Dames van t&t Amersfoort,bedankt
-
Irene_de_Vreede
- Moderator
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Re: Dames van t&t Amersfoort,bedankt
Het was wel rumoerig, maar daar ontkom je niet aan, maar je kon redelijk normaal met elkaar praten.
Irene
-
Emma
- Beheerder
Het verstaanbaarheidsniveau lag niet bepaald aan de muziek... We liepen om kwart over 12 naar buiten, naar de auto, en buiten op de Grote Markt was het net zo rumoerig op het terras. We zijn snel doorgelopen tot 50 meter van de Grote Markt en toen konden we elkaar pas echt verstaan. En op het terras was echt geen muziek.
Binnen was het ook rumoerig maar aangezien zo hoed als alle gasten verder buiten op het terras zaten, waren we de enigen die herrie maakten. En dat konden we goed
Wat me wel opviel is dat de muziek niet helemaal goed genormaliseerd is. Af en toe heb je het idee dat iemand de muziek harder zet, terwijl er toch echt niemand aan de knoppen zit. Het nummer erna is dan weer zachter.
Binnen was het ook rumoerig maar aangezien zo hoed als alle gasten verder buiten op het terras zaten, waren we de enigen die herrie maakten. En dat konden we goed
Wat me wel opviel is dat de muziek niet helemaal goed genormaliseerd is. Af en toe heb je het idee dat iemand de muziek harder zet, terwijl er toch echt niemand aan de knoppen zit. Het nummer erna is dan weer zachter.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
-
Anon20190122
Misschien toch maar eens op zoek naar een wat rustiger stekje de reden dat ik niet weer in Breda ben geweest was puur het geluid niveau!
Eigenlijk jammer want Amersfoort is echt een stuk leuker omdat je elkaar daar gewoon kunt verstaan.
Eigenlijk jammer want Amersfoort is echt een stuk leuker omdat je elkaar daar gewoon kunt verstaan.
-
Emma
- Beheerder
Zoals ik al zei, deze keer maakten we zelf de herrie...
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
-
Anne V
Geluidsniveau heb ik niet als storend ervaren. Je hoefde niet extra hard te praten. En ja je verstond soms wel even net iets niet maar kon gewoon gesprek voeren.
En zoals door anderen hierboven ook al aangegeven dat het gewoon heel erg druk was. Dat zal op vrijdag ook al eerder zijn dan een andere doordeweekse dag.
Maar goed ... een ieder zal het wat anders ervaren.
En zoals door anderen hierboven ook al aangegeven dat het gewoon heel erg druk was. Dat zal op vrijdag ook al eerder zijn dan een andere doordeweekse dag.
Maar goed ... een ieder zal het wat anders ervaren.
-
Anon20190122
Dan heb ik blijkbaar pech gehad! :confusion-shrug:
-
Anne V
De website van t-amersfoort is er nog maar die van t-breda geeft een foutmelding.
Is die uit de lucht?
Is die uit de lucht?
-
Emma
- Beheerder
Klopt, foutje van mij. In ruil daarvoor is het forum geheel vernieuwd...Anne V schreef:De website van t-amersfoort is er nog maar die van t-breda geeft een foutmelding.
Is die uit de lucht?
Overigens is er komende vrijdag nog geen T-Breda. Lijkt me niet verstandig om daar met een jetlag een hele avond op mijn kussentje te gaan zitten...
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
-
Anne V
Dat ziet er netjes uitEmma schreef: In ruil daarvoor is het forum geheel vernieuwd...
Zie dat t-breda ook weer werkt
Was al bekend dat er twee maanden uitvielen. Zijn voor mij ook de maanden dat het niet uitkomt; dus was ook geen optie om met aantal anderen toch bijeen te komen.Emma schreef: Overigens is er komende vrijdag nog geen T-Breda. Lijkt me niet verstandig om daar met een jetlag een hele avond op mijn kussentje te gaan zitten...