Irene waar ben je geweest meis? Blijf eens hier.Irene schreef:oh zo... nou ja.. ik houd de discussie maar weer voor gezien..
Gendervriendelijke taxi
-
Amy
Re: Gendervriendelijke taxi
-
82c65d4a
"Wamottegeme'oewanou?"janine2363 schreef:
Voor ons, de chauffeur in kwestie strak aankijken en zeggen, na een kleine pauze: .... "Watnou !?" (en maar
hopen dat hij de respons niet kent)
Oh, genderneutrale sokken zou al een hele stap zijn.Irene schreef:'t wordt met de dag gekker. Genderneutraal toilet, gendervriendelijke taxi's, gender neutraal opvoeden. Dadelijk willen we nog genderneutraal ondergoed, etc..
oeps, te laat: http://www.parool.nl/binnenland/-waarom ... ~a4178878/
Overigens slaan ze de plank mis met "Het is tijd om die slag te maken", 30 jaar geleden waren er aanzienlijk minder artikelen bij roze en blauw ingedeeld.
-
Bailey
weet niet, ging pas eens uit in amsterdam en werd door alle taxi's geweigerd omdat ik trans was.. terwijl ik juist op een taxi had gerekend omdat de er 's nachts te onveilig is.Ik denk dat dat meer te maken heeft met het zijn van een botte boer dan dat het met het beroep van taxichauffeur te maken heeft
-
Cait
Geweigerd ? Hoe moet ik mij dat voorstellen ? Je stapt naar een taxi en je wil achterin zitten en dan zeggen ze, nee jij transgender mag er niet in ?
-
Bailey
precies dat
-
Anon20180730
't is gewoon niet te geloven, man
-
Cait
Gewoon wouw..... dat had ik nooit verwacht. Ik zou mij dan echt heel naar voelen als dat gebeurd. Ik snap ook niet wat de meerwaarde daarvoor is. Zijn ze bang om met je gezien te worden of zijn ze bang ergens anders voor of...geen idee
-
Ender
- Transgender
teveel amerikaanse horror-stories gehoord op dat gebied misschien -_-
-
wiggeltje
ik zou best boos worden, maar wat zou ik er tegen kunnen beginnen. In mijn fantasie zoek ik een stoeptegel, werp ik die in de voorruit,
en ren ik gillend lachend weg, apetrots opdat ik zijn gloednieuwe peperdure Mercedes lelijk vernield hebt..., maar in de realiteit...?
en ren ik gillend lachend weg, apetrots opdat ik zijn gloednieuwe peperdure Mercedes lelijk vernield hebt..., maar in de realiteit...?
-
Isabelle
- Voornaamwoorden: Zij/Haar
Ik zou gewoon TCA bellen en hun nummer doorgeven 
De Centrale is 24/7 open.
De Centrale is 24/7 open.