Lara25 schreef:gaat over wc gebruik en we eindigen bij verkeersregels en rassen?
Gewoon naar de wc gaan waar jij je goed bij voelt. Het zal wel enorm helpen er ook uit te zien als man op de mannen wc en idem bij vrouwen toilet. Wil je wel graag naar vrouwen wc maar leef je nog in 'boymode' lastig verhaal om geen opmerkingen te krijgen. Je kan wel altijd proberen dan niet staand te plassen maar in een hokje te gaan zitten. Scheelt al een hoop

Hoi Lara,
Dat zou/zal idd al een hoop schelen, staand plassen in een vrouwen toilet doe je niet ( als je, je vrouw voelt). kun je trouwens ook niet/meer zonder hulp middelen, als vrouw (transvrouw/bio-vrouw).
Jaren geleden te Gent ( gender team toen nog in de K13) zag ik een Trans iemand, zich om kleden in vrouwenkledij ( mannen toilet) en snel ook nog even,...... (rok omhoog

) staand plassen in het mannen toilet.
Ik vond dat persoonlijk ( ondanks mijn eigen GD probleem) walgelijk

en er totaal over

. Plas als vrouw als je, je vrouw voelt, plas als man als je, je man voelt. Plas als transgender met een mannelijk uiterlijk en kledij gewoon bij de mannen, zittend/staand ( hoe je ook op dat moment voelt) en plas als transgender met een vrouwelijk uiterlijk en kledij gewoon bij de vrouwen, zittend.
Grtz Nick

Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick

.