Ideaal beeld
-
Jannet V
Re: Ideaal beeld
Ik ben gek op spiegels! En meestal heel tevreden met mijn spiegelbeeld.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
-
wolvster
- Voornaamwoorden: hij/hem
Ja ik heb wel een soort ideaalbeeld of droom over hoe ik er ooit uit wil zien. Ik kom steeds dichterbij dat beeld en dat doet me goed. Of ik het ooit zal bereiken weet ik niet en ik ben nu al heel tevreden eigenlijk.
Kleding heb ik inmiddels zoals ik het wil hebben: Veel houthakkersoverhemden en jeans.
Bredere armen en schouders zou leuk zijn, maar daar heb ik zelf invloed op en ik ben gewoon te beroerd om daarvoor te trainen, dus dat tel ik dan niet mee.
Ik hoop dat mijn borst/buikhaar nog wat meer, donkerder en dikker wordt. En mijn gezichtshaar wat uitgebreider. Dat zal de toekomst gaan uitwijzen.
Edited:
Dit zeg maar.

Kleding heb ik inmiddels zoals ik het wil hebben: Veel houthakkersoverhemden en jeans.
Bredere armen en schouders zou leuk zijn, maar daar heb ik zelf invloed op en ik ben gewoon te beroerd om daarvoor te trainen, dus dat tel ik dan niet mee.
Ik hoop dat mijn borst/buikhaar nog wat meer, donkerder en dikker wordt. En mijn gezichtshaar wat uitgebreider. Dat zal de toekomst gaan uitwijzen.
Edited:
Dit zeg maar.

-
Sweet Kayleigh
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Ik heb al heel lang een beeld hoe ik er uit zou willen zien, maar weet ook al een tijdje dat mijn beeld vanaf mijn jeugd en door de jaren heen is ontstaan en nooit werkelijkheid zal kunnen worden. Mijn coming-out, dat ik erover praat en iedereen om mij heen ervan weet heeft ervoor gezorgd dat ik heel langzaam aan het beeld aan bijstellen ben naar de werkelijkheid. Ik ben begonnen met accepteren van mijn eigen beeld in de spiegel en zie de kleine veranderingen steeds verder toenemen. En dus kijk ik uit naar het komende jaar waarin ik mij haar verder laat groeien en vooral naar de start van de HRT zodat alles nog iets meer vrouwelijk wordt. Dan zal ik mijn echte acceptatie van mezelf kunnen voltooien en vrouw worden. Hoe die vrouw er precies uitziet is inmiddels minder belangrijk voor mij, als het maar echt is en ik mijzelf ben.
Mijn nadruk ligt dan ook op kleding die bij mij past en fijn voelt en dat is nu eenmaal heel vrouwelijk.
Mijn nadruk ligt dan ook op kleding die bij mij past en fijn voelt en dat is nu eenmaal heel vrouwelijk.
Jezelf zijn..is het mooiste cadeau dat je jezelf kunt geven:hbeat:
28-10-25 - Wachtlijst de Vaart
12-02-26 - Start Logopedie
10-04-26 - Start laser ontharing
13-04-26 - Wachtlijst PsyTrans
18-05-26 - Intake PsyTrans
05-06-26 - Start behandeling PsyTrans
28-10-25 - Wachtlijst de Vaart
12-02-26 - Start Logopedie
10-04-26 - Start laser ontharing
13-04-26 - Wachtlijst PsyTrans
18-05-26 - Intake PsyTrans
05-06-26 - Start behandeling PsyTrans
-
Angelina
- Voornaamwoorden: Angelina
Denk dat we inderdaad allemaal wel een ideaal beeld hebben van hoe we ons zelf van binnen voelen en hoe we het naar buiten willen brengen. En iedereen zijn smaak is natuurlijk anders. Maar als ik mag kiezen hoop ik zelf ooit in een mooi blauw gala kleed te kunnen feesten
ben nog maar 35j dus khoop dat het nog allemaal mogeljjk is
. Veel succes "you have this"
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
Renske
- Voornaamwoorden: zij, haar
Ik heb geen ideaalbeeld of verwachtingen hoe ik zou willen zijn. Die leiden alleen maar tot onrust en teleurstelling. Want wat als je verwachtingen of idealen niet uitkomen? Bij mij ontstaan die dingen in het moment. Go with the flow! Zoals met veel dingen in mijn leven probeer ik open te staan in mijn ontwikkeling. Ook als het gaat om mijn uiterlijk.
Ik sta nu lachend voor de spiegel, wat ik zie klopt meer met hoe ik me voel, en ik hoop dat ik ook in de toekomst zo voor de spiegel zal staan.
Er zijn natuurlijk wel dingen die ik verder wil ontwikkelen. Zoals een zo vrouwelijk mogelijke kledingstijl. Verder wil ik mijn vaardigheden met make-up verbeteren.
Ik sta nu lachend voor de spiegel, wat ik zie klopt meer met hoe ik me voel, en ik hoop dat ik ook in de toekomst zo voor de spiegel zal staan.
Er zijn natuurlijk wel dingen die ik verder wil ontwikkelen. Zoals een zo vrouwelijk mogelijke kledingstijl. Verder wil ik mijn vaardigheden met make-up verbeteren.
-
Kim_m
Ideaalbeeld.
Ik hoop op een gegeven moment aan de hormonen dan een beter vetverdeling een beetje meer heupen en billen lijkt mij fijn borsten ohh wat zou dat fijn zijn en rust in mijn hoofd lijkt mij heel fijn en voor de rest zie ik wel hoe het word.
Als het ideaal was dan had ik in een andere tijd geleefd en als jong persoon aan de pubertijd remmers gegaan en met 18 aan de hormonen dan had ik een vrouw geweest..... , maar dromen zijn bedrog.
Ik hoop op een gegeven moment aan de hormonen dan een beter vetverdeling een beetje meer heupen en billen lijkt mij fijn borsten ohh wat zou dat fijn zijn en rust in mijn hoofd lijkt mij heel fijn en voor de rest zie ik wel hoe het word.
Als het ideaal was dan had ik in een andere tijd geleefd en als jong persoon aan de pubertijd remmers gegaan en met 18 aan de hormonen dan had ik een vrouw geweest..... , maar dromen zijn bedrog.
Ik weet het wel maar ik doe net of ik het niet weet.
4-3-2026 hormonen.
4-3-2026 hormonen.