Ik wil een vriendje :(

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Vertrokken01

Re: Ik wil een vriendje :(

Bericht door Vertrokken01 »

Nate_0 schreef:Uhm. Een echte heer luistert naar wat zijn vriendin wil en bespreekt ook met haar wat hij wil, zonder haar ergens toe te dwingen. Ik ken ook mensen die polygame relaties hebben, en een vrouw die getrouwd is en de afspraak heeft dat zij seks met andere mensen (man/vrouw/queer) mag en dat werkt voor hen. Dus het betekent niet meteen dat je een del/slet/etc. bent, maar als hij je hier toe dwingt is dat natuurlijk niet oké en is hij een sukkel :)
Ach ja , hij is nog jong dus misschien is dat zijn puberale kant dat zulke wensen koestert.
Ik geef je inderdaad gelijk dat het sukkelig van hem was om niet naar mijn wensen te vragen en de zijne door te drijven. Echter bestaan James Bonds toch niet dus maar blij zijn met wat ik heb zeker haha voor het zelfde geld was ik weer single , brr dat wil ik ook niet.
////
Veronica

Bericht door Veronica »

Je moet ook geen echte heer zoeken qua gedrag, meesten doen dat bewust om een meisje te lokken (bijvoorbeeld loverboys).

Zoek iemand die gewoon leuk is, genoeg leuke jongens/mannen die geen heren zijn maar op alle andere fronten veel beter zijn, focus je op het algehele plaatje dus :)
Afbeelding
Nate_0

Bericht door Nate_0 »

James Bond zou ik dan weer niet als voorbeeld noemen, als ik zo die boeken lees/films zie (zeker die uit de jaren '60/originele boeken van Ian Flemming) :')
meerdere zakken met zaagsel
Vertrokken01

Veronica schreef:Je moet ook geen echte heer zoeken qua gedrag, meesten doen dat bewust om een meisje te lokken (bijvoorbeeld loverboys).

Zoek iemand die gewoon leuk is, genoeg leuke jongens/mannen die geen heren zijn maar op alle andere fronten veel beter zijn, focus je op het algehele plaatje dus :)

Mijn prins komt op een schildpad naar mij toe zeker? Daarom is hij wat trager :P
////
Vertrokken01

Nate_0 schreef:James Bond zou ik dan weer niet als voorbeeld noemen, als ik zo die boeken lees/films zie (zeker die uit de jaren '60/originele boeken van Ian Flemming) :')
Ach een James Bond hoeft niet , een gewone lieve boerenjongen die echt om mij geeft zou ik al énorm blij mee zijn * rolls up in a ball and starts crying *
////
Mr.X

Bericht door Mr.X »

Jeetje Elissa, dat is inderdaad niet fijn. Prima om zoiets voor te stellen, maar als je partner dat niks vind, dan moet het ook meteen weer losgelaten worden.
Ik snap dat nog steeds niet hè, X. Je bent zo'n toffe gozer en dat er nog steeds niemand op je pad is gekomen... I'm baffled.
Ligt ook wel wat aan mijzelf, denk ik. Ik wordt absoluut niet snel verliefd, en ben erg picky. Dus als er dan eindelijk iemand is die mij leuk vind, dan zit er een grote kans in dat ik hem niet leuk vind. Moeilijk moeilijk!
Veronica

Bericht door Veronica »

ElissaMtF schreef:
Veronica schreef:Je moet ook geen echte heer zoeken qua gedrag, meesten doen dat bewust om een meisje te lokken (bijvoorbeeld loverboys).

Mijn prins komt op een schildpad naar mij toe zeker? Daarom is hij wat trager :P
Nee, zoek geen prins zoek gewoon een leuke vent.

Dat een appel mooi rood van buiten is betekend niet dat deze lekker is, een mooie rode appel kan verrot van binnen zijn terwijl dat minder mooie appel juist lekker zoet is.

Je moet soms niet kijken na hoe iemand zich voordoet maar hoe iemand werkelijk is, misschien rijdt jouw prins op een fiets en is veel meer waard dan de prins die in een ferrari rijdt :P

Mijn partner is een geweldige schat, ook al lijkt ze niet zo o het eerste gezicht, echter bekijk ik mensen zo veel mogelijk van alle mogelijke kanten en dan ontdekt je hoe iemand werkelijk is.

Voor dat ontdekken is tijd nodig, soms kan dat jaren duren maar meestal kom je vrij snel achter of je "appel" (partner) verrot is of niet.
Afbeelding
Vertrokken01

Mr.X schreef:Jeetje Elissa, dat is inderdaad niet fijn. Prima om zoiets voor te stellen, maar als je partner dat niks vind, dan moet het ook meteen weer losgelaten worden.
Ik snap dat nog steeds niet hè, X. Je bent zo'n toffe gozer en dat er nog steeds niemand op je pad is gekomen... I'm baffled.
Ligt ook wel wat aan mijzelf, denk ik. Ik wordt absoluut niet snel verliefd, en ben erg picky. Dus als er dan eindelijk iemand is die mij leuk vind, dan zit er een grote kans in dat ik hem niet leuk vind. Moeilijk moeilijk!

Ik heb de indruk dat ik voor hem vooral een oord voor vermaak ben want alles waar hij over praat is seks en hij spreekt niet over mij als vrouw maar als " een trans " . Dat laatste vind ik nog het ergste. Die objectivering zeg maar.

Een speld in een hooiberg om als transvrouw in transitie een degelijke man te vinden :'(
////
Veronica

Bericht door Veronica »

ElissaMtF schreef:
Mr.X schreef:Jeetje Elissa, dat is inderdaad niet fijn. Prima om zoiets voor te stellen, maar als je partner dat niks vind, dan moet het ook meteen weer losgelaten worden.

Ik heb de indruk dat ik voor hem vooral een oord voor vermaak ben want alles waar hij over praat is seks en hij spreekt niet over mij als vrouw maar als " een trans " . Dat laatste vind ik nog het ergste. Die objectivering zeg maar.

Een speld in een hooiberg om als transvrouw in transitie een degelijke man te vinden :'(
Nah, genoeg mannen die een transvrouw zien net als een normale vrouw, kwestie van zoeken en vinden.

Makkelijk is het niet, maar er lopen genoeg super lieve cis mannen en vrouwen rond die ook niemand kunnen vinden, voor een trans is dat niet veel anders.

En wat betreft zo'n "vriendje" die zo over je denkt, dumpen want hij is jouw of wie dan ook niet waard, wat mij betreft moet het maar lekker zelf doen met die "vriend".
Afbeelding
Vertrokken01

Veronica schreef:
ElissaMtF schreef:

Nee, zoek geen prins zoek gewoon een leuke vent.

Dat een appel mooi rood van buiten is betekend niet dat deze lekker is, een mooie rode appel kan verrot van binnen zijn terwijl dat minder mooie appel juist lekker zoet is.

Je moet soms niet kijken na hoe iemand zich voordoet maar hoe iemand werkelijk is, misschien rijdt jouw prins op een fiets en is veel meer waard dan de prins die in een ferrari rijdt :P

Mijn partner is een geweldige schat, ook al lijkt ze niet zo o het eerste gezicht, echter bekijk ik mensen zo veel mogelijk van alle mogelijke kanten en dan ontdekt je hoe iemand werkelijk is.

Voor dat ontdekken is tijd nodig, soms kan dat jaren duren maar meestal kom je vrij snel achter of je "appel" (partner) verrot is of niet.
Ik zou al heel blij zijn met een gewone jongen hoor :) van die macho prinsen heb je toch nooit voor jezelf alleen. Alleen is het zo moeilijk om naar een disco te gaan om daar een jongen te ontmoeten. Ik ben al bang op straat soms om slaag te krijgen voor mijn trans zijn laat staan in het uitgaansleven :( Daarom ontmoet ik mijn dates altijd online en dat blijken dan foute types te zijn achteraf pfff
////