echt haar verbergen de gouden tips

Make-up, kleding, en zo voort
Venusss
Voornaamwoorden: Vrouw

echt haar verbergen de gouden tips

Bericht door Venusss »

Kon er nog geen topic over vinden, namelijk dat bekende driehoek gebied van het bakkenbaard die net onder zo'n haarnetje vandaan steekt.

Afbeelding

Als ik een lange pruik draag dan wil ik het ook graag "speels" kunnen opsteken, maar dan gaat vaak me haar per ongeluk te hoog waardoor je dat gebied gaat zien. Wat is voor jullie de beste manier om dat gebied te verbegen?

Kan ik het beste deze haren zelf epileren? Of moet ik me beauty behandelaar vragen om dat gebied ook te laseren? Of zelf wat hoger scheren?
Eva
Beheerder
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: echt haar verbergen de gouden tips

Bericht door Eva »

Ik weet niet of dit antwoord je gaat helpen, maar toch een overweging. Ik heb ik de begintijd een pruik gedragen omdat die vent zijn schedel iedere dag schoor. Later liet ik het groeien, maar dat is niet voldoende. Wat ik nu heb is een aanvullend haarwerk, dat met clips aan mijn eigen haar wordt gehecht, plus een plakker op m'n voorhoofd.
Haarwerk en eigen haar hebben dezelfde kleur, dus mag er gewoon eigen haar bij de slapen zichtbaar zijn. Dat geeft anderen ook eerder de indruk dat alles wat ze zien echt is.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Jessy

Bericht door Jessy »

Als je volledig van een pruik afhankelijk bent en vrijheid wil in hoe je het draagt, dan is de oplossing een full lace pruik. Deze heeft geen zichtbare randen en wordt vastgelijmd op de huid.
Vergis je niet, dit zijn dure pruiken en enkel de overweging waard als je voltijds als vrouw leeft. Maar de randen zijn niet zichtbaar (natuurlijk wel de bakkebaarden hoog genoeg opscheren of mee laten laseren met de rest) dus een hoge staart of opsteken zijn geen probleem.

Als je met betaalbaardere pruiken werkt ben je beperkter in het model, en is het bij het dragen van een staart aan te laten het lager over de oren te laten vallen. Persoonlijk vind ik dat echt niet mooi dus dat doe ik gewoon niet. Dat een beetje eigen haar zichtbaar is, is op zich niet zo erg als je zorgt dat de kleur overeen komt.
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
Venusss
Voornaamwoorden: Vrouw

Bericht door Venusss »

Super, dank jullie wel voor de tips