Alle Hulde Voor Deze Winkel

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Charlotte_C

Alle Hulde Voor Deze Winkel

Bericht door Charlotte_C »

Er kan weer een positieve noot worden gemaakt. Afgelopen zaterdag had ik even niets te doen en besloot ik te gaan kijken voor wat nieuwe kleding. In mijn zoektocht kwam ik op de uitverkoop van de Cool Cat terecht. Inderdaad hadden ze een paar leuke dingen, dus ik besloot gewoon even de auto te pakken en te kijken of ze het fysiek in de winkel ook hadden. Dat is toch net even wat leuker dan je spullen online bestellen.

Het was niet megadruk in de winkel, maar ook niet stampvol. Een gezellige sfeer zeg maar, waarin je prima kunt shoppen en dat is dan ook wat ik heb gedaan. Zover ik personeel nodig had, eigenlijk alleen maar bij het afrekeken, heb ik alleen maar positieve woorden voor de manier waarop ik ben geholpen. Uiterst vriendelijk en ik heb zelfs met het meisje achter de kassa nog even een gesprekje gehad over totaal wat algemeens. Met een zéér goed gevoel en een paar leuke dingen heb ik de winkel weer verlaten.

Je leest her en der op het internet weleens dat winkels en bedrijven met naam en toenaam aan de schandpaal worden genageld. Hier wil ik nu eens het tegenovergestelde bewerkstelligen en met naam en toenaam van harte aanbevelen:

Cool Cat Oosterhout
(Winkelcentrum) Arendshof 39-41
4901 LG Oosterhout (Nbr.)

Groetjes,

:hbeat: Charlotte :hbeat:
However far we travel. Wherever we may roam. The center of the circle will always be our home
Jessy

Re: Alle Hulde Voor Deze Winkel

Bericht door Jessy »

Super! :D

Ik zou niet zozeer een winkel goed of slecht bestempelen, meestal is het een kwestie van persoonlijke opvattingen van de persoon die jou geholpen heeft. Natuurlijk hebben veel winkels en bedrijven wel een beleid tegen discriminatie, maar dat is geen garantie dat iedereen zich daar ook aan houdt.
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
Ender
Transgender

Bericht door Ender »

Cool Cat kocht ik vroeger heel vaak wat, die hadden mijn smaak ^^ naar mijn mening zijn ze tegenwoordig meer van de "skinny/tight"-kleding waar ik helaas niet van hou. Fijn dat je er mooi werd geholpen en niet raar werd behandeld oid!
Charlotte_C

Bericht door Charlotte_C »

Naar mijn bescheiden mening is het ook heel belangrijk hoe je jezelf opstelt. Als je zelf heel krampachtig gaat doen zal het ook niet raar zijn als mensen dat ook doen. Ik weet ook dat het per vestiging van een winkel wel kan verschillen. Bijvoorbeeld de vestiging van Kruidvat te dongen heb ik slechte ervaringen mee (altijd al gehad ook toen ik nog niet als vrouw leefde) en die in raamsdonksveer heb ik altijd als een prettige winkel ervaren.

Ik had nu echt het idee dat een positief bericht veel zou kunnen bijdragen en dat doe ik dan ook meteen :)
However far we travel. Wherever we may roam. The center of the circle will always be our home
wiggeltje

Bericht door wiggeltje »

Coolcat is ook mijn favoriet, ik huldig deze met je mee!

Persoonlijk kom ikzelf graag op de kinderafdeling, omdat ik de 13+ (176) pas en omdat ik geen borsten heb en graag ook borstloze jurkjes zoek.
Zeer leuke jurkjes en meisjeskleding hebben ze daar voor kids, net zoals op de volwassenen afdeling.

Ik heb ze altijd als zeer klantvriendelijk ervaren. Er werken vaak jonge mensen die (naar mijn ervaring met hen) zeker niet te kort doen.

Ik vind deze zaak echt onwijs leuk en de Coolcat is mij een dikke compliment waard..!