Kam/borstel kopen in Groningen?
-
Cait
Re: Kam/borstel kopen in Groningen?
Kammen van bamboe zijn in het algemeen het best voor hrt haar. Dus geen borstel. En dan wat dikkere kam
-
Anon20180311
Is dit alles niet een beetje onzinCait schreef:Kammen van bamboe zijn in het algemeen het best voor hrt haar. Dus geen borstel. En dan wat dikkere kam
Wat wil uitvallen/tegenstribbelen zal dat niet laten door Bamboe/wat dan ook.
Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick
.
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick
-
roos
Dankjewel die ziet er goed uit!wiggeltje schreef:Misschien een toevoeging waard:
Zelf heb ik een borstel van Marleys Möller. Deze kan je vast ook in Utrecht kopen. Ik kocht 'm in een van de goede make-up zaken zoals Douglas of dergelijke zaken die daarop lijken. Deze borstel kamt echt heerlijk, is van hout en voor een luxe kwaliteitsborstel nog wel betaalbaar (€40).
En zo zijn er vast nog hogere en robuustere kwaliteiten zoals die van Mason Pearson (geen idee of die in Nederlandse winkels verkrijgbaar zijn). Deze laatste is dan wel peperduur en voor goedkoop heb je vaak net zo een fijne houten borstel. Het is maar wat je er voorover hebt
Dankjewel voor de tip ik zal daar eens kijken.Nate_0 schreef:Roos, weet je waar de Ici Paris en Douglas zitten in Groningen? Als je voor de Douglas staat, en je gaat dan rechtsaf (dus eigenlijk de straat uitlopen richting het noorden) kom je bij een paar kleine make-up zaakjes die wellicht ook iets van borstels e.d. hebben. Aan de Oude Boteringestraat 14 zit de Beau, en dat zaakje kwam op mij altijd als klein en vertrouwd over (wanneer ik door vriendinnen meegesleurd werd omdat ik toch maar eens meer aan mijn make up moest doen... nu staat het allemaal ongebruikt in de kast). Daar hebben ze wellicht ook borstels.
Het gaat mij om het handvat van de borstel haha ik ga mijn haar niet borstelen met twijgjes hoor (dan ging ik wel gewoon wat rapen in het bosNick schreef:Sorry meisjes,
Maar deze snap ik even niet. Gaat het nu om de " kamharen", ( varkenshaar, plastic, en dergelijke ) van een borstel of de houder der kamharen, bestaande uit hout/look hout ?
Een houten kam ken ik persoonlijk, een" houten borstel "![]()
Grtz Nick
Dat is jammer ik hou er juist zo van om mijn haar te borstelen. Waarom zou bamboe beter zijn (ik heb trouwens nog geen hrt maar verandert dat ook je haarstructuur?) dan ander hout? Bedoel je met een dikkere kam een grove kam ipv een fijne kam of iets anders?Cait schreef:Kammen van bamboe zijn in het algemeen het best voor hrt haar. Dus geen borstel. En dan wat dikkere kam
-
Cait
Was een miss-spell . Geen 'hrt' haar maar 'het' haar. Bamboe. Bamboe begeleid beter en is ook niet statisch. Daarnaast is het biologisch verantwoord.
-
Anon20190122
Voor dit soort dingen hebben we de uitdrukking L.B! 
-
Jessy
Grootste factor voor mij is dat het niet statisch is. Ik heb dik en droog haar en 's winters is dat een ramp met plastic kammen/borstels. Maar niet met echt hout of bamboe.
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
-
Alice
Welk type haarborstel past bij mij
http://louland.nl/product-categorie/fal ... en-kammen/
Zou in Groningen te koop moeten zijn???
http://louland.nl/verkooppunten-sluitband-louise/
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
-
roos
Dat het biologisch verantwoord is is erg belangrijk inderdaad daar had ik nog helemaal niet aan gedacht. Ik dacht trouwens eigenlijk dat alle hout niet statisch was niet alleen bamboe.Cait schreef:Was een miss-spell . Geen 'hrt' haar maar 'het' haar. Bamboe. Bamboe begeleid beter en is ook niet statisch. Daarnaast is het biologisch verantwoord.
Dankjewel dat is een mooie site! Die borstels zien er erg goed uit! Die gids over haarborstels is ook mooi uitgebreid, ik weet alleen niet wat voor haar ik heb. Maar dan is die pneumatische borstel blijkbaar goed en zoëen wilde ik toch al (klinkt wel wat eng trouwens, pneumatisch). Die verkooppunten zijn geloof ik alleen voor een soort korset of zo, maar ze leveren hun producten meteen de volgende dag al dus dan maakt het voor mij wat minder nodig om naar de winkel te gaan.Alice schreef:Welk type haarborstel past bij mij
-
doll89
die van kruidvat is topp
-
Amy
Vraagje, waarom is het erg als het statisch is? Wat gebeurt er dan of wat voor problemen geeft dat?Jessy schreef:Grootste factor voor mij is dat het niet statisch is. Ik heb dik en droog haar en 's winters is dat een ramp met plastic kammen/borstels. Maar niet met echt hout of bamboe.