DE BBQ
-
Tyler
Re: DE BBQ
Ik zit een beetje te dubben of ik zal komen. Op zich. als ik nog naar BB ga, hoef ik daar pas rond 12 uur te zijn. Als er nog meer mensen zijn die al eind van de middag komen denk ik dati k misschien ook wel even aan kom waaien.
-
La-Clau
Je bent uiteraard vanaf een uur of half 4 van harte welkom Tyler. Een aantal mensen zal weliswaar wat later komen, maar ik verwacht toch ook wel een deel in de 2e helft van de middag.
Ik zal je zo even de gegevens doorsturen zodat je weet waar je moet zijn!
Probeer je nog wel even te laten weten of het gaat lukken?
Madeleine en Claudia
Ik zal je zo even de gegevens doorsturen zodat je weet waar je moet zijn!
Probeer je nog wel even te laten weten of het gaat lukken?
Madeleine en Claudia
If only I could find a way, I'd feel like I'm the one you believe I am
But it gets harder every day for me, to hide behind this dream you see: Someone I'll never be
But it gets harder every day for me, to hide behind this dream you see: Someone I'll never be
-
jacqueline
was mijn bericht van vanmorgen verwijderd?? Ik had daar nog vermeld dat ik mogelijk pas laat daar kon zijn omdat het nu erg onzeker is of ik die wijk er wel of niet af krijg. Mijn collega had namelijk afgezegd om mijn wijk te vervangen, dus nu is mijn baas op zoek naar een andere collega die het zou kunnen en willen doen. Is die wijk eraf dan kan ik er omstreeks 5 uur zijn, anders word het op zijn vroegst half 8. IK was van plan om gewoon een bbq pakket mee te nemen. Vlees dus....
-
La-Clau
Jacqueline, ik hoop echt dat het je lukt om die wijk er alsnog af te krijgen. Maar als het niet lukt is het niet anders, en om half 8 zijn we er ook zeker nog wel
Ik heb je bericht van vanmorgen helemaal niet gezien, en toch ook vanochtend een paar keer gekeken, dus ik vermoed dat het niet goed doorgekomen is. Maar ik ga er vanuit dat alles wat nodig of interessant is om te weten bij deze alsnog doorgekomen is.
Hoe dan ook, tot zaterdag!
Madeleine en Claudia
Ik heb je bericht van vanmorgen helemaal niet gezien, en toch ook vanochtend een paar keer gekeken, dus ik vermoed dat het niet goed doorgekomen is. Maar ik ga er vanuit dat alles wat nodig of interessant is om te weten bij deze alsnog doorgekomen is.
Hoe dan ook, tot zaterdag!
Madeleine en Claudia
-
Tyler
Natuurlijk. zodra ik dit post blijkt dat ik zaterdag eind van de middag naar Den Haag moet en ik geen idee heb hoe laat ik daar klaar ben. Gaat hem dus toch niet worden. 
-
Amber-B
Falafelburgers, paprik-kaasrondo's, groenteschijven en vega braadworsten...ik denk dat ik wel genoeg heb voor de vegetarische medemens/probeermens. =)
Some girls have a penis...some boys don't.
-
La-Clau
Het weer gaat er steeds beter, of zoals je wilt minder slecht, uitzien, dus we gaan door a.s. zaterdag 30-06-2012.
Als er mensen zijn die nog wat te vragen hebben, svp voor morgenavond (vrijdag 29-06-2012) 18:00 uur posten! Dan worden ze nog beantwoord.
Zaterdag zijn wij hoogstwaarschijnlijk niet meer online, en ook vanavond (donderdag 28-06-2012) zijn we niet of nauwelijks bereikbaar.
Tot zaterdag!
Madeleine en Claudia
Als er mensen zijn die nog wat te vragen hebben, svp voor morgenavond (vrijdag 29-06-2012) 18:00 uur posten! Dan worden ze nog beantwoord.
Zaterdag zijn wij hoogstwaarschijnlijk niet meer online, en ook vanavond (donderdag 28-06-2012) zijn we niet of nauwelijks bereikbaar.
Tot zaterdag!
Madeleine en Claudia
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Pijnlijke vingertopjes. Lombok rawit gesneden. Is iets pittiger dan verwacht. Heeft een tijdje in heet water gelegen anders hebben we zaterdag orale brandblussers nodig...
De sateh kambing gaat morgen in de marinade. Om vast heel duidelijk te zijn: op sateh kambing gaat NEVER NOOIT een pindasaus. Dat is VERBODEN!
Er komt een pittige soyasaus bij en uiteraard lontong
De sateh kambing gaat morgen in de marinade. Om vast heel duidelijk te zijn: op sateh kambing gaat NEVER NOOIT een pindasaus. Dat is VERBODEN!
Er komt een pittige soyasaus bij en uiteraard lontong
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
Amber-B
Of je stapt bij Driebergen Zeist uit en bij mij in de autoHedwich schreef:Gezien het tot de opties behoort, zou ik het relaxed vinden om opgehaald te worden van station Hoofddorp. Ik verwacht daar dan om 15:43 uit te stappen.
Some girls have a penis...some boys don't.
-
La-Clau
hoor ik nog wel hoe dat afloopt Hedwich en Amber?