Leuke jongens ontmoeten voor een relatie , waar?

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Vertrokken01

Leuke jongens ontmoeten voor een relatie , waar?

Bericht door Vertrokken01 »

Iemand tips waar in België ik leuke jongens kan ontmoeten voor iets serieus mee op te bouwen ( geen chasers ) ? Ben trans , MtF , al 9 maanden bezig met alles.
////
Anon20180311

Re: Leuke jongens ontmoeten voor een relatie , waar?

Bericht door Anon20180311 »

ElissaMtF schreef:Iemand tips waar in België ik leuke jongens kan ontmoeten voor iets serieus mee op te bouwen ( geen chasers ) ? Ben trans , MtF , al 9 maanden bezig met alles.
Hoi Elissa,

Gewone jongens/trans-jongens ?

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Vertrokken01

Hey Nick ,
jongens in het algemeen , zowel cis als trans :)
////
Nate_0

Bericht door Nate_0 »

Ik denk dat je dan gewoon moet kijken naar de normale ontmoetingsplekken of eventueel cafés die LGBT vriendelijk zijn (hier zijn die een mengeling van cis/trans hetero/homo iig)... NIet echt anders dan een andere vrouw die naar hetzelfde op zoek is als jij.
meerdere zakken met zaagsel
Ender
Transgender

Bericht door Ender »

Misschien online wat proberen...? Al is dat natuurlijk wel erg eng, je weet niet wie je voor je hebt, maar zelf denk ik dat je dmv conversatie er wel achter kunt komen wie "echt" is
Vertrokken01

Tinder blokkeert transvrouwen, Ender :(
////
Nate_0

Bericht door Nate_0 »

ElissaMtF schreef:Tinder blokkeert transvrouwen, Ender :(
Hoe kan Tinder transvrouwen blokkeren? Die ziet toch dan enkel dat je vrouw bent omdat ze je Facebookprofiel gebruiken??? Maar goed... Tinder zou ik sowieso niet adviseren--de mensen die daar op zitten zijn met name uit op seks, vooral de mannen.

Maar er zijn on-line datingsites als Parship of Relatieplanet waarop je iemand kunt ontmoeten die meer serieus op een relatie uit is. Ik denk niet dat je daarbij meteen hoeft te zeggen dat je een transvrouw bent... Zelfs alleen chatten kan je zelfvertrouwen opkrikken, zodat je dat in real life ook meer uitstraalt :)
Vertrokken01

Nate_0 schreef:
ElissaMtF schreef:Tinder blokkeert transvrouwen, Ender :(
Hoe kan Tinder transvrouwen blokkeren? Die ziet toch dan enkel dat je vrouw bent omdat ze je Facebookprofiel gebruiken??? Maar goed... Tinder zou ik sowieso niet adviseren--de mensen die daar op zitten zijn met name uit op seks, vooral de mannen.

Maar er zijn on-line datingsites als Parship of Relatieplanet waarop je iemand kunt ontmoeten die meer serieus op een relatie uit is. Ik denk niet dat je daarbij meteen hoeft te zeggen dat je een transvrouw bent... Zelfs alleen chatten kan je zelfvertrouwen opkrikken, zodat je dat in real life ook meer uitstraalt :)
Vanaf het moment dat je het tegen enkele mannen zegt en die melden je bij de Tinder staff dan word je geblockt.
Heb het voor gehad :(

Okcupid was wel leuk maar die wilden daar enkel seks :'(
////
Nate_0

Bericht door Nate_0 »

Damn. Maar goed, zoals ik zei--Tinder is met name oppervlakkig en hoewel ik mensen die zo hun relatie hebben ontmoet, zijn die mensen wel in de minderheid. En misschien de volgende keer langer wachten met het vertellen, ik kan me voorstellen dat het meteen een gigantisch onderdeel van je persoonlijkheid wordt (voor hen) op het moment dat ze je nog niet goed kennen...

OKcupid heb ik zelf geen ervaring mee, maar ik weet dat het niet de meest betrouwbare site is en er nogal wat engerds zitten. Als je echt serieuzer wilt daten is een betaalde site gericht op langere/vastere relaties toch echt beter dan een gratis site als Tinder (er is meer controle, maar ook meer serieuze leden--geen mensen die alleen aan het 'rondsnoepen' zijn zeg maar).