Hallo mannen!
Ik heb nu een chestbinder van Danae, maar daar ben ik niet 100% tevreden over.
Het plet niet goed genoeg heb ik het idee.
Van verschillende mensen heb ik begrepen dat Underworks beter plet, alleen heb ik geen paypal of een creditcard.
Kennelijk heb je die wel nodig om iets daar te bestellen.
Ik zat eraan te denken om of een paypal account te maken of toch naar Danae gaan en een binder op maat laten maken?
Wat ik me af vroeg is: Is Underworks nu toch een veel betere keus dan Danae?
Tips please!
Danae vs. Underworks
-
Mossel92
Danae vs. Underworks
Dont be ashamed, Just be yourself
-
Jessy
Re: Danae vs. Underworks
Over binders weet ik niet veel.
Wel kan ik je zeggen dat het gebruik van Paypal tegenwoordig zeer gemakkelijk is. Niet meer zoals vroeger een credit card nodig, of eerst opwaarderen van de Paypal account. Je kunt je Paypal account gewoon koppelen aan je bankrekening, en na verificatie kun je dan overal direct betalen en verrekent Paypal het met je bankaccount.
Wel kan ik je zeggen dat het gebruik van Paypal tegenwoordig zeer gemakkelijk is. Niet meer zoals vroeger een credit card nodig, of eerst opwaarderen van de Paypal account. Je kunt je Paypal account gewoon koppelen aan je bankrekening, en na verificatie kun je dan overal direct betalen en verrekent Paypal het met je bankaccount.
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
-
Sem
Ik heb drie merken gehad: eerst Danae, maar ik liep tegen hetzelfde aan als jij. Had het idee dat het niet echt goed werkte. Toen ben ik overgestapt naar Underworks, en dat plette de boel bij mij een stuk beter. Tegenwoordig ben ik ook van Underworks afgestapt, en heb ik een binder van GC2B, die een stuk comfortabeler zit met misschien nog net iets meer plet.
Nu heb ik helaas ook vrij grote vetkwabbels aan de voorkant, dus daar zal ongetwijfeld ook verschil in zitten bij de verschillende merken.
Wat betreft paypal, zoals Jessy al zei: dat gaat tegenwoordig een stuk gemakkelijker dan vroeger. Je vraagt het aan, linkt een rekeningnummer, en binnen een week is het geregeld en klaar. Plus, het is gratis!
Nu heb ik helaas ook vrij grote vetkwabbels aan de voorkant, dus daar zal ongetwijfeld ook verschil in zitten bij de verschillende merken.
Wat betreft paypal, zoals Jessy al zei: dat gaat tegenwoordig een stuk gemakkelijker dan vroeger. Je vraagt het aan, linkt een rekeningnummer, en binnen een week is het geregeld en klaar. Plus, het is gratis!
-
Mossel92
@ Sem; Hoe gaat het met betaling bij GC2B? Gaat dat makkelijk? En hoelang moet je wachten tot het aangekomen is ongeveer?
Ik ben niet zo heel bekend met iets uit het buitenland bestellen.
Ik ben niet zo heel bekend met iets uit het buitenland bestellen.
-
Jessy
Hangt van heel veel factoren af, best informeer je dit even bij de winkel zelf.
Binnen Europa gaat het alleszins snel, afhankelijk van de tijd die de winkel neemt voor het versturen en het gebruikte post/koerier bedrijf.
Buiten Europa moet je wel rekening houden met langere wachttijden, en kom je nog extra te betalen bij ontvangst. Het pakket wordt dan nog gecontroleerd door de douane en je dient een bedrag invoerkosten te betalen, plus 21% BTW over het totaalbedrag van aankoop+verzending+invoerkost. Sjoemelen met de waarde of laten versturen als gift werkt ook niet echt meer, want bij twijfel beslissen zij de waarde. Gebeurt overigens niet enkel bij nieuwe producten, ook bij tweedehands.
Binnen Europa gaat het alleszins snel, afhankelijk van de tijd die de winkel neemt voor het versturen en het gebruikte post/koerier bedrijf.
Buiten Europa moet je wel rekening houden met langere wachttijden, en kom je nog extra te betalen bij ontvangst. Het pakket wordt dan nog gecontroleerd door de douane en je dient een bedrag invoerkosten te betalen, plus 21% BTW over het totaalbedrag van aankoop+verzending+invoerkost. Sjoemelen met de waarde of laten versturen als gift werkt ook niet echt meer, want bij twijfel beslissen zij de waarde. Gebeurt overigens niet enkel bij nieuwe producten, ook bij tweedehands.
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
-
Matt
Ik heb van danae wel goed resultaat met de extra strakke uitvoering. Maar ik ben nog blijer met die van GC2B, het enige nadeel is dat ik 20 euro douane kosten moest betalen omdat het uit Amerika komt. Het duurde ongeveer 2 weken voordat die er was. 
-
Sem
Dat inderdaad. Het duurde iets langer eer het er was (twee weken ongeveer), en ik moest inklaringskosten betalen.
Binder 33 of 35 dollar
Verzending zo'n 10 dollar?
Inklaren zo'n 20 euro
Dus zo'n 60 euro in totaal, als je pech hebt met de douane. Volgens mij zijn die van Danae even duur, ongeveer.
De betaling bij GC2B gaat heel makkelijk. Twee klikken en je bent klaar. Oké, en een wachtwoord. Althans, via PayPal. Andere betaling heb ik nog nooit gedaan.
Binder 33 of 35 dollar
Verzending zo'n 10 dollar?
Inklaren zo'n 20 euro
Dus zo'n 60 euro in totaal, als je pech hebt met de douane. Volgens mij zijn die van Danae even duur, ongeveer.
De betaling bij GC2B gaat heel makkelijk. Twee klikken en je bent klaar. Oké, en een wachtwoord. Althans, via PayPal. Andere betaling heb ik nog nooit gedaan.
-
Mossel92
Bedankt allemaal,
Ik heb nu een paypal account aangemaakt en heb via Underworks een binder besteld.
Ben benieuwd!
Ik heb nu een paypal account aangemaakt en heb via Underworks een binder besteld.
Ben benieuwd!