Hoi allemaal,
Een van mijn grootste punten van dysforie is mijn achterwerk. Ik heb het niet over heupen (de breedte), maar echt over de billen (de diepte). Nu heb ik ook een zeer holle rug wat mijn achterste alleen nog maar groter laat lijken, maar voor mijn postuur is het echt belachelijk groot, ook voor een "vrouw".
Ik ben in eerste instantie op zoek naar tips om mijn achterwerk minder opvallend te maken. Oefeningen voor enerzijds afslanken/trainen van dat deel van mijn lichaam, anderszijds misschien het verbeteren van mijn houding. Er zijn veel algemene adviezen te vinden voor mannen of vrouwen, maar bij FTMs werkt het natuurlijk net even anders. Ik ben huiverig om zomaar wat te proberen omdat ik het niet erger wil maken. Vandaar dat ik op zoek ben naar ervaringen.
Ik ben overigens pre-alles.
Thanks!
Kleinere kont (FTM)
-
Jer158
Kleinere kont (FTM)
Hung her from the branches of a mango tree
-
Suikerklontje
Re: Kleinere kont (FTM)
Werd nieuwsgierig en ben erover gaan lezen. Ben je deze pagina wel eens tegen gekomen?
https://www.susans.org/forums/index.php?topic=65257.0
Het lijkt er op dat de breedte niet kan veranderen. De dikte veranderd als je met T begint.
https://www.susans.org/forums/index.php?topic=65257.0
Het lijkt er op dat de breedte niet kan veranderen. De dikte veranderd als je met T begint.
-
Maxim
hey, herkenbaar probleem voor mij. Ik had zelf al wat opgezocht, en sommigen zeggen oefeningen zoals squads en dergelijke, maar anderen zeggen dat je kont daar juist groter van wordt door toenemen van spiermassa. Zover ik weet kun je niet echt vet op 1 specifieke plaats veranderen, algemeen afvallen zou misschien helpen, maar het is natuurlijk niet voor iedereen gezond om gewicht te verliezen...
Qua kleding, in elk geval geen te lange hemden/t-shirts dragen. Ik dacht dat ik zo mijn kont kon verbergen, maar dat doet juist het omgekeerde.
Qua kleding, in elk geval geen te lange hemden/t-shirts dragen. Ik dacht dat ik zo mijn kont kon verbergen, maar dat doet juist het omgekeerde.
-
Citizen Erased
Geduldig zijn.. Fitness helpt zeker icm testosteron voor een mannelijk figuur, je moet het nog wel even doen natuurlijk. Ik had ook echt van die "baarheupen" en dito aanwezige derrière. Nu, na twee jaar T, 6x in de week fitness zie je daar niets meer van, het is nu gewoon een lekker kontje. Niks mis mee haha.