Sorry Nick, het is een pdf-bestandje, daar weet ik (nog) geen raad mee, misschien iemand anders.??
Ik zal het wel een keer lezen als ik wat meer tijd heb...
En ik snap het nu, sorry voor de interruptie...
Hey Daniéla,
Deze hele discussie negerend, hoe je een pdf-bestand opent: met bv Acrobat Reader kan je PDF bestanden lezen, deze is gratis op het internet.
/snap verder de discussie niet dus bemoei me verder nergens mee! Wou dit alleen aan Daniéla laten weten ^^ als je er nog niet uitkomt, Nick je mag het ook naar mij sturen dan maak ik er wel een plaatje van?
Ik wilde er een screenshot van maken maar weet niet hoe dat moet op mijn laptop, op mijn Phone wel en dat wilde ik nog gaan proberen maar ik ben blij dat je het van me over wil nemen, be my guest...
Ik vind het punt wat hij maakt over sporters indelen op testosteron niveaus wel een leuke. Dat is toch wel het belangrijkste wat zorgt voor hoe makkelijk of moeilijk iemand spieren en kracht op kan bouwen en behouden.
@ Ender, sorry, ik las verd..... ( lelijk woord) over je vriendelijk en natuurlijk meegenomen voorstel. Alvast bedankt. Maar het is wel een moeilijk geval, ik ken alleen de papieren versie, dus geen A4 formaat. Alle hulp is dus meer dan welkom ( verder via PB ? ).
@ Daniela, thx
@ Fenke, Ik denk dat het idd, niet zomaar te vinden/ter beschikking is zonder je te abonneren.
Grtz Nick (alle hulp is welkom en als iemand uit België het artikel, herkent en kan plaatsen, snel laten kennen a.u.b.).