Ender,wil ook helemaal geen affaire!!
Ik wil gewoon een lieve,sterke teddybeer
Die me beschermt en me troost als ik het moeilijk heb.behoefte aan sex heb ik niet echt meer.(heb liever een goeie joint,lol)vriendschap,knuffelen,hand in hand langs het strand(i know,ik ben een onverbeterlijke romanticus!),overigens sta ik ook nog steeds wel open voor een lieve dame hoor,maar mannen hebben wel mijn voorkeur nu(ook al zijn het best soms creeps,oudere vent,60 ofzo,loopt achter mij langs,sta met mijn rug naar hem toe op mijn tel. Te kijken,watsappen,om precies te zijn. En hij zegt:hoi!,ik denk:wtf??)
Daten
-
Amy
Re: Daten
Haat niet zo zeer, meer angst. Als je een foute tegen komt heb je kans dat je flink mishandeld wordt als ze het niet zo leuk vinden dat je transgender bent.Citizen Erased schreef:"Grappige" is dat mensen die zo denken vaak ook alleen maar dit soort types aantrekken..Petratrans schreef:Mannen willen wel sex, maar een relatie met een transgender gaat voor mannen vaak te ver.
Ik word soms een beetje moe van de mannenhaat
-
Nate_0
Klopt als een bus. Hetero mannen zijn nogal snel bang dat hun seksualiteit in het geding komt (ik jaag ze weg door uit de kast te komen als T en er zijn weinig cis mannen die dat oké vinden en minder die snappen wat het in houdt--maar ik ben absoluut in minder gevaar dan een T-vrouw. Vrouwen zijn immers al eerder slachtoffer van huiselijk en seksueel geweld... voor T vrouwen is dat enkel versterkt.)Amy schreef:Haat niet zo zeer, meer angst. Als je een foute tegen komt heb je kans dat je flink mishandeld wordt als ze het niet zo leuk vinden dat je transgender bent.Citizen Erased schreef:"Grappige" is dat mensen die zo denken vaak ook alleen maar dit soort types aantrekken..Petratrans schreef:Mannen willen wel sex, maar een relatie met een transgender gaat voor mannen vaak te ver.
Misbruik komt helaas ook voor wanneer je je als niet T/cisvrouw voor doet,bij mannen, etc. Daarmee doel ik echter wel meer op seksueel geweld (bv. iemand die te dronken is om nee te zeggen tegen seks, mannen die zich the morning after op je forceren want je zei de avond er voor ja, etc. ) Omdat ik dit zelf mee heb gemaakt (inclusief het hulpeloos voelen en na de tijd absolute walging) snap ik wel waar de angst voor mannen vandaan komt en zeker bij trans vrouwen die niet per se extra kwetsbaar zijn maar wel extra gevoelens van woede of weet ik wat het is uitlokken in homofobe&transfobe cis dudes. Mannen denken dat dit allemaal oké is en er wordt ook in NL te weinig aangifte gedaan. En ik hoef op dit moment echt geen cisman te daten. Dat is mij echt veel en veel te bedreigend zo lang ik geen testo gebruik.
TL;DR niet alle mannen vallen vrouwen lastig maar wel alle vrouwen/vrouwelijk presenterende personen (transmannen/NB/etc) krijgen te maken met (seksueel) geweld en (seksuele) intimidatie van mannen.
meerdere zakken met zaagsel
-
Anon20190516
Dank je,Nate.jij verwoord exact wat ik voel.
Bovendien heb ik nul ervaring ,hoe om te gaan met mannen als vrouw
In mijn verleden heb ik wel met vrouwen gedate,ook al was ik daar zeer slecht in
Ik werd altijd"te lief"genoemd.tja zo ben ik,als ik iemand heel lief vind laat ik dat duidelijk merken
Had wel
Mannen als vrienden,maar dat waren altijd de lieve zachtaardige jongens,altijd een hekel aan patsers gehad.
Doordat ikmet vrienden wel eens uitging heb ik gezien hoe creepy en gevaarlijk mannen kunnen zijn!!!
Voor het eerst in mijn leven krijg ik vlinders in mijn buik van een man,hij is een brede,stoere,getatoeerde,lieve beer met borsthaar.
(Hoewel op de lagere school zat een knappe,blonde,gebruinde jongen in mijn klas,waar ik een soort van aantrekkingskracht naar voelde,maar ik begreep die gevoelens niet goed)helaas heeft de lieve brede teddybeer al een vriendin,weet ook niet of hij weet dat ik een transvrouw ben.hij werkt bij de coffeeshop waar ik wel es een jointje haal en hij is altijd superlief,op een gegeven moment vroeg ie mijn naam en wat voor werk
Ik doe.sinds hij mijn naam weet begroet ie mij altijd met hey Rikki.en als ik weer vertrek,fijne avond schat,of lieverd
Mijn beste vriendin zegt dat hij met elke vrouw flirt,maar toch voelt het supergoed.
Rikki
Bovendien heb ik nul ervaring ,hoe om te gaan met mannen als vrouw
In mijn verleden heb ik wel met vrouwen gedate,ook al was ik daar zeer slecht in
Ik werd altijd"te lief"genoemd.tja zo ben ik,als ik iemand heel lief vind laat ik dat duidelijk merken
Had wel
Mannen als vrienden,maar dat waren altijd de lieve zachtaardige jongens,altijd een hekel aan patsers gehad.
Doordat ikmet vrienden wel eens uitging heb ik gezien hoe creepy en gevaarlijk mannen kunnen zijn!!!
Voor het eerst in mijn leven krijg ik vlinders in mijn buik van een man,hij is een brede,stoere,getatoeerde,lieve beer met borsthaar.
(Hoewel op de lagere school zat een knappe,blonde,gebruinde jongen in mijn klas,waar ik een soort van aantrekkingskracht naar voelde,maar ik begreep die gevoelens niet goed)helaas heeft de lieve brede teddybeer al een vriendin,weet ook niet of hij weet dat ik een transvrouw ben.hij werkt bij de coffeeshop waar ik wel es een jointje haal en hij is altijd superlief,op een gegeven moment vroeg ie mijn naam en wat voor werk
Ik doe.sinds hij mijn naam weet begroet ie mij altijd met hey Rikki.en als ik weer vertrek,fijne avond schat,of lieverd
Mijn beste vriendin zegt dat hij met elke vrouw flirt,maar toch voelt het supergoed.
Rikki
-
Ylse
- Voornaamwoorden: zij/haar
Ik wil je niet van je roze wolkje gooien hoor Rikki maar de beste man heeft door hoe het in de handel werkt. Hij bouwt een relatie met zijn clientele op zodat de gunfactor bij hem hoger komt te liggen. Als jij je als klant goed voelt in zijn toko kom je terug en gun je hem de omzet. Als deze zelfde man je bijvoorbeeld negeert of bot behandelt zeg jij op een zeker moment zoek het uit met je handel, ik ga wel ergens anders heen waar ik wel gewaardeerd wordt.Rikki schreef:helaas heeft de lieve brede teddybeer al een vriendin,weet ook niet of hij weet dat ik een transvrouw ben.hij werkt bij de coffeeshop waar ik wel es een jointje haal en hij is altijd superlief,op een gegeven moment vroeg ie mijn naam en wat voor werk
Rikki
All changes;
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.
Anatole France
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.
Anatole France
-
Anon20180311
hoi Amy,Amy schreef:Haat niet zo zeer, meer angst. Als je een foute tegen komt heb je kans dat je flink mishandeld wordt als ze het niet zo leuk vinden dat je transgender bent.Citizen Erased schreef:"Grappige" is dat mensen die zo denken vaak ook alleen maar dit soort types aantrekken..Petratrans schreef:Mannen willen wel sex, maar een relatie met een transgender gaat voor mannen vaak te ver.
Naar mijn" persoonlijke mening", worden daar ook vaak mannen het slachtoffer van. Met jammer genoeg nog steeds veel te weinig gehoor/begrip. Ik heb het niet alleen over mentaal/fysiek geweld, maar ook over financieel bedrog en aftroggeling. Wat in deze maatschappij, nog steeds vaak/meestal " ongeloof en onbegrip " met zich meebrengt t.o.v. het mannelijk geslacht/ het mannelijk transgender/transseksueel zijnde.
Idem " Soms word ik
Maar daar is nog steeds jammer genoeg, veel te weinig/geen aandacht voor.
Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick
.
-
Nate_0
Het is alleen geen mannenhaat, maar een realistische angst voor mannen... ik ken geen enkele vrouw/presenterend (hetero) van 20 die nog nooit een nare ervaring heeft gehad met mannen... ik ken wel veel vrouwen die misbruikt zijn op tig aantal manieren. Statistieken wijzen uit dat vrouwen een veel grotere kans lopen op geweld tegen zich door mannen dan mannen door vrouwen en voor trans vrouwen is deze kans nog groter. Dit draadje gaat over de legitieme angst om de daten onder t vrouwen, niet over vrouwen die misbruik maken van mannen....
meerdere zakken met zaagsel
-
Anon20180311
Weet ik,Nate_0 schreef: Dit draadje gaat over de legitieme angst om de daten onder t vrouwen, niet over vrouwen die misbruik maken van mannen....
Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
.
-
Amy
Ik begrijp je post niet helemaal goed denk ik maar heb je het over misbruik van mannen? Dan niet fysiek maar mentaal of voor geld vooral?Nick schreef:Weet ik,Nate_0 schreef: Dit draadje gaat over de legitieme angst om de daten onder t vrouwen, niet over vrouwen die misbruik maken van mannen....had mss beter mijn mening daarover,........
Grtz Nick
Ik denk niet dat je je mening daarover achter hoeft te houden hoor maar misschien afsplitsen in een ander draadje?
Mijn vriend is ook op zo'n manier misbruikt zegmaar en het probleem is denk dat er altijd gezegd of gedacht wordt van die mannen geven daar toch niets om of die komen er wel weer boven op maar dat vind ik zo fout. Het heeft op mijn vriend best een litteken om het zo maar te zeggen achter gelaten. Het is erg moeilijk voor me om hem zo ver te krijgen om er over te praten maar het zit er wel en het heeft ook erg effect op zijn vertrouwen in vrouwen vooral.
Bij een andere vriend van me werd ook misbruik van zijn goedheid gemaakt door een vrouw in het buitenland om zijn geld afhandig te maken, ik heb hem nog verteld van uhm die vrouw maakt misbruik van je. Hij had dat totaal niet in de gaten of wilde dat niet zien of zo. Ik had hem wel aan het denken gezet en hij heeft dat contact verbroken daardoor.
Ik heb daar ook echt wel begrip voor hoor en ik vind het ook totaal niet kunnen.
-
Anon20180311
Hoi Amy,Amy schreef:Ik begrijp je post niet helemaal goed denk ik maar heb je het over misbruik van mannen? Dan niet fysiek maar mentaal of voor geld vooral?Nick schreef:Weet ik,Nate_0 schreef: Dit draadje gaat over de legitieme angst om de daten onder t vrouwen, niet over vrouwen die misbruik maken van mannen....had mss beter mijn mening daarover,........
Grtz Nick
Ik denk niet dat je je mening daarover achter hoeft te houden hoor maar misschien afsplitsen in een ander draadje?
Mijn vriend is ook op zo'n manier misbruikt zegmaar en het probleem is denk dat er altijd gezegd of gedacht wordt van die mannen geven daar toch niets om of die komen er wel weer boven op maar dat vind ik zo fout. Het heeft op mijn vriend best een litteken om het zo maar te zeggen achter gelaten. Het is erg moeilijk voor me om hem zo ver te krijgen om er over te praten maar het zit er wel en het heeft ook erg effect op zijn vertrouwen in vrouwen vooral.
Bij een andere vriend van me werd ook misbruik van zijn goedheid gemaakt door een vrouw in het buitenland om zijn geld afhandig te maken, ik heb hem nog verteld van uhm die vrouw maakt misbruik van je. Hij had dat totaal niet in de gaten of wilde dat niet zien of zo. Ik had hem wel aan het denken gezet en hij heeft dat contact verbroken daardoor.
Ik heb daar ook echt wel begrip voor hoor en ik vind het ook totaal niet kunnen.
Had het idd over " Daten" ( Daar/hier gaat het draadje toch ook om) en het mogelijk misbruik bij het mannelijk geslacht/transgenders/transseksuelen. Een apart draadje over "Daten", laat opnieuw
Grtz Nick.
.