Reünie 6de leerjaar

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Alice

Re: Reünie 6de leerjaar

Bericht door Alice »

Hallo Jer,

Spijtig dat ik je vraag niet herkend had als een vraag.

Wij beiden hebben nu onze gedachten weergegeven.

Over en Uit.
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Anon20180311

Bericht door Anon20180311 »

Hoi,

Zoals ik al eerder liet kennen op de " chat" ga ik mee met de Hans, en we pikken de Ivan op in Lichtervelde, daarna eveneens Linda uit Torhout . Zo rijden we met ons vieren door naar Brugge ( eerdere school). Verder verslag hierover volgt.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20190501

Bericht door Anon20190501 »

Amuseer je!
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Anon20180311

Reünie 6 de leerjaar.

Met toepasselijke :dance: muziek uit de jaren zeventig, rijden we met zijn vieren over de Vlaamse wegen.

En daar zijn we dan te Brugge, een beetje later :lol: dan voorzien natuurlijk. Op de oude, vernieuwde speelplaats. Inmiddels zijn de eerdere gekende oude " kliekjes/groepjes" al duidelijk weer opnieuw aanwezig. Ik blijf nog even hangen bij Hans en voeg me daarna samen met Ivan en Linda, bij mijn oude voetbal maatjes. Die zoals vroeger gewoonlijk, en " dus opnieuw" te vinden zijn onder het afdak. " Hé den Nick, is nu ne echte :hug2: vent". Joak das just ( bij deze, is het ijs gebroken).

Op muziek van : Stef Bos " Is dit nu later " worden we vriendelijk verzocht ons naar het klaslokaal te begeven. Oef, geen gebruik der naamstickers. In het klaslokaal worden we vriendelijk en open hartig ontvangen door de huidige leerlingen van het 6de leerjaar. Na een korte intro van de Hans, volgt de verassing. De " Sjieke" onze oude leerkracht, in rolstoel 87 jaar. Met een oud vreemd onbekend kistje op de schoot.

Na luid :clap: en zijn persoonlijke korte intro. Kan ik het :doh: niet laten, " Wat zit er in dat kistje ?" .
Hij:" Als dat onze Nick, niet is, dan ben ik mijn verstand kwijt". En daar is het startschot der oude :fpalm: verhalen.

Maar wat zit er nu in Godsnaam in dat "Kistje" :twisted:...........? Opnieuw vragen. Eindelijk,....wel op het einde van jullie schooljaar, vroeg ik aan ieder van jullie op te schrijven: " wat jullie later wilden worden ". Ai, :oops: .

Snel zien, wat schreef ik ? Oef " Rijk". Natuurlijk ben ik rijk geworden, ik ken immers de rijkdom van mezelf te kunnen en mogen zijn. Startschot uitleg GD.

Pauze.(letterlijk ken bezoek, schrijf straks verder)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20180311

Reünie 6de leerjaar ( Deel 2, sorry voor de onderbreking).

Vreemd, de belangstelling is enorm groot. Mss, door de locatie of de aanwezigheid van o.a. de "Sjieke" ( nick naam, leerkracht) :shhh: en de twaalfjarigen van nu. Maar, al snel gaan de " info boekjes van cavaria " van hand tot hand. De vragen komen vreemd genoeg en vooral van de " twaalfjarigen" , de terugwerkende kracht i.v.m. met mijn zijn toen, van de/mijn eerdere klasgenoten. Ja, ik was idd niet " bepaald het Marieke, met strikje in het haar " ;) .

Stilaan is het tijd voor een hapje en een drankje :dance: ( vriendelijk aangeboden door de twaalfjarigen), terwijl inmiddels de tel.nrs. en adressen vlot van hand tot hand worden doorgegeven.
Trappen we, kort als kleine, grote kinderen nog een balletje op de speelplaats en verlaten zeer tevreden Brugge ( met ons vieren richting thuis haven).

Grtz Nick " Reünie 6de leerjaar, is voor herhaling vatbaar" :D
Anne V

Bericht door Anne V »

Nick schreef: Hoe zal ik dit aanpakken ? Ik weet er niet echt onmiddelijk raad mee.
:pray: iemand ervaringen/suggesties/dergelijke ?
Grtz Nick ( Alvast bedankt)
Begin deze week nog de twijfels. Maar gisteren zo te lezen een top avond gehad. Mooi man.

Goed ook om dit verhaal te delen. Want ook vele anderen (waaronder ik zelf) zitten toch met die twijfels.
Ender
Transgender

Bericht door Ender »

Fijn Nick dat het een geslaagde dag was :)
Anon20230219
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Anon20230219 »

Leuk Nick dat het zo goed is gegaan..
Zo zie je maar dat de soep vaak niet zo heet gegeten wordt als opgediend..

Mooi dat je dit met ons gedeeld hebt..
Irene_de_Vreede
Moderator
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Irene_de_Vreede »

Fijn dat het zo goed gegaan is Nick. Zo zie je maar weer dat het altijd lijkt mee te vallen.
Irene
Anon20180311

Hoi iedereen,

Sorry voor de spelfouten "Sjieke", droeg ik o.a. al :shhh: naar het crematorium :fpalm:.
Net uit de klas, en helaas/gelukkig nog steeds niet perfect.

Los daarvan, bedankt :wship: voor jullie reacties.

Grtz Nick.