TV tip, Love me gender

Nieuwsberichten
Citizen Erased

Re: TV tip, Love me gender

Bericht door Citizen Erased »

Was inderdaad niet zo fijn deze uitzending.. Wel sterk van BeyonG dat ze gewoon tegen die gasten inging die haar uitlachtten. Die staan nu mooi op camera. Vinden ze zelf ongetwijfeld heel stoer, wat mij betreft staan ze ontzettend voor paal. En dan die laatste waar ze een date mee had.. Die woonde nog bij pappie en mammie. Had vast een hele sterke, 'echte' vrouw nodig om z'n boterham met hagelslag te smeren. Ach gut :mrgreen:

Het lijkt er op dat de homofobie nog wat dieper geworteld zit dan we al dachten.. Want niet eens zo zeer het feit dat je dan met een niet-biologische vrouw bent is belangrijk, neen, 'het' is ooit een 'man' geweest en wat gaan je vrienden daar van denken? Ieders partner is ook ooit een kind geweest, toch ziet niemand zichzelf als pedo. Sneue types.
Anon20230219
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Anon20230219 »

Goed punt Citizen.
Niks meer op toe te voegen..
Simão

Bericht door Simão »

Citizen Erased schreef:
Het lijkt er op dat de homofobie nog wat dieper geworteld zit dan we al dachten.. Want niet eens zo zeer het feit dat je dan met een niet-biologische vrouw bent is belangrijk, neen, 'het' is ooit een 'man' geweest en wat gaan je vrienden daar van denken? Ieders partner is ook ooit een kind geweest, toch ziet niemand zichzelf als pedo. Sneue types.
Ja dat vind ik dus ook zo byzonder, die gedachtengang, maar ik wist wel dat er veel te vaak zo gedacht wordt.
En anders komen ze wel met non argumenten over een vagina die dan niet echt zou zijn en onvruchtbaarheid, alsof de persoon er niet toe doet, alleen die stomme kut en dat je vooral ook kunt baren. Echt ergerlijk.
Zegt wel veel over hoe ze in elkaar zitten en ik zou sowieso geen partner willen die zo denkt.

En dan de mensen die ook vooral niet voor homo aangezien willen worden maar het maar al te lekker vinden als er nog een piemel aan een vrouw zit.
Toch ook superfrustrerend?

Je gaat je echt afvragenof mensen, mannen met name, nog wel met liefde bezig zijn en niet alleen met seks.

Gelukkig was ik dinsdag op een feest was met hele fijne mensen uit allerlei landen waarbij best veel jonge mensen waren die open zouden staan voor een relatie met een transpersoon. Dat haalde de bittere smaak die ik had overgehouden aan die aflevering weer weg.

En ik vind je vergelijking met iedereen is kind geweest sterk!
"We vinden steun bij de mensen die het met ons eens zijn, en groei bij de mensen die het met ons oneens zijn" Frank A.Clark
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

En dan de mensen die ook vooral niet voor homo aangezien willen worden maar het maar al te lekker vinden als er nog een piemel aan een vrouw zit.
Je hebt denk ik deels gelijk Simäo, misschien is die man wel verliefd geworden op de vrouw die ze is.?? ;)
Simão

Bericht door Simão »

Daniéla schreef:
Je hebt denk ik deels gelijk Simäo, misschien is die man wel verliefd geworden op de vrouw die ze is.?? ;)
Ik snap wat je bedoelt, maar ik had het daar over de gevallen in de uitzending waarbij ze er in de chat al achterkwam dat ze haar alleen voor de piemel wilde. Ging echt totaal niet over verliefdheid of relaties op die ene site, maar plat seks zoeken. Vertelde ze ook zelf.
;)
"We vinden steun bij de mensen die het met ons eens zijn, en groei bij de mensen die het met ons oneens zijn" Frank A.Clark
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

O, op die manier, thx voor de uitleg... ;)
Anon20230219

Ja dat is een geluid wat je zeker veel hoort van de dames in dit programma dat het toch vaak alleen om seks te doen is..
Want bij Lisa van 22 wilde die knapen best weleens bekijken hoe haar geslacht eruit zag, kon mij voorstellen dat dit echt hard bij haar binnen kwam en ook haar vriendinnen vonden het walgelijk van die gasten.
Simão

Bericht door Simão »

Ik vond het echt moeilijk om naar te kijken, laat staan dat je het meemaakt...
Anon20230219

Ja ik ook en hoop dan echt dat de volgende aflevering eventjes de druk van de ketel haalt.
Zat mij echt op te vreten..en aan de reacties alhier te zien was ik niet de enige.
Anon20180730

Bericht door Anon20180730 »

je bent niet de enige. De aflevering geeft goed aan hoe er door die (sneue) gasten gedacht wordt over (trans)vrouwen. brr..