Ik snap dat nog steeds niet hè, X. Je bent zo'n toffe gozer en dat er nog steeds niemand op je pad is gekomen... I'm baffled.Mr.X schreef:Join the club, haha. Ik zou ook wel een vriendje willen.
Passable zijn helpt natuurlijk erg, maar zie het niet als the magic cure. Het is niet zo dat als je dan vrouw bent, mannen voor de deur gaan staan. Het gaat hier nog steeds om liefde, en dat is gewoon ingewikkeld. Zo heb ik nog nooit een partner gehad, ook niet nadat ik passable als man ben geworden (nu ook alweer drie jaar geleden). Dus tjah. Ik denk dat geduld ook hierbij een schone zaak is.
Ik wil een vriendje :(
-
Nate_0
Re: Ik wil een vriendje :(
meerdere zakken met zaagsel
-
Anon20190712
Inmiddels ben ik passabel ja, maar toen ik nog maar net aan de testo zat en nog 50% van de tijd 'mevrouw' te horen kreeg ontmoette ik m'n huidige vriend! Daten kan altijd, wie niet waagt...Maar liefde vinden is gewoon lastig. Ik heb geluk gehad, dat zeker, maar dat is niet dankzij passabel zijn...Ik kwam gewoon de juiste man tegen (op een gay-app nog wel of all places
). Zoals Mr.X zegt...liefde is ingewikkeld en passabel zijn geen magic cure- dat is helemaal waar! Ik gun jullie allebei van harte om de liefde te vinden!
-
Vertrokken01
Nate_0 schreef:Ik snap dat nog steeds niet hè, X. Je bent zo'n toffe gozer en dat er nog steeds niemand op je pad is gekomen... I'm baffled.Mr.X schreef:Join the club, haha. Ik zou ook wel een vriendje willen.
Passable zijn helpt natuurlijk erg, maar zie het niet als the magic cure. Het is niet zo dat als je dan vrouw bent, mannen voor de deur gaan staan. Het gaat hier nog steeds om liefde, en dat is gewoon ingewikkeld. Zo heb ik nog nooit een partner gehad, ook niet nadat ik passable als man ben geworden (nu ook alweer drie jaar geleden). Dus tjah. Ik denk dat geduld ook hierbij een schone zaak is.
Als jij en misterX nu eens samen gaan , kom ik lekker op jullie trouw en vind ik daar misschien ook wel iemand serieus want het vriendje dat ik nu heb is een hufter :'(
////
-
Vertrokken01
Aww , dit is echt lief , LucasLucas schreef:Inmiddels ben ik passabel ja, maar toen ik nog maar net aan de testo zat en nog 50% van de tijd 'mevrouw' te horen kreeg ontmoette ik m'n huidige vriend! Daten kan altijd, wie niet waagt...Maar liefde vinden is gewoon lastig. Ik heb geluk gehad, dat zeker, maar dat is niet dankzij passabel zijn...Ik kwam gewoon de juiste man tegen (op een gay-app nog wel of all places). Zoals Mr.X zegt...liefde is ingewikkeld en passabel zijn geen magic cure- dat is helemaal waar! Ik gun jullie allebei van harte om de liefde te vinden!
////
-
Nate_0
-
Vertrokken01
Lang verhaal kort en niet te veel in gênante details : het was een fetisj van hem om mij eens aan een vriend van hem uit te lenen terwijl hij mocht toekijken. Heb ik gelukkig niet gedaan , bah .Nate_0 schreef:Hoezo is je vriendje een hufter?
////
-
Nate_0
Da's een fantasie/wens, niet een fetishElissaMtF schreef:Lang verhaal kort en niet te veel in gênante details : het was een fetisj van hem om mij eens aan een vriend van hem uit te lenen terwijl hij mocht toekijken. Heb ik gelukkig niet gedaan , bah .Nate_0 schreef:Hoezo is je vriendje een hufter?
Maar inderdaad, lekker niet doen als jij je daar niet prettig bij voelt.
-
Vertrokken01
Nate_0 schreef:Da's een fantasie/wens, niet een fetishElissaMtF schreef:Lang verhaal kort en niet te veel in gênante details : het was een fetisj van hem om mij eens aan een vriend van hem uit te lenen terwijl hij mocht toekijken. Heb ik gelukkig niet gedaan , bah .Nate_0 schreef:Hoezo is je vriendje een hufter?![]()
Maar inderdaad, lekker niet doen als jij je daar niet prettig bij voelt.
Een echte heer leent zijn vriendin niet uit :'(
Teken dat ik maar een del voor hem ben
////
-
Nate_0
Uhm. Een echte heer luistert naar wat zijn vriendin wil en bespreekt ook met haar wat hij wil, zonder haar ergens toe te dwingen. Ik ken ook mensen die polygame relaties hebben, en een vrouw die getrouwd is en de afspraak heeft dat zij seks met andere mensen (man/vrouw/queer) mag en dat werkt voor hen. Dus het betekent niet meteen dat je een del/slet/etc. bent, maar als hij je hier toe dwingt is dat natuurlijk niet oké en is hij een sukkel 
-
Anon20190712
Als dat niet jouw ding is, kan ik me voorstellen dat je je bij dat idee alleen al naar voelt!
Is het belangrijk voor hem zoiets uit te voeren? Ik heb ook fantasietjes, maar als m'n partner dat niks vindt, dan doen we dat natuurlijk ook niet!
Is het belangrijk voor hem zoiets uit te voeren? Ik heb ook fantasietjes, maar als m'n partner dat niks vindt, dan doen we dat natuurlijk ook niet!