Vreemde opmerking

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Anon20180311

Re: Vreemde opmerking

Bericht door Anon20180311 »

Daniéla schreef:Het toekennen van kwalificaties en eigenschappen aan individuen en groepen doen we allemaal, en om het overzichtelijk te houden en het ons makkelijker te maken verdelen we onze omgeving en individuen 'in virtuele hokjes' zodat we onder alle omstandigheden weten waar we aan toe zijn en weten hoe we met bepaalde situaties moeten omgaan of welke we beter kunnen vermijden, zo heb ik 53 kunnen worden en ben ik nog gezond van lijf en leden... :)
Snap ik Daniéla,

Maar daar ging mijn draadje niet om, het ging om de manier waarop,......................Het is niet omdat je iets weet, dat je dan ook moet gaan zoeken bij iedere handeling dat die persoon doet, om voor jezelf een bewijs te vinden, je kan het daaraan merken/zien (hallo vrienden, vriendinnetjes). Als ik me dagdagelijks daarmee zou moeten mee bezig houden, dan bestaan echte mannen en vrouwen totaal niet, alleen mensen die doen wat ze kunnen en daar is niets mis mee. Daar ging het om, een weetje gebruiken om iemand te kwetsen of te beoordelen of te veroordelen, is voor mij kortzichtig, flauw en laf. Als ik de tuin omspit, kon ze me dan ook even goed " postdame in kwestie" zeggen, amai, geboren als meisje, ik zou dit niet kunnen.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Die postmadam is heel verkeerd met de situatie omgegaan, waarschijnlijk uit onwetendheid maar hopelijk de laatste keer nu ze haar lesje heeft geleerd en opgeslagen voor de volgende keer... ;)
Anon20180311

Daniéla schreef:Die postmadam is heel verkeerd met de situatie omgegaan, waarschijnlijk uit onwetendheid maar hopelijk de laatste keer nu ze haar lesje heeft geleerd en opgeslagen voor de volgende keer... ;)
Hoi Daniéla,

Ik gaf toch te kennen denk ik " ouderlijke woning ( die ik aankocht)" ze kent me meer dan 25jaar.
Je weet toch of niet meer dat ik aan het verbouwen ben/was sinds mijn moeder in het zorgcentrum verbleef,..........nu mijn moeder overleden is haal ik alles leeg, om de werken gemakkelijker te maken (atelier), soms vroeg moeder nog om wat, spullen/prullen. Vandaar het nu volledig leegmaken ( gewoon ter kennis). De kleine hoeve die ik aankocht kende, een kleine aangepaste woning voor mijn moeder en zieke stiefvader destijds. Dat was dicht en gemakkelijker. Die nu mijn atelier zal worden ( weet je nog de verkeerde stenen).

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Ik ben niets vergeten Nick.. ;)

Ik leef al 15 jaar als mezelf en met sommige mensen waarmee ik al jaren contact heb ik nog nooit diepgaande gesprekken gehad over mijn gd en wat dat allemaal teweeg brengt, die kwamen dan ook af en toe ongepast en lomp uit de hoek. Dat nam ik dan maar met een korreltje zout, ik ga me echt niet overal over opwinden maar is men werkelijk geïnteresseerd en mocht de kans zich voordoen dan wil ik nog wel eens de tijd nemen om ze het een en ander uit te leggen... ;)
Anon20180311

Charlotte, Thx

Grtz Nick :hug2:
Anon20180311

Thx Daniéla

Grtz Nick ;)