Huwelijk broer

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Anon20190516

Huwelijk broer

Bericht door Anon20190516 »

Hoi,iedereen...ik zit met nogal een dilemma...in september gaat mijn broer trouwen,ik ben uitgenodigd....nu zou ik graag er een beetje leuk bij willen lopen die dag,je weet wel,jurkje,hakken enz(heb tot nu toe met uitzondering van mijn eigen woning,nog nooit een jurk gedragen,alleen broeken,want te onzeker+vind mijn lichaam nog niet mooi genoeg daarvoor)hopelijk is mijn lichaam dan behoorlijk veranderd.probleem is alleen:ik ga er van uit dat een deel van de gasten weet dat ik een transvrouw ben...daarom ben ik bang dat ik teveel de aandacht weg kan trekken van het bruidspaar,tenslotte is het hun dag!!!!wat vinden jullie,is het beter wat stemmiger te kleden,bijv:in een nette broek,blouse en ballerina's of iets dergelijks of moet ik toch gewoon voor het jurkje en hakken gaan????verder een vraag die hier los van staat:ik heb nu 1,5 maand hormonen,maar buiten wat zachtere huid en wat emotioneler en andere lichaamsgeur gebeurt er niets.afgezien van wat licht gekriebel in de tepels de eerste 2 weken,verder geen borstgroei,billen worden niet voller en geen bredere heupen!!!ben ik gewoon te ongeduldig??????
Anon20190122

Re: Huwelijk broer

Bericht door Anon20190122 »

Ik zou er gewoon voor gaan je krijgt spijt als je het niet doet! ;)
Anon20190516

Thnx voor je reactie..ik wil gewoon niet dat het een soort van show wordt ofzo.aandacht moet bij het bruidspaar liggen en ik wil zo min mogelijk de aandacht trekken(ook in het dagelijkse leven hou ik niet van in de aandacht te staan en ben liever enigzins anoniem)
Anon20190122

Bericht door Anon20190122 »

Zorg maar gewoon dat je er leuk uit ziet meis en ga voor de jurk en de hakken!

Als ze willen kijken gebeurt dat toch wel ongeacht wat je aan hebt.
Matt

Bericht door Matt »

Misschien kun je met de broer overleggen wat hij er van vindt?
Suikerklontje

Bericht door Suikerklontje »

Unpopulair opinion maybe, maar ik zou niet over the top gaan. Ik snap dat je dat zelf graag zou willen .. maar dit is hun dag. Bruiloften gaan er nou eenmaal vaak om, om er een grote happening van te maken voor het echtpaar. Dus wees jezelf! Maar doe niks geks om de aandacht op je te trekken.
Irene_de_Vreede
Moderator
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Irene_de_Vreede »

Niemand wil graag overdressed op een bruiloft verschijnen, maar zeker ook niet underdressed.
Irene
Anon20190516

Gelukkig is het nog geen september en kan ik het nog overdenken,ik zal zeker jullie meningen hier in meenemen...wat betreft mijn andere vraag:niemand een reactie????
Ylse
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Ylse »

Rikki schreef:...wat betreft mijn andere vraag:niemand een reactie????
Je bent gewoon te ongeduldig. Cis meisjes hebben ook niet in 1,5 maand een paar flinke borsten voorhangen, dat kost tijd. idem met de heupen.

Zoiets heet pubertijd en kan jaren duren.

Maar succes met je hormonen, ik hoop dat ze voor je gaan werken.
All changes;
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.

Anatole France
Anon20190516

Dank je voor je reactie,ylse.ik voel me gewoon ontzettend down momenteel.heb nu allemaal blonde haartjes op mijn kin en bovenlip,omdat die morgen ge-epileerd moeten worden.ik zou me het liefst thuis opsluiten tot het zover is,maar moet ook gewoon werken.bahbah... :(