Update:
Ik ben nu na twee en n half jaar spironolacton inmiddels ruim een anderhalve maand overgestapt van de spironolacton naar de androcur.
Hier mijn bevindingen.
Ik merkte na twee weken dat mijn borsten weer pijnlijker waren, en inmiddels zijn ze n stuk steviger en weer aan het groeien.
Mijn huid is ook weer wat gladder dan voorheen , Mijn mindset is weer veel positiever , en ben veel rustiger in mijn hele doen en laten.
Mijn bloedwaarden zijn een stuk beter geworden, mijn testosteronwaarden in plaats van nog veel te hoog weer naar zo goed als 0, en mijn leverwaarden zijn weer gezakt,die waren inmiddels te hoog.
Ik heb het idee dat de spironolacton voor mij amper werkte.
Iemand hier nog zon ervaring?
Xx ronja.
Verstuurd vanaf mijn SM-A566B met Tapatalk
Androcur of spironolacton ervaringen
-
Ronja
- Voornaamwoorden: hen
-
Fay Ola di jee
- Voornaamwoorden: Zij
Re: Androcur of spironolacton ervaringen
Herkenbaar, hoewel ik eerst te spreken was over spiro, werkt het lang zo sterk niet als andro, achteraf gezien
Ik had hetzelfde , stapte over op andro, zelfde gevolgen als jij
Nu zit ik op 25 mg per dag en als ik daar 50 van maak (ik experimenteer nu en dan) komen de tranen bij het minste geringste, dus ik hou het op 25 mg per dag
Lichamelijk verwacht ik niet veel verandering meer na 13 jaar hrt, en ja, de rust in het systeem is wel prettig
Ik zeg vaak, door de hrt voel ik me een relatief normaal mens, zonder hrt, eeuwig ongemakkelijk en ongelukkig en suicidaal.
Dus we blijven het iig nemen en mbt waarden, mijn gevoel is leidend daarin, voel ik me ok voel ik me ok
Fijn dat het je goed doet
my 2 cents
Ik had hetzelfde , stapte over op andro, zelfde gevolgen als jij
Nu zit ik op 25 mg per dag en als ik daar 50 van maak (ik experimenteer nu en dan) komen de tranen bij het minste geringste, dus ik hou het op 25 mg per dag
Lichamelijk verwacht ik niet veel verandering meer na 13 jaar hrt, en ja, de rust in het systeem is wel prettig
Ik zeg vaak, door de hrt voel ik me een relatief normaal mens, zonder hrt, eeuwig ongemakkelijk en ongelukkig en suicidaal.
Dus we blijven het iig nemen en mbt waarden, mijn gevoel is leidend daarin, voel ik me ok voel ik me ok
Fijn dat het je goed doet
my 2 cents