Ylse schreef: @Alexandra, op het gevaar af dat ik ook een ban krijg, maar waar maak je je druk om? Je vind 4 dagen te lang om niet te scheren en vervolgens vertel je doodleuk dat je om de drie dagen scheert en dan met 1 haal de boel er weer af hebt. Wat maakt die ene extra dag dan nog uit? Dan doe je toch een sjaaltje om je gezicht ofzo?
Enniewee, ik zal er wel niks van snappen.......
2e ronde laserontharing
-
Alexandra
Re: 2e ronde laserontharing
The body is a temple. Know yourself, and you shall know the gods. — Ancient Egyptian Proverb
-
epvanbeveren
Vandaag mijn twee uurige behandeling gehad, alweer bijna 35 uur in zijn totaal (20 behandelingen) en ruim 2000 dollar, word hier niet vergoed. Eerst begonnen met laser behandelingen (9 behandelingen en 4250 dollar) welke alle donkere haren weg haalde.
Volgens de jonge dame die het electrolysis doe, maken we redelijk vooruitgang, en gaan we nu ook met de nek beginnen. Ik scheer drie dagen voor de behandeling niet, en kan al verschil zien en voelen met het begin. Behandelingen van twee uur is het langste wat ik kan volhouden, en dit doen we weekselijks, elke woendsdag. Gezellig niet waar.
Afijn ik ben benieuwd naar hoe lang het meestal duurd eerdat je echt niet meer hoeft te scheren. muv een paar haartjes. Oh ja, ik ben anderhalve jaar op HRT.
Volgens de jonge dame die het electrolysis doe, maken we redelijk vooruitgang, en gaan we nu ook met de nek beginnen. Ik scheer drie dagen voor de behandeling niet, en kan al verschil zien en voelen met het begin. Behandelingen van twee uur is het langste wat ik kan volhouden, en dit doen we weekselijks, elke woendsdag. Gezellig niet waar.
Afijn ik ben benieuwd naar hoe lang het meestal duurd eerdat je echt niet meer hoeft te scheren. muv een paar haartjes. Oh ja, ik ben anderhalve jaar op HRT.
-
Danielle
Vorig jaar ben ik ook voor een nieuwe verwijzing geweest. Toen waren ze bij het maken van de afspraak vergeten te zeggen van het niet scheren. Gelukkig had ik zelf de sjoege om vanaf de dag ervoor niet te scheren. In elk geval was een brief met schetsje van de arts genoeg, foto's zijn er niet gemaakt.
$ 450 voor een laserbehandeling? Tjeempie, wat een bedrag. Ik betaal hier, ook bij een commerciële kliniek, €160 en voor twee tientjes extra schieten ze mijn decolleté ook even mee.epvanbeveren schreef:Vandaag mijn twee uurige behandeling gehad, alweer bijna 35 uur in zijn totaal (20 behandelingen) en ruim 2000 dollar, word hier niet vergoed. Eerst begonnen met laser behandelingen (9 behandelingen en 4250 dollar) welke alle donkere haren weg haalde.
Mijn transitieblog: Fading Gender
-
Anon20190501
Dat "niet scheren"vind ik eigenaardig. Ik heb net als instructie meegekregen om me de ochtend van elke behandeling zorgvuldig te scheren.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
-
JustMe
Hoi Sigrid, ze heeft het hier over eletrolyse ipv laserbehandeling
Kan wellicht ook het prijs verschil verklaren...
Kan wellicht ook het prijs verschil verklaren...
-
Anon20190501
Oops, my bad...
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
-
epvanbeveren
Inderdaad voor laser behandeling wel van te voren scheren.
Bij electrolyses 3 dagen niet scheren.
Bij electrolyses 3 dagen niet scheren.
-
Ilse
Wat Danielle omschrijft, was bij mij in januari dit jaar ook voldoende. Geen foto's gemaakt, enkel het schetsje van de endo.Danielle schreef:....... In elk geval was een brief met schetsje van de arts genoeg, foto's zijn er niet gemaakt.
Daarnaast had ik ook een onderbouwing meegenomen van mij huidtherapeute en die aan de mijn endo laten lezen.
Deze onderbouwing hebben we ook bij de nieuwe aanvraag gevoegd en inmiddels alweer een nieuwe machtiging binnen.
Groetjes,
Ilse
Ilse