als je naar Engeland gaat , nooit als trans iemand kussen en zeker nooit seks zonder deze persoon ervan op de hoogte te hebben gebracht dat je trans bent , dat kan je de gevangenis kosten
Zelfs het kussen kan worden beschouwd als seksueel geweld en seks met penetratie - met een bereidwillige partner - kan worden beschouwd als verkrachting als ze beweren dat ze niet wist over het geslacht van een trans persoon
http://www.gaystarnews.com/article/tran ... gs.9OHgjH8
ongeloofwaardig maar is zo en dat in engeland ???
in engeland .....?
-
leonie
- Locatie: 81170 - le riols - regio Languedoc-Roussillon, Midi-Pyreneeën - frankrijk ( post - op )
in engeland .....?
Het leven begint op het moment waarop je je niets meer aantrekt van wat andere mensen over je denken!!!
-
Suikerklontje
Re: in engeland .....?
Raar hoor. Ik heb een tijdje in Engeland gewoond en ze zijn daar enorm accepterend en open minded! Maar je zou dus maar net de verkeerde treffen..
Geen idee wat ik er van moet denken. Normaal probeer ik echt wel te denken voor de andere partij en de advocaat van de duivel te spelen maar dus als ik dronken zou zijn, een vent mij versiert en mij zoent, zou ik hem aan het verkrachten zijn? Wat een bullshit.
Geen idee wat ik er van moet denken. Normaal probeer ik echt wel te denken voor de andere partij en de advocaat van de duivel te spelen maar dus als ik dronken zou zijn, een vent mij versiert en mij zoent, zou ik hem aan het verkrachten zijn? Wat een bullshit.
-
Anon20190122
En nog een wet gebroken!

-
Amy
En hoe gaat het dan als je als transvrouw verkracht wordt door een man die niet weet dat je trans bent en daar dan later achter komt, kan hij je dan met deze onzin aanklagen?
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Ach ja, gaystarnews.com. Soep/heet/opeten.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
-
82c65d4a
De soep is verdeeld over meerder borden en niet meer zo heet als gedachtEmma schreef:Ach ja, gaystarnews.com. Soep/heet/opeten.
Trans People Guilty Of Sexual Assault In The UK If They Don’t Disclose Their Gender Identity
Trans people in UK could face rape charges if they don’t reveal gender history
Trans people face jail for rape if they have sex without sharing their gender history
Trans people in UK could face rape charges if they don’t reveal gender history
-
Emma
- Beheerder
Ah, vier sites die dezelfde bron gebruiken. Dan is de soep aardig koud geworden inmiddels. Laat maar.
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
-
Anon20190122
Engeland heeft nog wetten die uit de middeleeuwen stammen zo hadden ze zelfs nog wetten tegen hekserij die nog niet zo heel erg lang geleden geschrapt zijn.
Dus moet je er druk om maken ik vindt van niet maar wel grappig dat ik weer eens een wet gebroken heb zonder het te weten!
Dus moet je er druk om maken ik vindt van niet maar wel grappig dat ik weer eens een wet gebroken heb zonder het te weten!
-
82c65d4a
Natuurlijk, ze maken alle vijf melding van dezelfde gebeurtenis en dezelfde sprekers, Sophie Cook en Grietje Baars die lezingen gaven over het onderwerp op een conferentie.Emma schreef:Ah, vier sites die dezelfde bron gebruiken. Dan is de soep aardig koud geworden inmiddels. Laat maar.
-
Emma
- Beheerder
Maar dan betekent dus dat we ons misschien wel aan het opwinden zijn over de wellicht verkeerde interpretatie van één persoon. Niet de moeite waard, toch?
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]