Compliment of euhhh..
-
Anon20190122
Re: Compliment of euhhh..
Haha haar tussen je tanden tedens de sex is niet alles!
-
Anon20190516
-
Amy
Precies. Ik wilde ook vooral even laten weten dat de jongens met wat haar op hun lichaam ook in de smaak vallen en vast niet alleen bij mij.Rikki schreef:Tja,smaken verschillen,he,Amy!
-
Blue
- Voornaamwoorden: Zij/Haar
Tja ik krijg hier (sinds kort) een dubbel gevoel bij.Rikki schreef:Eigenlijk weet ik zelf wel het antwoord,maar wat vinden jullie????loop ik vanmorgen hier door het centrum.ik passeer 2 kerels op een bankje..hoor ik duidelijk die ene tegen de andere zeggen:::owwww ,die zou ik wel doen!!!moet ik dit nou als compliment opvatten???het is wel behoorlijk sexistisch.....
In het begin kun je wel van dit soort aandacht genieten, zeker als je aantrekkelijk gevonden word door mensen die weten dat je tg bent wat op zich een goed gevoel geeft, (zelfs al wordt het soms op een botte seksistische manier geuit)
Maar na een tijdje gaat de lol er vanaf als je elke keer als "seks object" gezien wordt, totdat het op een gegeven moment zelfs ergerlijk wordt. Maar dit is iets wat ook cisgender vrouwen ervaren.
Ik probeerde nog niet zolang geleden via website/chat te zoeken naar een leuke vriendschap en waarbij ik natuurlijk duidelijk aangaf TG te zijn. Maar 95% van de mannen die mij benaderden waren maar op één ding uit...
-
Anon20190122
Om een vent te vinden heb ik nog nooit een site nodig gehad op die sites kom je voor 99% het soort man tegen waar je nu juist niet op zit te wachten!
Maar ik heb mijn lieve vriendin wel op zo'n foute site leren kennen dus helemaal onmogelijk is het niet!
Maar ik heb mijn lieve vriendin wel op zo'n foute site leren kennen dus helemaal onmogelijk is het niet!
-
Anouk
Ik sluit me aan bij Amy, ik ga voor de Viking!!
Nothing changes as everything changes
-
Charlotte_C
Je hoeft dan in ieder geval niet meer door naar de kruidvat voor flosdraadtanisha schreef:Haha haar tussen je tanden tedens de sex is niet alles!
However far we travel. Wherever we may roam. The center of the circle will always be our home
-
Anon20190122
Jakkie bah! :puke-huge: