Daten

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Anon20190516

Daten

Bericht door Anon20190516 »

Hallo iedereen.
Nu ik al een poos oestrogeen door mijn lijf heb stromen
Merk ik dat ik steeds meer intresse in mannen krijg,terwijl ik vroeger exclusief op vrouwen viel
Nu was ik met vrouwen daten ook al slecht,paar korte relatietjes gehad van enkele maandjes
En 1 die over een periode van een paar jaar als een knipperlicht steeds aan en uit ging.
Nu zie ik soms wel eens zo'n stoere,sexy,getatoeerde vent,van die kerels die breed zijn en zo
Daar krijg ik het dan best wel warm van.punt is nu ,ik ben echt al jaaaaaaaaaaren single
En ik heb totaal geen ervaring met mannen in de zin van daten.lijkt me best leuk eens een date te hebben met een leuke vent
Alleen ik weet niet hoe?bovendien ben ik doodsbang voor mannen,bang dat ik in elkaar word geslagen,als ik vertel dat ik een transvrouw ben
,maar ik zit ook niet te wachten op een chaser,die alleen maar gefocust is op dat ene lichaamsdeel waar ik helemaal niets mee te maken wil hebben
Mochten we uiteindelijk in bed belanden.helaas word ik nog steeds geconfronteerd met dat lichaamsdeel als ik douche of naar het toilet moet.
En aangezien ik het zelf ook al jaren negeer,wil ik niet iemand die er op loopt te geilen.....
Ik wil gewoon wat aandacht,mee uit eten genomen worden,als een dame behandeld worden,een sterke kerel die mij beschermt tegen de boze buitenwereld
Wat moet ik doen?????
RIKKI
MichelleB
Voornaamwoorden: Zij/Haar

Re: Daten

Bericht door MichelleB »

Mijn allereerste ingeving is, ga naar feestjes, naar cafes. Bij voorkeur niet alleen, neem een vriendin (of 2 mee), mensen die je kent. Dat geeft al meer zelfvertrouwen. Ik heb zelf nooit door als er met me geflirt word, maar vriendinnen van me zien het altijd.

Probeer jezelf dan ook niet te zien als transvrouw, maar gewoon een vrouw. Als ze iets doorhebben en de behoefte hebben vragen te stellen doen ze dat toch wel. Je bent in eerste plaats een toffe single vrouw die een drankje komt doen. Mocht het dan verder gaan met een man, dan is het wel zo beleefd het even te melden voor je de lakens induikt.

Het zal waarschijnlijk trial and error zijn.

Ik ben geen Dr. Love ofzo trouwens haha. Dit is simpelweg hoe ik ertegenover sta :)
-Life is a work in progress-
Anon20190516

Dank je wel voor je reactie,Michelle.helaas heb ik vriendinnen die niet zo van het uitgaan zijn.
En in mijn eentje durf ik niet,bovendien mag ik geen alcohol vanwege mijn reuma-medicatie
Mannen flirten op straat ook wel soms met mij,vleit me best wel.
Bij de lokale coffeeshop staat een super brede,getatoeerde,knappe vent,met borsthaar.
En hij is altijd lief,noemt mij altijd schat en lieverd en hoe is het Rikki?
Maar hij heeft al een vriendin en mijn beste vriendin zegt dat hij met alle chicks flirt.
Van hem krijg ik het best warm,lol
Rikki
MichelleB

Bericht door MichelleB »

Haha ga dan een keer met hem en zijn vriendin op stap? ;)
MichelleB

Bericht door MichelleB »

Misschien heeft hij wel leuke vrienden?
Anon20190516

30 sept. Ben ik op de t-avond in Amersfoort.misschien zijn daar nog leuke(trans)mannen?
Rikki
Hakuna

Bericht door Hakuna »

Ben zelf met ontmoetingen, dating en contact advertenties zo erg teleurgesteld geworden de afgelopen 30 jaar dat ik uiteindelijk besloten heb om als transvrouw voortaan alleen door het leven te gaan. Het zijn vooral (jonge) mannen die die doorgaans lelijk doen naar mij toe. Daarbij ben ik totaal geen uitgaanstype voor cafe, (homo) bars, T avonden en terrasjes. Ben zelf een natuurmens die van stilte en rust houdt en niet van stedelijke drukte en ben graag thuis in mijn eigen vertrouwde omgeving. En ik ben zelf al helemaal geen flirter of versierder.

Probleem is namelijk dat ik niet pasabele genoeg ben en door mijn lengte, toch wel mannelijke gezichtsuitdrukking (51 jaar) en tenger figuur toch nog als een man wordt gezien, en de weinige vrouwen die ik in mijn leven heb ontmoet is na 2 of 3 ontmoetingen op niks uitgelopen, zal wel met mijn autisme, mensenvrees en dat ik vrouwen niet begrijp te maken hebben.

Kortom ik wil nooit meer verbintenissen aangaan met mensen en al helemaal niet met mannen!
Anon20190122

Bericht door Anon20190122 »

Aan mannen geen gebrek voor een leuke man of een one night stand heb ik nooit veel moeite hoeven te doen die vond ik gewoon in het dagelijks leven!
Stephen

Bericht door Stephen »

Ik durf dat niet :o
Anon20190516

Zoiets durf ik ook niet hoor,zeker geen one night stand
Ik moet iemand wel heel erg vertrouwen voot ik er mee het bed in duik
Bovendien wil ik eerst eens iemand daten en beter leren kennen,misschien wat zoenen enzo
Rikki