen is een beetje jammer
-
Anon20180501
Snap ik Rikki, voor hetzelfde geld zit je met het vliegtuig in Barcelona.Rikki schreef...
Daniela,lijkt me heel gezellig om es een keer heen te gaan,moet dan wel kijken of de ns een keer trein plus toegang kaartjes daar voor heeft of dat er goedkope treinkaartjes bij kruidvat,hema ofzo zijn,anders vind ik het nogal duur worden
Liefs Daniéla
-
Anon20190516