Haai
Misschien denk je nu wel bij jou zelf
Haha kijk dit , of als dit gaat slagen
Maar ben er vrijwel zeker van dat het zal slagen
Maar helaas kan ik het niet alleen in mijn uppie
En vraag om jou handtekening
Want elke is er een
Voor ons als regenboog mensjes
Voor gerechtigheid
Voor veiligheid
Voor vrijheid ♡
Hartelijk dank!!!
http://www.petitie24.nl/petitie/761/tra ... angenis-nl
petitie:pleit voor transgender gevangenis
-
Roz1991
-
Anon20190501
Re: petitie:pleit voor transgender gevangenis
Met alle respect,. maar ik kan echt niet begrijpen waarom je zou willen pleiten voor deze (of enige andere) vorm van segregatie.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
-
Danielle
Eens met Sigy. Ik snap dat LGBTers in de gevangenis het lastig kunnen hebben en dat daar mogelijk speciale maatregelen bij moeten worden genomen. Maar een aparte LGBT-gevangenis? Segregatie komt acceptatie in de regel niet ten goede.
Mijn transitieblog: Fading Gender
-
Ender
- Transgender
nou lijkt me toch beter om gescheiden mannen en vrouwen gevangenissen te hebben hoor... en dat is toch ook segregatie
-
Danielle
Wij zijn het door de geschiedenis heen zo gewend. Maar zijn gescheiden man/vrouw gevangenissen ook daadwerkelijk effectiever dan gemengde, zou dat ooit onderzocht zijn?Ender schreef:nou lijkt me toch beter om gescheiden mannen en vrouwen gevangenissen te hebben hoor... en dat is toch ook segregatie
Maar goed, het staat Rozwitha vrij om handtekeningen te verzamelen en het onderwerp onder de aandacht te brengen. Dat we er nu over praten en nadenken, in plaats de status quo klakkeloos te accepteren is sowieso al goed. Ook al ben ik het niet met haar eens.
Mijn transitieblog: Fading Gender
-
Anon20180311
Alle respect, der mensen met GD, maar GD staat voor mij persoonlijk, totaal los van,...... en is totaal geen reden tot,.................feiten. Niet voor, tijdens of na de eventuele gekozen transitie ( mss, eerder een extra reden om niet,..........)
Grtz Nick
Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick
.
-
Ender
- Transgender
>.< Nick waarom zet je altijd puntjes in plaats van het zelf in te vullen? heb nu geen idee wat je met je puntjes bedoeld
-
Ender
- Transgender
Denk je nou echt dat gemengde gevangenissen een goed idee zou zijn? Dan zou elke vrouw verkracht worden en omdat er geen voorbehoedmiddelen zijn, exponentieel veel babiesDanielle schreef:Wij zijn het door de geschiedenis heen zo gewend. Maar zijn gescheiden man/vrouw gevangenissen ook daadwerkelijk effectiever dan gemengde, zou dat ooit onderzocht zijn?Ender schreef:nou lijkt me toch beter om gescheiden mannen en vrouwen gevangenissen te hebben hoor... en dat is toch ook segregatie
-
Anon20180311
Hoi Ender,Ender schreef:>.< Nick waarom zet je altijd puntjes in plaats van het zelf in te vullen? heb nu geen idee wat je met je puntjes bedoeld
De binnenkant van de gevangenis, zie je alleen ( tenzij met open bedrijven dag) na een "bewezen beschuldiging der strafbare feiten", terecht/onterecht ( ongeacht, wat/waarom/hoe/met hoeveel, enz........ Ik weet ook niet waarom, vandaar, daarom,......)
Grtz NIck
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
.
-
Ender
- Transgender
Hoi Nick,Nick schreef:Hoi Ender,Ender schreef:>.< Nick waarom zet je altijd puntjes in plaats van het zelf in te vullen? heb nu geen idee wat je met je puntjes bedoeld
De binnenkant van de gevangenis, zie je alleen ( tenzij met open bedrijven dag) na een "bewezen beschuldiging der strafbare feiten", terecht/onterecht ( ongeacht, wat/waarom/hoe/met hoeveel, enz........ Ik weet ook niet waarom, vandaar, daarom,......)
Grtz NIck
Dit geeft nog geen antwoord op mijn vragen.. waar doel je op met je puntjes? of is dit iets geheim..?