Meisjes mogen onzeker en verlegen zijn maar jongens niet. (Van zo´n coach).
En ik denk ook dat het verder niets met de GD te maken heeft.
Dus ik ben het gewoon met je eens, hoor.
Idd, Zo'n coach nemen als man/jongen/transgender/transseksueel is het toppunt "der wanhoop".Simão schreef:Dat bedoelde ik ook hoor Nick. Dat plots is in vergelijkingen met meisjes. Wellicht een verkeerd gekozen uitdrukking tegenover een Belg omdat je het letterlijk neemt.
Meisjes mogen onzeker en verlegen zijn maar jongens niet. (Van zo´n coach).
En ik denk ook dat het verder niets met de GD te maken heeft.
Dus ik ben het gewoon met je eens, hoor.
Niet helemaal waar. Als iemand met oordoppen/koptelefoon op loopt is het sowieso niet geapprecieerd.een compliment geven is altijd welkom maar niet per definitie goed om een langer gesprek daaraan te haken.
Dit gaat denk ik een beetje in golven... Kijk maar naar de jaren '70, naar mijn idee was de grens toen nog veel vager, zeker wat betreft de glamrock e.d.En inderdaad vervagen de grenzen tussen man en vrouw, je ziet het ook aan de kleding...
Ja daar heb je wel een punt inderdaad, nee iemand wil zich van de wereld afsluiten als hij met muziek in de oren loopt...Nate_0 schreef:Niet helemaal waar. Als iemand met oordoppen/koptelefoon op loopt is het sowieso niet geapprecieerd.een compliment geven is altijd welkom maar niet per definitie goed om een langer gesprek daaraan te haken.
Dit gaat denk ik een beetje in golven... Kijk maar naar de jaren '70, naar mijn idee was de grens toen nog veel vager, zeker wat betreft de glamrock e.d.En inderdaad vervagen de grenzen tussen man en vrouw, je ziet het ook aan de kleding...
Supersexy, die methodeCitizen Erased schreef:Die datingcoach heb ik wel vaker gezien in NPO3-programma's, hij verdiend goed geld met z'n cursussen.. En ook daar werd zijn "spaghetti"-methode belachelijk gemaakt. Hij spreekt 100 vrouwen aan en dan is er altijd wel eentje zo gek om ja te zeggen tegen een date. Je moet er maar zin 'an hebben.